Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 148

Offtopic 148

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 feb 2011 - 16:48:
Voor alle aliens hier. <3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 feb 2011 - 19:53:
@ Mak: ik snap wat je zegt, maar het is wel een beetje onrealistisch om in één klap naar een echte en eerlijke democratie te veranderen.
En ik denk dat ze zoveel waarde hechten aan het geloof dat ze niet een niet-Islamitisch land als voorbeeld zullen nemen..

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 20 feb 2011 - 19:53:
Laten we het hebben over waarop we zouden stemmen.
Ik zou links stemmen, D66, PVDA of Groenlinks, denk D66.

Iig niet op di geert wilders met zn geblondeerde haar. Voor de rest geen verstand van x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 feb 2011 - 19:55:
Ik zou D66 stemmen.
Ik vind Cohen een beetje teleurstellend [nogsteedsxd] en GroenLinks, tja, ik wil eigenlijk nog wat meer te weten komen over de Yolanda Sap voordat ik erop zou stemmen..

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 20 feb 2011 - 19:56:
-snaptnietwiediemensenzijn-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 feb 2011 - 19:57:
Ik ben op een of andere site terecht gekomen die songteksten voor je maakt.

Als je die niet serieus invult, krijg je... (hier hebben ze een Katy Perry tekst als voorbeeld gebruikt, en dan mijn gekozen woorden erin gepropt):

This was never the way I planned
Not my intention
I got so brave, laptop in hand
Lost my discretion
It's not what, I'm used to
Just wanna try you on
I'm curious for you
Caught my attention

I licked a Winnie the Pooh and I liked it
The taste of her stupid fingers
I licked a Winnie the Pooh just to try it
I hope my dog don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean anything, right?
I licked a Winnie the Pooh and I liked it
I liked it

No, I don't even know your name
It doesn't matter,
You're my experimental game
Just human nature,
It's not what,
Funny people do
Not how they should behave
My head gets so confused
Hard to obey

I licked a Winnie the Pooh and I liked it
The smell of her awesome eyes
I licked a Winnie the Pooh just to try it
I hope my dog don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean anything, right?
I licked a Winnie the Pooh and I liked it
I liked it,

Those girls they are so magical
Stupid fingers, awesome eyes, so kissable
Hard to resist so touchable
Too good to deny it
Ain't no big deal, it's innocent

I licked a Winnie the Pooh and I liked it
The sound of her hot lips
I licked a Winnie the Pooh just to try it
I hope my dog don't mind it
It felt so wrong
It felt so right
Don't mean anything, right?
I licked a Winnie the Pooh and I liked it
I liked it

I liked the feel of her spastic hips
I liked the feel of her spastic hips.


ja, I kneuw, dwars door het gesprek over politiek heen. *kuch*

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 feb 2011 - 19:58:
Ik zou D66 stemmen.
Ik vind Cohen een beetje teleurstellend [nogsteedsxd] en GroenLinks, tja, ik wil eigenlijk nog wat meer te weten komen over de Yolanda Sap voordat ik erop zou stemmen..


Daar zeg ik ook D66.
Cohen doet echt een beetje sneu en die campagne van 'Het moet eerlijker' vind ik echt sneu, echt , het klinkt als een klein kind op het schoolplein 'het is niet eerlijk' x'D
En GroenLinks, ik weet het niet inderdaad, ik weet nog steeds niet of dat mens me wel aanstaat.
Daarom zeg ik D66. Maar met PVDA bereik je meer voor links. Omdat het een grotere partij is. Als iedereen van D66 op PVDA had gestemd, hadden we nu geen regering met VVD gehad.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 20 feb 2011 - 19:58:
@Emma; Jaja, nouen. Ik zou gewoon slim denken, denk ik. Want ik vind Engeland ook heus niet altijd even geweldig, maar ze hebben zeker iets om tegen op te kijken. Hallo Boerka verbod in België(?), Frankrijk en omstreken. Goed, ja. Ik vind politiek interessant. Maar dat komt door mijn vader, dus ik wind me altijd te erg op. Me sorry. I didn't want to offend someone.

@Rianne: Ik weet niet op wie ik zou stemmen. Eigenlijk. In ieder geval zou ik links zijn.

Priscilla
Priscilla

Priscilla is offline

[4997]
Priscilla zei op 20 feb 2011 - 20:01:
Oh yeah, I'll tell you something,
I think you'll understand.
When I'll say that something,
I want to hold your Cookie,
I want to hold your Cookie,
I want to hold your Cookie.

Oh please, say to me,
You'll let me Cookie.
And please, say to me,
You'll let me Cookie.
Now let me hold your Cookie,
I want to hold your Cookie.

Imagine there's no Cookie.
It's easy if you try.
No Cookie in Cookieland,
Above us only Cookie.
Imagine all the people,
Living for Cookie...

You may say I'm a Cookie,
But I'm not the only one.
I hope someday you'll join us,
And the world will become Cookie.

All you need is Cookie.
All you need is Cookie.
All you need is Cookie, Cookie.
Cookie is all you need.

We all live in our Black Cookie,
Black Cookie, Black Cookie,
We all live in our Black Cookie,
Black Cookie, Black Cookie.

Oh yeah!

Generated on 20/02/2011 19:03 by Bullet for my valentine



Ik heb dit. COOKIES. :3

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 20 feb 2011 - 20:01:
Ik heb, wanneer was het, ook gestemd op D66.

