Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressie topic #6

Depressie topic #6

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 27 jan 2011 - 16:03:
Boeh [':



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 feb 2011 - 17:03:
Dat is echt falend, Emms.
Bij ons op school, waren er mensen geschorst omdat ze getwitterd hadden over een docent, iets met elektrocutatie ofzo. Maar dat faalt ook.
Spontaan iedereen twitter op afschermen XD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 feb 2011 - 17:07:
Maar ik vind dat eigenlijk ook veel erger. Hij heeft niet echt iets aanvallends gezegd tegen de leraar, slechts dat het proefwerk niet goed was.
& ze hadden dus de redactie onder druk gezet, dus heeft hij het maar verteld. Een gesprek met de directeur en een gesprek met de directeur, leerjaarscoödinator en lerares in kwestie gehad, nog een gesprek met zijn ouders en de lerares te gaan, "want het is deel van de opvoeding". [Like, blamet ze nu zijn ouders dat hij een volledig correct column heeft geschreven?]

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 11 feb 2011 - 17:13:
De eindredactie van het blaadje is al op het matje geroepen, moest verplicht hun excuses aanbieden aan de lerares die het proefwerk maakte [ook al is ze zo'n fan van wederhoor] en ondertussen proberen ze via hun te weten te komen wie het heeft geschreven.

Dit vind ik echt het ergst. Wat voor onzin is dat echt? Ik zou, als ik jou was, gewoon zelf naar de directeur stappen (of leerjaarcoödinator of allebei) en het er met hun over hebben. Of naar de schoolkrant.

Of nog beter: hier over in de schoolkrant schrijven en dan een excuus van de directeur, leerjaarcoödinator en leraar in kwestie eisen. Wat een eikels zeg.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 feb 2011 - 17:22:
Maar ik vind dat eigenlijk ook veel erger. Hij heeft niet echt iets aanvallends gezegd tegen de leraar, slechts dat het proefwerk niet goed was.
& ze hadden dus de redactie onder druk gezet, dus heeft hij het maar verteld. Een gesprek met de directeur en een gesprek met de directeur, leerjaarscoödinator en lerares in kwestie gehad, nog een gesprek met zijn ouders en de lerares te gaan, "want het is deel van de opvoeding". [Like, blamet ze nu zijn ouders dat hij een volledig correct column heeft geschreven?]


Wtf. doorgeslagen. hebben ze niks beters te doen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 feb 2011 - 22:57:
(...)
Dit vind ik echt het ergst. Wat voor onzin is dat echt? Ik zou, als ik jou was, gewoon zelf naar de directeur stappen (of leerjaarcoödinator of allebei) en het er met hun over hebben. Of naar de schoolkrant.

Of nog beter: hier over in de schoolkrant schrijven en dan een excuus van de directeur, leerjaarcoödinator en leraar in kwestie eisen. Wat een eikels zeg.
Een deel van het onder druk zetten: dreigen met censuur op de schoolkrant. En het zou me niet verbazen als ze dat echt gaan doen, wat betekent dat alle stukjes voortaan gecontroleerd gaan worden voordat ze mogen verschijnen. Felle kritiek leveren gaat dus geen zin meer hebben .. [hoewel, als ze het niet plaatsen kan ik het nog altijd op internet plaatsen en links naar de website door de school verspreiden]

En @ Rianne: Ik denk het niet. Ze mogen wel wat meer fietsenstallingen laten bouwen, maar daar voelen ze zich denk ik te goed voor dus gaan ze dit soort nutteloze dingen doen.

TotempaaltJ
TotempaaltJ

TotempaaltJ is offline

[291]
TotempaaltJ zei op 11 feb 2011 - 23:02:
Felle kritiek leveren gaat dus geen zin meer hebben ..

Wat dacht je van gewoon felle kritiek leveren op de schoolleiding?

Vooral niet alleen gaan btw, dat is altijd een slecht idee.

[hoewel, als ze het niet plaatsen kan ik het nog altijd op internet plaatsen en links naar de website door de school verspreiden]

Altijd leuk. Internet! :3

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 13 feb 2011 - 16:38:
ouders zijn zo een stomme wezens soms *zucht*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 feb 2011 - 16:43:
ouders zijn zo een stomme wezens soms *zucht*


Daar ben ik het niet mee eens.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 feb 2011 - 16:50:
Vooral niet alleen gaan btw, dat is altijd een slecht idee.
Ja, dat had hij niet moeten doen. Er zijn zoooveel mensen die het met hem eens zijn, maar niemand durft wat te zeggen!
& ik ben nog steeds boos op de schoolleiding. Ik vind het echt nergens op slaan. Nouja, morgen zie ik hem weer dus hopelijk een update dan xd

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2011 - 17:02:
Snik, Daan en ik zijn elfjarigen!

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 17:04:
Snik, Daan en ik zijn elfjarigen!

Hoezodatineens? x]

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 feb 2011 - 17:06:
Snik, Daan en ik zijn elfjarigen!
Oh, die RPG? x'D

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 13 feb 2011 - 17:07:
(...)Oh, die RPG? x'D

Watte? :x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 feb 2011 - 17:11:
Daan en ik zitten in een rpg van Harry Potter. Dus we zijn gedegradeerd tot elfjarigen. Snik. Ik voel me jong in die rpg.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 feb 2011 - 17:13:
Mehehehe, Daan told me. Whoop whoop, ik ben ouder dan jullie!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20