Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #6

Depressie topic #6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 jan 2011 - 16:03:
Boeh [':



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 7 feb 2011 - 21:41:
Ik heb altijd koppijn. haha.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 feb 2011 - 21:44:
Yikes, poor you. :[

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 8 feb 2011 - 18:20:
ik ben een depressieve emo en ik ga dood D: kidding, Anke begrijpt me wel xd
ik haat wiskunde :c

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 feb 2011 - 18:21:
Ik wil valentijnsdag kapot slaan met een hamer. Iedereen doet zo lief tegen elkaar en niemand kijkt om naar de eenzame unhappy mensjes. :[

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 8 feb 2011 - 18:27:
Nou, niet veel mensen zijn daar mee bezig hoor ;o denk..

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 feb 2011 - 18:29:
Op mijn school zitten bijna alleen maar lovestoned gekken die het liefst iedere dag van het jaar valentijnsdag vieren. En ik kan ní­et tegen klefheid. Het is wel leuk allemaal. Dat is wel zo. Maar bij mij op school niet. Dan valt er met niemand te praten. Dan is iedereen bezig met wie de meeste kaarten heeft gekregen =.=

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 8 feb 2011 - 18:30:
Hmm, ik ook niet. OEHH ikga roy weer vragen of hij mijn valetijn word Hahah
doen we x'd bijna altijd

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 8 feb 2011 - 18:33:
Lowl.

Een opvrolijkertje: Ik ga namens leraren lolly's sturen aan andere leraren -de wiskundedocente krijgt dan een lolly van de enge puisterige assistent gymleraar >:] -

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 8 feb 2011 - 20:22:
Arghh. Ik ben zo pissed op me vader, kheb echt geen zin om naar me vader te gaan ><

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 feb 2011 - 18:58:
Fuck, nu is het echt niet leuk meer. Ik kan maar net zo goed verdwijnen, niemand die het door heeft. --'

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 10 feb 2011 - 19:01:
Fuck, nu is het echt niet leuk meer. Ik kan maar net zo goed verdwijnen, niemand die het door heeft. --'


wat is er lief

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 feb 2011 - 19:04:
(...)

wat is er lief
Ik ben het zat dat ik zelfs met een grote lichtgevende pijl op mijn kop nog niet opgemerkt wordt. WAAR DAN OOK (zelfs op het internet schijnt het heel moeilijk te zijn om mij op te merken).

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 10 feb 2011 - 19:12:
(...)Ik ben het zat dat ik zelfs met een grote lichtgevende pijl op mijn kop nog niet opgemerkt wordt. WAAR DAN OOK (zelfs op het internet schijnt het heel moeilijk te zijn om mij op te merken).


niemand hier negeert je hoor! ;o anders had ik niet eens geantwoord. ;]
wij zouden dat nooit doen

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 10 feb 2011 - 19:20:
Hm, ik heb het ook niet echt over fanfic... gewoon, internet in het algemeen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 feb 2011 - 21:03:
Een vriend van mij heeft een stukje geschreven voor het schoolkrantje. Het ging over de kwaliteit van de maatschappijleer-toets van de afgelopen periode. Over de ruim 20 spellingsfouten, de onduidelijke foto's, het feit dat A en C bij de multiple-choice om de zoveel tijd hetzelfde waren, en nog meer van die dingen die van geweldig hoog niveau blijken. Hij heeft zijn naam er alleen niet onder gezet.
En er is zieke ophef over, als in niet normaal meer. Iedereen heeft er zijn mening over, er gaan massamailtjes rond, mensen zetten het in hun Facebook-status, allemaal van dat soort onzin. De eindredactie van het blaadje is al op het matje geroepen, moest verplicht hun excuses aanbieden aan de lerares die het proefwerk maakte [ook al is ze zo'n fan van wederhoor] en ondertussen proberen ze via hun te weten te komen wie het heeft geschreven.

Ik vind het triest. Echt triest. Er staat niets aanvallends tegen de lerares zelf, slechts een opsomming van de fouten van het proefwerk. Het is gewoon een column, wel geschreven met een spitse pen, maar hé, vrijheid van meningsuiting?!
Er staat nergens iets over dat ze een vreselijke lerares is, een ongelooflijke chaoot, haar leerlingen alles en over de schuld van geeft, om de zoveel tijd het lokaal uit rent en naar de leerlingen roept dat ze alles zelf maar op moeten lossen. Over dat staat geen letter geschreven, het gaat puur over het proefwerk. Het is amper een mening, het is vooral een opdreuning van feiten.

Hij gaat zó hard in de problemen komen als ze ontdekken dat hij het heeft geschreven, en dat vind ik onterecht. Onze school is nogal eikelig: als hij naar de leerjaarcoödinator was gegaan, had hij nooit iets bereikt. Die luistert wel, maar ze weten allang wat voor hopeloos geval die lerares is. Hij had ook naar de directeur kunnen gaan, maar die luistert niet eens. Die is veel te druk met zichzelf ervan overtuigen dat er genoeg fietsenstallingen zijn, terwijl als je het eerste uur vrij hebt je je fiets nergens meer kwijt kan.

Ik vind dat je zoiets mag schrijven, en zeker dat je je anoniem mag blijven als je anders een boze school op je dak krijgt.
En en. Ik ben gewoon kwaad op de schoolleiding.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20