Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » offtopic 145

offtopic 145

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 17:25:
Tralalala challaal
Ga hier maar verder.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 feb 2011 - 18:17:
(...)*hugs back*
I just.. ik vind hem serieus eng. Ik mijd hem zoveel mogelijk, maar het wérkt gewoon niet als hij mij steeds opzoekt.
vanochtend bijvoorbeeld nog, we gingen naar de moskee met maatschappijleer en moesten op de grond zitten. Ik dat braaf doen. Hij wil naast mij gaan zitten, ik zie dat en leg snel mijn tas naast me. Hij ging naast mijn tas zitten.
nog geen tien minuten later zat hij letterlijk óp mijn tas.

Hij was ziek vorige week. Ik wil niemand ziekwensen, maar het was zo'n geruststelling.


Dan. En ik weet dat dat moeilijk is. Moet je hem echt duidelijk de waarheid vertellen, zo'n freak is gewoon niet gevoelig voor zachtjes nee zeggen.

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 16 feb 2011 - 18:18:
Dan zeg je gewoon tegen hem: "Ik wil niet naast je zitten"
Echt hoor, dat snappen jongens beter dan dat je een 'stille hint' geeft.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:18:
Het klinkt een beetje alsof het de verkeerde kant uitgaat ondertussen. Als je zelf niet van je af durft te bijten, kan je dan niet met een leraar gaan praten of zo? Ik vind het echt niet normaal dat hij zulke dingen doet...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 18:19:
(...)

Dan. En ik weet dat dat moeilijk is. Moet je hem echt duidelijk de waarheid vertellen, zo'n freak is gewoon niet gevoelig voor zachtjes nee zeggen.
Ik voel me zo'n aansteller ;x waarschijnlijk gaat iedereen het heel raar vinden, want maar echt een paar van mijn vrienden hebben door hoeveel hij aan me zit en alles en misschien overdrijf ik alles wel enorm en ooh *freaks*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 16 feb 2011 - 18:19:
@Ema; You're too pretty.
Neemaar. Ik had 'm al geslagen, dus mijn advies is misschien niet 't beste.
I'll tell ya this. Als hij je serieus aanrandt dan moet je 't maar zeggen, want dan zij we - ik spreek even voor FanFic - daar. All in line. Met een koekenpan. Vooral dat laatste.

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 18:19:
Dan zeg je gewoon tegen hem: "Ik wil niet naast je zitten"
Echt hoor, dat snappen jongens beter dan dat je een 'stille hint' geeft.
'

Dat denk ik wel ja

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 16 feb 2011 - 18:19:
Wat Meike zegt. En misschien kun je het in vertrouwen tegen een goede vriendin of klasgenoot zeggen, zodat zij je ook kan 'beschermen' op momenten dat jij het zelf niet durft, zegmaar.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 feb 2011 - 18:20:
@Emma: Je stelt je pas aan als je dit soort dingen zegt om aandacht te trekken en dat doe je niet.
Het is erg als jij het erg vind, niet als iemand anders het erg vind. Basta.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 18:21:
Mag ik het even nog allemaal erger maken :3? Ik heb geen lef op dit gebied én ik heb twee uur per week een tussenuur met hem. Als in, alléén met hem, verder niemand uit mijn jaar. *scared*

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:22:
@emma: gewoon van je afbijten. Weg die gast. En ik weet niet maar is dat niet een beetje strafbaar als hij te ver gaat?

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 18:22:
Mag ik het even nog allemaal erger maken :3? Ik heb geen lef op dit gebied én ik heb twee uur per week een tussenuur met hem. Als in, alléén met hem, verder niemand uit mijn jaar.


Das wel zwaar klote

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 feb 2011 - 18:22:
Blegh, wat vreselijk.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:22:
Hm, in zulke dingen kan je toch niet echt overdrijven? En bovendien, al ziet niemand het zo, als jij het wél zo ziet dan heb jij er alsnog last van. Dan kan je altijd nog zeggen: "Vat het niet verkeerd op, maar ik word een beetje bang van je." Maar dan in subtielere uitleg. Want als jij er zo beroerd van voelt, en het is niet zo erg als jij denkt, dan vindt hij het vast niet erg om op te houden?
Tja, ik ken hem niet, maar alles valt te proberen...

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 feb 2011 - 18:23:
@Emma: als het zo erg is dat je zelfs blij bent dat hij ziek is [terwijl je niemand natuurlijk ziekwenst, like you said] dan zou ik het in elk geval tegen je ouders zeggen. I remember you saying dat je niet zo'n goede band hebt met je ouders, maar hoe dan ook zouden ze er sowieso iets aan moeten doen. Met de school gaan praten. Of stap in één keer zelf naar de school, een leraar die je aardig vindt / vertrouwt, je mentor, I don't know, want het is te gek voor woorden. Om eerlijk te zijn lijkt slaan me niet het beste idee, dan geef je hem iets om tegen jou te gebruiken.

[eh, ja. ik kom dus zomaar binnenvallen. *kuch*]

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 16 feb 2011 - 18:23:
Persoonlijk durf ik meer tegen anderen te zeggen als ik alleen met die persoon ben. Dat wil zeggen dat, mocht ik in jouw schoenen staan en ik zat alleen met hem in de kantine ofzo en hij zou aan me zitten, ik echt even flink tekeer zou gaan -hiermee bedoel ik boos worden/hem de waarheid vertellen- Als toch niemand het ziet of hoort :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19