Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » I Have A Plan

I Have A Plan

1 2 3
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 9:54:
Het zit zo, ik zit al paar dagen ik denk zelf langer te denken over mijn eigen t-shirts te ontwerpen of ja ik ontwerp ze en iemand druk ze dan voor me af. en toen gister was het mooi weer * wat lente wel niet met je doet* kreeg ik dus post van De-eindhovense school dat ik intake mag doen en kreeg een super leuke opdracht! voor media-vormgever bevat tekenen en shit. en toen had ik al een soort licht gezien dat ik mijn Tumblr site kan kopen dat ik mijn eige domein heb. en dan.. zegma daarop mijn T-shirts kan verkopen. misschien is dit dromen en gaat dit zo hard falen maar ik wil dit o.o ik wil het echt ik wil zelf van die hardstikke leuke polsbandjes verkopen jou know net als die bij de Claire's die zwarte met Believe enzo erop ;] maar dan mijn eigen ding. mijn zus heeft een vriend. en ja die is zegma rapper en ja probeer het te maken in amsterdam en hij had ook zijn eige t-shirt *nietzomooimaja* en ik denk dat ik hem ook om hulp kan vragen. en dat zijn groep dan mijn t-shirts dragen voor reclame? but i have to buy my domain first en moet een leuke naam hebben voor mijn Producten. ik weet niet hoeveel dit ga kosten maar i gonna do it! en daar ben ik trots op. o.o en ene vanne manier heb ik zin in de exames en is het druk maar i like it. it's a great feeling. dat gesprek wat ik had met iemand heeft me geholpen. en dit verhaal word lang o.o dus. mijn
conclusie is:

- is it possible?
- do you know about this kinda stuff
- do you have fun or cute names i can use.
- wat lijk jij leuk op een armbandje of t-shirt of hoodie?



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 26 maart 2011 - 10:01:
Maak cewle armbandjes met wat songteksten erop! :]

En het is echt een koewl idee :3
Het is trouwens wel mogelijk, een eigen domein is niet zo duur Ik geloof een paar tientjes per jaar, maar ik weet het niet zeker.
En je kan er heel veel mee ^-^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:05:
Domein is idd niet duur. ma t-shirts laten maken is een ander verhaal.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 26 maart 2011 - 10:16:
Dit is echt een leuk idee!! En Tuurlijk is het mogelijk, alles is mogelijk met een goede dosis motivatie, doorzettingsvermogen en geld x'D Voor de rest weet ik niks van dit soort dingen, ik kan niet tekenen en mijn eigen shirts laten afdrukken gebeurt niet.. Ik denk wel dat tshirts drukken prijzig is maar je zou een prijs kunnen afspreken of per 20 kunnen bestellen voor korting ofzo... (a) Ik heb geen leuke namen voor je, maar vraag Kayley, Bodine, Dorien of een ander geniaal persoon en je krijgt vast een geweldige naam. En over wat je zou doen. Je kunt altijd beginnen met één ding. Begin met die armbandjes, als dat goed loopt, zou je er tshirts bij kunnen doen en later zou je hoodies erbij kunnnen doen. Of een andere volgorde maar het zou wel kunnen. Het is echt een geweldig leuk idee en mijn bericht is te lang geworden x.x Laat je weten als je zo ver bent?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:22:
:'D Ik zal een van hun vragen of Tessa of Kol ;']! en ik zal melden aan mijn moeder en kijken wat ze er van vind ^_^ als ze het stom vind vertel ik het mijn zus en haar vriend! ;] hehe. en ik kan wel tekenen of anders dwing ik me zus om het te doen x'd

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 maart 2011 - 10:22:
Het hangt vooral van jouw doorzettingsvermogen af of het gaat lukken. En ik denk dat je het wel in je hebt

Voor een domeinnaam kan je altijd beginnen met .tk . want dat is, like, gratis, volgens mij.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:26:
Het hangt vooral van jouw doorzettingsvermogen af of het gaat lukken. En ik denk dat je het wel in je hebt

Voor een domeinnaam kan je altijd beginnen met .tk . want dat is, like, gratis, volgens mij.


Tk zuigt XD ik wil .Com Lowl !

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 26 maart 2011 - 10:31:
.com is duurder dan .nl

Weet je, echt geniaal, ik ging kijken voor domeinnamen en justinbiebersucks was nog helemaal vrij x]
En jeomaruiktnaarkaas ook

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:35:
Ik Ga Mijn domein ook echt zo noemen he. LOWL.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:45:
Het is een wonder o.o ik mag het doen van mijn moeder!!!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 10:53:
ikhebvoornamenechtgeenidee, maarmaarmaarmaar. jemoetzo'nhoodiemakenmeteenoctupuserop. endanzometvandietentakel-dingenomjemiddel,enzo. :3

enverder - fuckingawesome. <3

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 10:54:
Haha Idd Coowl hou ik je aan Kol ik schrijf het op

Trouwens weet je een naam voor een octopus?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 26 maart 2011 - 10:59:
uhh. OCTOOO. <3
ikbedoel.
nah. ikbenslechtinnamen. ^^''

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 11:04:
Hahha x'D

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 26 maart 2011 - 11:06:
The rocking Octopus.
Nee oke, die naam zuigt.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 26 maart 2011 - 11:14:
hiihi ik heb een schets nu nog inkleuren ^^



1 2 3