Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #169

Offtopic #169

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 juli 2011 - 0:15:
Gaah, we moeten hard doorwerken, willen we ons tempo qua verslijten van offtopics weer ophalen. x)



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2011 - 20:59:
Weet jij wie die gozer is bij House Song, de Griffoendor die refereert naar Gryffindor Rally Cry? Hij heeft een awesome muts en zonnebril. Maar ik herken hem niet echt uit andere filmpjes, maar dat kan ook door z'n halve vermomming komen ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 juli 2011 - 21:03:
Hmm, ik zal eens gaan kijken of ik hem herken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2011 - 22:05:
@gepraat in gooi-het-eruit-topic: Ik vind de Bekroonde Verhalen een leuk idee. Ik heb alleen nog lang niet alle verhalen gelezen, dus ik denk niet dat ik ga stemmen want da's zo niet eerlijk.
In ieder geval. Ja, volgens mij begint FF weer een beetje te leven. Ik heb wel een beetje gevoel dat ik belachelijk veel online ben, maar dat doet er niet toe x)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juli 2011 - 22:05:
*sleept verhuisdozen naar het offtopic*
Dus hoi. <3

@Emma; ik vind het ook awesome, alleen in de eerste week maar heel even thuis. Ik wilde later nog Sleepwalker nomineren - in mijn herinnering speelt die ook in de zomer, neh? - maar toen was ik al internetloos.
En ja. Ik heb ook het idee dat ik belachelijk veel spam op het forum. *hides*

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 21 juli 2011 - 22:12:
Aloha lieve FanFic bewoners!
*Stuitert het huis door.*
Jullie zijn geweldig. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juli 2011 - 22:13:
*hugs Mars*
Jij zelf ook geweldig. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2011 - 22:14:
Ik vond het wel een lastig thema, ik ken niet zoveel verhalen die zich alleen in de zomer afspelen. En het was ook lastig om ze terug te vinden, zo zonder zoekmachine x)
En ik heb niet het idee dat jij het forum vol spamt, dus dan zou het wel meevallen

Mine
Mine

Mine is offline

[1755]
Mine zei op 21 juli 2011 - 22:14:
Ik kom even gedag zeggen. Ik ga de computer afsluiten en ik ga morgen om 10 uur op vakantie.
Dus tot over drie weken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juli 2011 - 22:14:
Oh, okay. <3
En - nou ja, de tijd van het jaar waarin het speelt hou ik meestal niet zo bij. Ik zou het niet eens van mijn eigen verhalen kunnen vertellen, laat staan van andere.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 juli 2011 - 22:16:
I feel funny.
Like, ik verveel me en ik wil heel graag iets doen, maar ik moet morgen om 10u bij de psych zijn. Dus toen Stef me uitnodigde om NU naar hem thuis te komen had ik zoiets van "mweh... I dunnooooo..." enenen nu is het soort van mijn eigen schuld als ik langzaam sterf van verveling.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2011 - 22:19:
@ Sarita: Veel plezier<3
@ Bodine: Hmm.. *denkt aan eigen verhalen* In een deel van mijn verhalen speelt het seizoen eigenlijk geen rol, maar van Collapse weet ik zeker dat het in de winter is

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 juli 2011 - 22:19:
@gepraat in gooi-het-eruit-topic: Ik vind de Bekroonde Verhalen een leuk idee. Ik heb alleen nog lang niet alle verhalen gelezen, dus ik denk niet dat ik ga stemmen want da's zo niet eerlijk.
In ieder geval. Ja, volgens mij begint FF weer een beetje te leven. Ik heb wel een beetje gevoel dat ik belachelijk veel online ben, maar dat doet er niet toe x)
Mja, ik geloof dat het we het maar op deze ene keer houden, omdat ook dat dus niet loopt.

En, @Bo, je bedoelt toch niet mí­jn Sleepwalker, right?

En dan nog @Sarita; veel plezier!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juli 2011 - 22:22:
@Elise; neeeeee, alsjeblieft, doe op zijn minst ook augustus. Ik wil ook een kans om echt mee te doen (oké, dat is egoïstisch).
En eh - nee, die van Adam.
Natuurlijk die van jou. Van wie anders?
Die speelt toch wel in de zomer, right? x:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 juli 2011 - 22:22:
@ Elise: Ik denk dat Bekroonde Verhalen wel moet blijven bestaan! Ik vond het zelf een moeilijk thema, misschien anderen ook. En anders moeten we er gewoon nog even inkomen
Sowieso is de helft op vakantie.
En, nou, ik vind gewoon dat het moet blijven. Er zijn hier zoveel mooie verhalen die niet veel geworden gelezen, hopelijk kunnen ook dat soort verhalen hierdoor dan wat meer aandacht krijgen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 juli 2011 - 22:29:
@Bo; ja, maar, ja. die speelt zich in de zomer af - net zoals die nieuwe 3-shot (waar ik hoognodig aan moet gaan werken *kuch*) -, ja. En, nou ja. Hm.

En, over dat bekroonde verhalen... tja. Dan moeten we even met z'n vieren gaan overleggen wat we daar nou mee gaan doen. Dus. Like. Don't get your hopes up.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15