Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » offtopic 145

offtopic 145

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 17:25:
Tralalala challaal
Ga hier maar verder.



LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 16 feb 2011 - 18:23:
@ Emma,

Echt heel erg vervelend.
Nu kan ik wel gaan praten, maar ik heb er niet echt ervaring mee.

En nu moet ik zeggen: mijn leraren waren ook touchy, (maar misschien niet op de manier zoals bij jou) en ook al bedoelt hij het ní­et zo.. als je er niet prettig bij voelt, moet je wel voorjezelf opkomen, en anders in iedergeval er met iemand over praten.
Want anders krop je het alleen maar op, en God knows, even I know, that's horrible ><

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:24:
Mag ik het even nog allemaal erger maken :3? Ik heb geen lef op dit gebied én ik heb twee uur per week een tussenuur met hem. Als in, alléén met hem, verder niemand uit mijn jaar. *scared*

Is er geen centrum ofzo met winkels of whatever waar je heenkunt in die tijd in de buurt? maybe kun je daarheen. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 18:24:
@emma: gewoon van je afbijten. Weg die gast. En ik weet niet maar is dat niet een beetje strafbaar als hij te ver gaat?
Het is strafbaar als hij me verkracht xd. Maar seksuele intimidatie is ook strafbaar en daar valt dit wel onder, maar ik weet niet hoe het werkt met minderjarigen en het is mijn woord tegen het zijne..

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:26:
(...)Het is strafbaar als hij me verkracht xd. Maar seksuele intimidatie is ook strafbaar en daar valt dit wel onder, maar ik weet niet hoe het werkt met minderjarigen en het is mijn woord tegen het zijne..

Ik heb ook geeeeen idee hoe het werkt. Maar idd wat al meerderen zeiden. Je kunt dit beter melden aan iemand die je vertrouwt. Want als je telkens bang op school rondloopt is dat natuurlijk ook vreselijk. *hug again* <3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 feb 2011 - 18:26:
(...)Het is strafbaar als hij me verkracht xd. Maar seksuele intimidatie is ook strafbaar en daar valt dit wel onder, maar ik weet niet hoe het werkt met minderjarigen en het is mijn woord tegen het zijne..
Jouw woord tegen het zijne, maar ze gaan er toch zeker niet vanuit dat je zoiets verzint? Ze zullen het sowieso onderzoeken, neem ik aan, en je vriendinnen kunnen getuigen, nietwaar? Je moet het echt melden, niet bij hem, maar bij je ouders of bij de school, like I said. Anders houdt het niet op. (:

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:26:
Ow Jezus, wat is dit lastig. Ik zou echt de confrontatie met hem aangaan, en dat kan ik wel verschillende keren blijven zeggen, je hebt er niet veel aan als ik het steeds doe. Misschien moet je er even de moed voor vinden om het hem te zeggen, maar daarna zal het misschien wel beter zijn...

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:27:
Zal het kunnen dat hij niet eens weet dat hij fout zit? Misschien kun je idd in die 2 tussenuren ns met hem praten dat je het niet zo fijn vindt wat hij doet ]:

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 16 feb 2011 - 18:29:
Hé Priscilla, da's ook een hele goeie (:

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 16 feb 2011 - 18:29:
@ Emma,

Ik hou me er maar even buiten.
Want, ik had net een heel verhaal getypt,(en weer gewist en niet gepost) maar dat help jou ook niet.



En mijn blackberry belt random people, het leeftt! *help*

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 18:29:
Zal het kunnen dat hij niet eens weet dat hij fout zit? Misschien kun je idd in die 2 tussenuren ns met hem praten dat je het niet zo fijn vindt wat hij doet ]:


Ja eigenlijk wel

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:31:
Ik weet eigenlijk ook niet echt meer goed wat te zeggen. Het is gewoon een kutsituatie, en ik geloof niet dat ik nog meer zinnige dingen kan laten vallen. Ik hoop wel dat het snel goed komt...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 18:32:
Ik.. Tja. ik - ja. Ik ga proberen alles wat jullie hebben gezegd morgen weer te herinneren en hopelijk geeft dat moed om te zeggen wat ik er van vind. Ik hoop dat het werkt, maar honestly - ik shake op dit moment al helemaal en we hebben het er slechts over.
Ik ben ook nogal, tja, hoe zeg je dat, bezitterig over mijn eigen lichaam, zeg maar. Het is mí­jn lichaam, en ik kan er niet tegen als er andere mensen aan zitten. Als het meisjes zijn die mij poken of knuffelen of wat dan ook vind ik het niet erg, maar op een of andere manier intimideert he tfeit dat het een jongen is mij ook. Ik ben nog heel schattig en onschuldig qua jongens en heb nog alleen maar gekust, misschien komt het daar ook door of zo.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:33:
Ik snap dat wel hoor. Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je er zo over denkt, en ik vind dat die jongen het ook maar hoort te snappen. Misschien gaat hij er vanuit dat meisjes dat leuk vinden of zo...

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:35:
Maar, ik ga der vandoor.
Daagdaag people <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 18:35:
Heel erg bedankt allemaal, jullie zijn echt heel erg lief en ik stel het erg op prijs dat jullie die moeite hebben genomen om te luistern<3
Ik moet er nu vandoor, mijn papa belde net dat we gaan eten.
xx



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20