& bij nederlands een presentatie over het 'kopvoddentax' van geert wilders.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 feb 2011 - 20:03:
@Emma; Jaja, nouen. Ik zou gewoon slim denken, denk ik. Want ik vind Engeland ook heus niet altijd even geweldig, maar ze hebben zeker iets om tegen op te kijken. Hallo Boerka verbod in België(?), Frankrijk en omstreken. Goed, ja. Ik vind politiek interessant. Maar dat komt door mijn vader, dus ik wind me altijd te erg op. Me sorry. I didn't want to offend someone.



Boeiend XD (niet op mij gericht maar nou en), je kunt niet lekker discussiëren over politiek als je niet een beetje fel bent.
Maar eigenlijk ben ik het wel met het boerka-verbod eens, ik bedoel, vind jij het niet doodeng als je zo iemand ziet lopen, ? ik wel.
Maar aan de andere kant is mijn instelling dat het wel losloopt. Ik bedoel, liepen wij niet ook 100 jaar geleden in Nederland met hoofddoekjes op?
Het is gewoon een kwestie van een ontwikkeling die ze nog door moeten maken. Het enige wat mij moeten doen, is de buitenlandse culturen echt goed met onze cultuur moeten vermengen. Geen zwarte, aparte scholen, geen aparte wijken. Gewoon samen.
Dan ziet de hele volgende generatie hoe het kan, hoe hun leeftijdsgenootjes het hebben. Zie je niet nu al de ontwikkeling van moslim-kinderen die zich af zetten tegen hun ouders, vooral de meisjes? Die proberen dat later echt te voorkomen bij hun eigen kinderen, die zullen op hun beurt weer iets vrijer zijn, enzovoorts.

Het enige wat een kwalijke zaak is, is dat Marokaanse jongens zo vertiefd arrogant worden opgevoed, dí¡ar moet wat aan gedaan worden. Het feit dat een marokaanse jongen niet naar een vrouwelijke agente luistert omdat ze simpelweg een vrouw is, is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 20 feb 2011 - 20:05:
Ik was ook voor het hoofddoekjesverbod.

Maar het is, het is heel moeilijk om 1 lijn te trekken,

Als je hoofddoekjesverbied, mag een bandana wel? En als dat niet mag, mag een haarband dan ook wel? Dat zet je ook op je hoofd. En hoe zit het dan met een hoedje dragen in de kerk?
..

Zo ben je nooit uitgediscusseerd.
En wilders is misschien bruut, en very outspoken.
Maar hij zegt het wel. Hij zegt wat heel veel mensen denken, maar niet het lef hebben om ervoor uittekomen. Kinda admire it.
Maar ofcourse, hij zit meerendeel goed fout.

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 20 feb 2011 - 20:08:
@Rianne: Dat snap ik volledig. Maar Turkije is daarom ook helemaal niet perfect.
Daar mogen vrouwen niet eens gaan studeren met een hoofddoek en als Egyptenaren democratie willen, echte, eerlijke democratie, kunnen ze beter kiezen voor een ander land. Want ik ben het er zó niet mee eens. In Turkije is veel wreder ook al lijkt het nu allemaal heel modern. Wij hebben thuis ook Turkse kanalen, want al ben ik niet Turks, ik kan het vloeiend spreken.
Uiteindelijk is de grondslag van de wetten in Turkije niet zo heel anders, want wat houden islamitische wetten in. Niet vermoorden? Fuck, het staat in de Koran, maar wie houdt zich eraan. Gij zal niet killen, ook in de Nederlandse wetboek. Houdt iemand zich eraan, no way. Het is echt niet zo dat 85 % van de wereldbevolking gelovig is, en haast niemand zich aan de Koran, Bijbeel of Thora houdt. Nou, ik dwaal af, en ik hoor objectief te blijven. Ik snap wel dat Egyptenaren democratie zoals in Turkije zouden willen hebben, maar ik zou ook willen dat zij zouden snappen dat er echt niks beters aan is zolang daar nog steeds terrorisme is, racisme en opstanden tussen de Koerden en de Turken. Daar zie je de regering niks aan doen. Die willen de Koerden gewoon weg hebben. Behalve Erdogan, maar dat gast is gewoon een held voor velen. Maar in zijn eentje bereikt hij ook niets.


Even tussendoor, ik hoorde - en ik heb geen idee meer welk land - maar volgens mij was het Turkije, dat er binnen de overheid een hoofddoekenverbod is. (dus bij een gemeentehuis zeg maar en dat soort shit)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 feb 2011 - 20:13:
*kuch* een zin uit 'mijn liedje':

I heard somebody whisper 'Avada Kedavra'
But when I looked, that cloud had turned to a dog!

@ Rianne: volgens mij liepen Nederlanders ongeveer 50 jaar geleden zelfs nog met hoofddoekjes.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 20 feb 2011 - 20:13:
(...)

Even tussendoor, ik hoorde - en ik heb geen idee meer welk land - maar volgens mij was het Turkije, dat er binnen de overheid een hoofddoekenverbod is. (dus bij een gemeentehuis zeg maar en dat soort shit)


Dat is ook zo, daarom is het ook zo typisch dat iedereen hí­er zo moeilijk doet.

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 20 feb 2011 - 20:15:
er is een haat liedje over Gustav D:
wat gemeen :c
door een of andere stomme franse dude ;c
hij is gewoon jaloers op lieve Gus dat ie zo een lieve teddy is ;c



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16