Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #169

Offtopic #169

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 juli 2011 - 0:15:
Gaah, we moeten hard doorwerken, willen we ons tempo qua verslijten van offtopics weer ophalen. x)



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 12:14:
Als er ooit een Drarry film zou komen..
Ik zou daar zo echt meteen heen gaan, denk ik. Maar misschien komt dat meer doordat het HP is. Ik zou ook naar Dramione, bijvoorbeeld.

Ik praat eigenlijk vrijwel nooit in mezelf. Dan voel ik me echt lonely. En weird.
& ik betwijfel of er de hele tijd twee mensen op het forum gaan zijn, hoor. Om half negen 's ochtends was hier ook niemand;'
(Want ja, toen was ik al wakker! *geeft zichzelf een schouderklopje*)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 12:18:
Hm, ik weet niet. Ik zou niet aan Drarry kunnen wennen als ik het echt zou zí­en. Want, nou. Gewoon omdat die karakters zo totaal anders zijn dat ik me ze niet kan voorstellen, samen.

Nouja. Ik praat ook niet. echt in mezelf. Dat is eigenlijk hardop denken. Misschien is denken hetzelfde als tegen jezelf praten. Maar ik zei dat meer, omdat Perkamentus het zei in the halfblood prince.
Ik ben er wel vaak. Niet altijd. Tot ik op vakantie ga, en maandag zijn ze er toch weer? We'll survive.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 juli 2011 - 12:25:
Ahm, die plaatjes van Drarry zijn cuwl. ^^
Ik kwam gisteren ook nog een hele schattige strip tegen van Snape/Lily, maar ik weet niet meer waar die heen is.

En, nou ja, í­k ben in ieder geval online hier (en waarschijnlijk de hele dag door). :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 12:30:
Ja, ik snap je punt wel. Maar ik vind ze heel schattig samen :3

Kut, wacht even, pasta staat nog op 't vuur *rent weg*
*is weer terug*
Niet aangebrand, gelukkig. Onderste paar begonnen een beetje aan de pan te plakken, maar het viel wel mee
(Pasta koken is iets wat ik echt niet kan. Ik kan redelijk koken, maar pasta in een pannetje doen gaat te ver. Ik loop namelijk altijd weg en realiseer me te laat pas dat het nog op het vuur staat en dan is het aangebrand. Tja..)

Ik ga sowieso mijn gedachtegang niet hier posten, dat doe ik jullie niet aan
Mijn gedachtegang is volgens mij echt te random voor woorden. Ik denk ook de helft van de tijd niets, en andere keren weer meerdere dingen tegelijk. Tja.. vreemd.

Wanneer ga jij op vakantie? Ik de dertigste, en dan ben ik de 21ste weer terug. Wij gaan altijd aan het eind van de vakantie weg .. Grr.. Iedereen gaat aan het begin weg, dus nu is iedereen heerlijk weg en als ik weg ben komt iedereen terug. Typisch. Elk jaar zo.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 12:31:
En, nou ja, í­k ben in ieder geval online hier (en waarschijnlijk de hele dag door). :'

Ik ook, hoogstwaarschijnlijk. Maar misschien moet ik koken (gisteren al gedaan ><' ) aangezien mijn moeder er niet is en ik niet weet hoe laat ze terug komt. Maar daar heb ik echt geen zin in. Maar denk van wel. (want dan moet ik ook weer boodschappen gaan doen en alles, bluh)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juli 2011 - 13:02:
Ahm, die plaatjes van Drarry zijn cuwl. ^^
Ik kwam gisteren ook nog een hele schattige strip tegen van Snape/Lily, maar ik weet niet meer waar die heen is.

En, nou ja, í­k ben in ieder geval online hier (en waarschijnlijk de hele dag door). :'


This one?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 13:05:
Ik moet vanavond koken -rilt-
Ik kan zo ní­et koken. Ik laat alles aanbranden. Bij verzorging moesten we ook vaak koken, en dan gaven wij, als meisjes, alles aan de jongens uit de klas, omdat we om negen uur 's ochtends verzorging hadden, en jongens eten blijkbaar altijd wel.
Nou ja, the point is, dat ze altijd í¡lles lekker vonden, behalve dat van mij. x)

En. Als ik mijn gedachtengangen hier zou typen zou niemand blij worden, guess. Ik weet niet. Ik denk altijd, rare dingen. En het gaat het meeste van de tijd over muziek. En mijn verhalen.

Ik ga maandag weg. Meestal gaan wij weg als mijn vader vrij is, dat is nu, en dan komen we een week voor school weer begint terug.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juli 2011 - 13:07:
Ik moet morgen koken want mijn ouders gaan naar Bon Jovi, maar dat vind ik niet erg, want ik ben er niet heel onpro in. ^^ Ook niet góed, maar zeker niet slecht.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 23 juli 2011 - 13:19:
Kay! Laten wij een keer koken bij Bo! :'. Als dat kan, dan. ^^'
En koken is leuk. ^^

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 23 juli 2011 - 13:20:
Ik moet morgen koken want mijn ouders gaan naar Bon Jovi, maar dat vind ik niet erg, want ik ben er niet heel onpro in. ^^ Ook niet góed, maar zeker niet slecht.

vraag aan Jane of je meemag naar gnocchi-night??
sorry, ben een marathon bezig, voor de zoveelste keer...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 13:21:
Ik heb gisteren al gekookt, dus ik heb er nu geen zin meer in x)
Maar als mama niet mee eet, haal ik gewoon een salade of zo. Maar als ze wel mee eet moet ik wel gaan koken. Misschien moet ik het maar even een keer gaan vragen x)

Ik heb een keer iemand een mailtje gestuurd over Oud en Nieuw met een klein deel van mijn gedachtengang erin. Was wel een heel raar mailtje geworden, volgens mij x)

En Bon Jovi is cool

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 23 juli 2011 - 13:28:
ik was aan het denken, zou er misschien ooit nog eens een ff meeting in Antwerpen mogen komen of zo, dan kan ik komen^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 23 juli 2011 - 13:57:
This one?
JAAA! <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 23 juli 2011 - 15:34:
@Jess: FUCK. Ik ben die week bij Bo totaal vergeten. Wanneer is dat?
@Anke: Oh, I'd totally love that. x)

Oh, en over de series een paar pagina's terug.
Ik volg Glee, The Vampire Diaries, Pretty Little Liars, Nikita en Rizzoli & Isles vast. NCIS, CSI, Criminal Minds en Cold Case pik ik af en toe een aflevering van mee. :'P

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 15:40:
Ik luister kerstliedjes

Und. Mijn moeder eet niet mee. dus ik hoef niet te koken. Maar ze wilde dat er wat eten in huis was voor zondag. En dat is er eigenlijk niet. Of amper. Dus ik moet alsnog boodschappen doen, mwuh.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19