Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #169

Offtopic #169

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 20 juli 2011 - 0:15:
Gaah, we moeten hard doorwerken, willen we ons tempo qua verslijten van offtopics weer ophalen. x)



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 22 juli 2011 - 0:05:
@ Elise: BTR is leuk he^^
Ik moet er stiekem altijd heel erg hard om lachen x)
Carlos is awesome.
Haha, BTR is mijn guilty pleasure.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 juli 2011 - 0:09:
@Bo; Idd ^^

Maar, neem nu Angie Harmon, Sasha Alexander, Pauley Perrette en Emily Deschanel
Ze spelen in heel succesvolle series, maar tenzij ze grote fan zijn, onthouden de meesten de naam van de actrices niet, ze onthouden alleen de personages
Bij de meesten gaat er geen lampje branden als je de naam Pauley Perrette zegt, maar als je zegt 'Abby van NCIS' weten ze allemaal wie het is
Terwijl iedereen meteen weet wie het is als je de naam 'Johnny Depp' zegt...

Dat is niet altijd slecht, want aan een populaire serie hou je makkelijker naambekendheid over dan aan een film. Plus, als een serie goed loopt is het meer screen time voor de acteur/actrice in kwestie, want alle afleveringen van een seizoen achter elkaar zijn veel meer minuten dan een film. David Boreanaz is bijvoorbeeld bekend van Buffy en Bones. Hij heeft maar een paar films gedaan (en niet eens zo'n heel grote), maar met die twee series heeft hij toch maar lekker een bekende naam en een job. Een film is denk ik meer erop of eronder, met een serie kan je een personage echt uitdiepen en er veel langer aan werken, en als dat dan aanslaat ben je vertrokken voor een paar seizoenen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 juli 2011 - 0:18:
(...)Haha, BTR is mijn guilty pleasure.
Ik kijk tegenwoordig belachelijk veel kinderprogramma's. Maar die zijn zo heerlijk luchtig en zo.

Maar, ik ga slapen, trusten!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 22 juli 2011 - 0:23:
@Do/tegenwieDopraatte; enalsjeineenseriespeelt, enjewiltnietmeermeedoen, kunnenzejedoodlatengaan, ookalpasthethelemaalnietindeverhaallijn. endatisleuk. ^^

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 22 juli 2011 - 0:31:
@Do/tegenwieDopraatte; enalsjeineenseriespeelt, enjewiltnietmeermeedoen, kunnenzejedoodlatengaan, ookalpasthethelemaalnietindeverhaallijn. endatisleuk. ^^

Of ze maken je het hulpje van een kanibalistische moordenaar ^^ [/ZachuitBones]
oeh! Nog iets!
Als ze in verschillende films spelen, kan je verschillende kanten zien van ze zien!
Angie laat in R&I zien dat ze grappig en een tomboy kan zijn, en in The Glass House 2 laat ze zien dat ze heel eng kan zijn... Maar in alle andere series dat ze speelt, speelt ze een politieagente, en dan lijkt het bijna alsof ze niets anders kan...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 22 juli 2011 - 0:42:
Ja nee, dan is het gewoon aan de acteur/actrice in kwestie om het personage heel veelzijdig te maken. Emily Deschanel is daar super in, Dr. Brennan is best een rigide personage op papier, maar zij brengt haar echt tot leven en geeft haar verschillende kantjes. Dat maakt het personage 'echt' en daaraan zie je ook dat zij als actrice enorm veel talent heeft, en ik vind niet dat ze dat alleen maar kan bewijzen door heel veel verschillende rollen te gaan spelen. Sorry, maar ik geloof echt niet in de stelling dat acteurs pas een carrière hebben als ze in blockbusters spelen.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 22 juli 2011 - 0:47:
Nee, dat bedoel ik ook niet, ik vind het gewoon jammer dat veel mensen ze soms alleen maar als personage kennen, en niet als acteur

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 10:23:
Ghehe

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 11:01:
JA! Die vind ik zo grappig, hè. x)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 11:23:
I throw my hands up in the air sometimes. Saying AYO! I LOVE DRACO!
^^"

*heeft het Drarry topic op Q herondekt*

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 11:27:
Haha, ik zat met een vriendin een keer op msn, het énige wat we deden was elkaar zulke plaatjes sturen. Ja. Wij zijn kansloos. En. het was laat, maar goed.

I throw a ferret in the air sometimes, saying ayo, it is Draco.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 11:36:
I throw a ferret in the air sometimes, saying ayo, it is Draco

Omg, die's awesome *gaat onthouden*

en ik ben ook kansloos. En het is vroeg. En Drarry is gewoon leuk.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 11:41:
Ahahaha -dies-

Kansloze boks.^^
Het gaat hier vandaag en morgen zeker heel stil zijn?

Edit; Yeah, found this one: Lucy & Snape

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2011 - 11:49:
Waarschijnlijk wel, aangezien de mensen die nu actief zijn volgens mij vrijwel allemaal naar Gentse Feesten gaan. Dus ik denk dat het heel stil wordt. Of ik ga me zo eenzaam voelen dat ik in het forum tegen mezelf ga praten. Kan ook.

Weetje. Dat plaatje van Lucy & Snape is best wel heel erg awesome. Maar je moet er niet echt over na gaan denken o.o

Deze en deze zijn zo cjuuwt *-*

Edit: Haha^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 23 juli 2011 - 11:59:
Mahaha. x) Ik zie Drarry niet echt voor me als de filmpersonages, maar. in die tekeningetjes is het echt grappig. Die tweede. :'
Ik houd ook van Team Rocket, maar. Ja. We gaan er ook gewoon niet over nadenken.

Mwah, er is altijd wel iemand om tegen aan te praten. En in jezelf praten kan ook heel nuttig zijn.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18