Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » offtopic 145

offtopic 145

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 17:25:
Tralalala challaal
Ga hier maar verder.



ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:09:
Nee, dat klinkt helemaal niet lame. Dat klinkt logisch. De beste stuurlui staan aan wal, wij kunnen wel van alles roepen maar of jij het uit wil voeren is wat anders...
Ik weet het ook niet echt goed, ik bedoel, ik zit niet bepaald in dezelfde situatie. Het lijkt me eerlijk gezegd best bedreigend...

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 16 feb 2011 - 18:09:
@Emma; Omg. :l Laag. :l (hugg)

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 16 feb 2011 - 18:10:
En anders roep je mij toch. Ik heb drie weken geleden bij zelfverdediging op school een plankje doorgeslagen! -proud- :3

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 16 feb 2011 - 18:10:
@ Emma Ik weet het niet. Misschien moet je het gewoon eerst een paar keer boos zeggen, dí¡n van je af duwen en zeggen 'kappen nou!' of iets in die trant. En als ie dan doorgaat pas slaan? Dan bouw je het wat meer op zeg maar.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:10:
En anders roep je mij toch. Ik heb drie weken geleden bij zelfverdediging op school een plankje doorgeslagen! -proud- :3

O God, wat ben ik blij dat ik dat niet hoef te doen, ik zou me zooo voor schut zetten...

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:11:
(...)Pannenkoeken. en mijn levensdrama.

Levensdrama. D:
Allemaal emma plathuggen! ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 18:11:
Nee, dat klinkt helemaal niet lame. Dat klinkt logisch. De beste stuurlui staan aan wal, wij kunnen wel van alles roepen maar of jij het uit wil voeren is wat anders...
Ik weet het ook niet echt goed, ik bedoel, ik zit niet bepaald in dezelfde situatie. Het lijkt me eerlijk gezegd best bedreigend...
Nou, ja, kijk, misschien overdrijf ik alles wel en bedoelt hij alles vriendschappelijk oder so, maar hij doet het al vanaf dag één, zelfs voor hij mijn naam wist. En hij zit om de zoveeltijd aan mijn onderrug en laatst was hij met mijn stropdas aan het kloten en raakt hij mijn borsten. weet niet of hij dat expres deed. maar daarna maakte hij een opmerking over mijn borsten><

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 16 feb 2011 - 18:12:
Dat is echt zo makkelijk hoor Meike. Echt een eitje! Ik had echt bij een paar mensen gedacht dat zij hem niet door zouden slaan, maar die deden het ook met het grootste gemak. Maar het geeft wel een heel stoer gevoel als dat plankje door midden is :3

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 16 feb 2011 - 18:12:
(...)Veel. maar op dit moment gaat het over een twee meisjes die een jongen hebben verteld dat ik verliefd op hem zou zijn [ik vind hem niet eens aardig] waardoor hij waarschijnlijk nog handtastelijker wordt.


Das wel zwaar kut

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:13:
(...)Nou, ja, kijk, misschien overdrijf ik alles wel en bedoelt hij alles vriendschappelijk oder so, maar hij doet het al vanaf dag één, zelfs voor hij mijn naam wist. En hij zit om de zoveeltijd aan mijn onderrug en laatst was hij met mijn stropdas aan het kloten en raakt hij mijn borsten. weet niet of hij dat expres deed. maar daarna maakte hij een opmerking over mijn borsten><

Ga naar de politie en zeg dat ie de cel in moet ]:
Dat is eh. intimidatie ofzo ]:
Mep hem gewoon weg >=]

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 16 feb 2011 - 18:13:
(...)Nou, ja, kijk, misschien overdrijf ik alles wel en bedoelt hij alles vriendschappelijk oder so, maar hij doet het al vanaf dag één, zelfs voor hij mijn naam wist. En hij zit om de zoveeltijd aan mijn onderrug en laatst was hij met mijn stropdas aan het kloten en raakt hij mijn borsten. weet niet of hij dat expres deed. maar daarna maakte hij een opmerking over mijn borsten><

Ik zou dat echt dus zo hard ní­et pikken! Serieus een keer flink kwaad worden ._.
Ik vind dit echt heel kut voor je -hugt-

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 16 feb 2011 - 18:14:
@ Emma, dat klinkt echt zo alsof dat de grootste freak op aarde is Ik vind dat echt niet kunnen, ik zou echt van me af slaan als ik jou was, of in ieder geval heel boos worden.

@ Dorien, ja, dat zeg je nu wel. En dan heb ik een goed gevoel als ik dat moet doen en dan... epicfail. Tadaam.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:14:
(...)
Ik zou dat echt dus zo hard ní­et pikken! Serieus een keer flink kwaad worden ._.
Ik vind dit echt heel kut voor je -hugt-

Ditja. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 feb 2011 - 18:16:
(...)
Ik zou dat echt dus zo hard ní­et pikken! Serieus een keer flink kwaad worden ._.
Ik vind dit echt heel kut voor je -hugt-
*hugs back*
I just.. ik vind hem serieus eng. Ik mijd hem zoveel mogelijk, maar het wérkt gewoon niet als hij mij steeds opzoekt.
vanochtend bijvoorbeeld nog, we gingen naar de moskee met maatschappijleer en moesten op de grond zitten. Ik dat braaf doen. Hij wil naast mij gaan zitten, ik zie dat en leg snel mijn tas naast me. Hij ging naast mijn tas zitten.
nog geen tien minuten later zat hij letterlijk óp mijn tas.

Hij was ziek vorige week. Ik wil niemand ziekwensen, maar het was zo'n geruststelling.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 16 feb 2011 - 18:17:
(...)*hugs back*
I just.. ik vind hem serieus eng. Ik mijd hem zoveel mogelijk, maar het wérkt gewoon niet als hij mij steeds opzoekt.
vanochtend bijvoorbeeld nog, we gingen naar de moskee met maatschappijleer en moesten op de grond zitten. Ik dat braaf doen. Hij wil naast mij gaan zitten, ik zie dat en leg snel mijn tas naast me. Hij ging naast mijn tas zitten.
nog geen tien minuten later zat hij letterlijk óp mijn tas.

Hij was ziek vorige week. Ik wil niemand ziekwensen, maar het was zo'n geruststelling.

Gatver. Hij is gewoon eng en vies D:
*meeeegaplethug*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18