Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Tokio Hotel terug naar Nederland & België?

Tokio Hotel terug naar Nederland & België?

1 2 3
CliinXBill
CliinXBill

CliinXBill is offline

[3]
CliinXBill zei op 25 juli 2011 - 17:51:
Haaii.
Een vriendin en ik missen Tokio Hotel heel erg, en vinden dat er moet getoont worden dat we ook nog bestaan..
Persoonlijk vind ik dat alles rond Amerika draait nu, en wat met de Nederlands, Belgische of gewoon Europese fans? ze mogen niet vergeten wie ze zo groot gemaakt heeft!
Dus, wij zouden iets willen doen om ze terug naar Nederland/België te laten komen.
Ik weet het jullie denken van: gaat jullie toch niet lukken, maar ik bedoel je kan het altijd proberen toch?
wie wilt er mee doen en helpen?
of heeft ideeën?

Xxx



JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 25 juli 2011 - 20:19:
Als jullie iets vinden om te doen wil ik altijd helpen!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 25 juli 2011 - 20:24:
Ik denk dat jullie trouwens beter eens op THH kunnen kijken, want daar gaat het echt puur en alleen om Tokio Hotel (al is er hier ook een grote fanbase).

En stiekem ben ik blij voor ze dat ze 't in Amerika proberen, ze krijgen meer succes en, well, dat is belangrijker voor me dan dat ze even een tijdje niet zo actief zijn in Europa.

Maar succes met, nou ja, wat jullie proberen te bereiken.

CliinXBill
CliinXBill

CliinXBill is offline

[3]
CliinXBill zei op 25 juli 2011 - 20:25:
Als jullie iets vinden om te doen wil ik altijd helpen!


we hebben op quizlet al ideetjes gekregen om een video te sturen van belgische en nederlandse fans of zo.. en das wel ng geen slecht idee,
als je wil helpen kan je mss op andere sites een topic aanmaken? zodat we meer fans vinden ?
als je ideetjes hebt ; let me know
x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 juli 2011 - 20:25:
Ik ben geen TH-fan, dus heb vast niet het recht om er iets over te zeggen. Maar, kijk, als zij in Amerika willen wonen omdat ze gestalkt worden door gestoorde fans (dat is in ieder geval wat ik er van heb begrepen), dan is die keuze toch aan hen?

CliinXBill
CliinXBill

CliinXBill is offline

[3]
CliinXBill zei op 25 juli 2011 - 20:27:
Ik ben geen TH-fan, dus heb vast niet het recht om er iets over te zeggen. Maar, kijk, als zij in Amerika willen wonen omdat ze gestalkt worden door gestoorde fans (dat is in ieder geval wat ik er van heb begrepen), dan is die keuze toch aan hen?


het gaat niet over wonen..
over dingen doen in europa, ze zijn er dan toch groot gekomen en zo..
gewoon jammer ,
en we kunnen proberen,
er zijn op andere sites al mensen die willen helpen,
volgens mij kan proberen nooit kwaat, toch?

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 25 juli 2011 - 20:37:
(...)

we hebben op quizlet al ideetjes gekregen om een video te sturen van belgische en nederlandse fans of zo.. en das wel ng geen slecht idee,
als je wil helpen kan je mss op andere sites een topic aanmaken? zodat we meer fans vinden ?
als je ideetjes hebt ; let me know
x

Hmm, hoe bedoel je met foto's enzo?
Ik heb niet echt andere sites waar je topics kan aanmaken waar ik lid van ben, dus daar kan ik je niet echt mee helpen.
Oh, en ik ga even nadenken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 juli 2011 - 20:52:
Dat alles om Amerika draait is niet waar, de twins wonen er maar dat is het dan wel zo'n beetje. Ze zijn nu gewoon minder actief, gaan eens naar Azië, doen twee awardshows, maar dat is het ook zo'n beetje. Hopelijk hangen ze wat in de studio rond zodat we tegen 2013 een nieuw album krijgen en dan komen ze wel weer terug, maar tot die tijd verwacht ik er niet veel van.
No offence, maar ik denk niet dat je er erg veel mee bereikt. Nu is een fanactie organiseren vanwege de lol natuurlijk ook erg leuk, en dat moeten jullie ook vooral doen, maar op TH's activiteit in Europa zal het weinig invloed hebben.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 juli 2011 - 21:24:
Dat alles om Amerika draait is niet waar, de twins wonen er maar dat is het dan wel zo'n beetje. Ze zijn nu gewoon minder actief, gaan eens naar Azië, doen twee awardshows, maar dat is het ook zo'n beetje. Hopelijk hangen ze wat in de studio rond zodat we tegen 2013 een nieuw album krijgen en dan komen ze wel weer terug, maar tot die tijd verwacht ik er niet veel van.
No offence, maar ik denk niet dat je er erg veel mee bereikt. Nu is een fanactie organiseren vanwege de lol natuurlijk ook erg leuk, en dat moeten jullie ook vooral doen, maar op TH's activiteit in Europa zal het weinig invloed hebben.

Awesome kid stole my words

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 juli 2011 - 22:07:
Alles draait in Amerika? Als er iemand is die mag klagen is het Amerika niet dat Amerika een persoon is. De twins wonen er, true that. Maar ze hebben er sinds 2008 geen enkel optreden meer gegeven. How is that fair? Hier waren ze in 2010 nog. Ja, ze zijn nu "stil". Maar Amerika? Come on.
Een fanactie organiseren is awesome, als je het doet, doe ik vast wel mee. Gewoon om het doen. Maar ik denk niet dat het gaat helpen. Noem me pessimistisch, maar Tokio Hotel luistert over het algemeen absoluut niet naar de fans. En bekijk het vanaf hun kant. Tom heeft nu waarschijnlijk een vriendin, de twins kunnen eindelijk hun eigen yoghurt uitzoeken, Gé en Gus kunnen we niets kwalijk nemen want als je het mij vraagt werken die alleen als het de twins uitkomt.
En wat Daan zegt. "Hopelijk is het album er volgend jaar." Dat betekent dat het er over twee jaar misschien is. Als Tokio Hotel iets belooft, dan weet je dat je de tijd die ze zichzelf ervoor geven moet verdubbelen. Als ze dingen als "hopelijk" en "misschien" gaan roepen... don't count on anything but it not happening.
Begrijp me niet verkeerd, want ja ik ben fan en nee, daar ga ik niet over in discussie, maar de jongens zijn niet te vertrouwen wat beloftes betreft en doen alles heerlijk rustig aan. Reken maar niet op een concert de komende twee jaar. Zo wel, call yourself extremely lucky. Tokio Hotel snapt niet met wat voor doelgroep ze te maken hebben.
Anyways, ik vind een fanactie een leuk idee. It's just not gonna work.

EDIT; misschien moet ik zeggen "met wat voor doelgroep ze te maken hadden". Ze hebben niet veel meer over. Maar dat zien ze vanzelf wel. Als ze ooit nog een poging doen iets van zich te laten horen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 juli 2011 - 8:11:
Ach... Waar is de tijd dat er elke maand wel zo'n actie werd gehouden, en dat we zelfs geloofden dat het iets zou veranderen?
-staart nostalgisch in de verte-
-cue music-

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 26 juli 2011 - 9:39:
Ik begrijp wel dat je hen zo snel mogelijk wil terugzien. Maar ik moet de rest echt gelijk geven.
~ Do, dat liedje is geniaal ~

BTGGxTHxLala
BTGGxTHxLala

BTGGxTHxLala is offline

[22]
BTGGxTHxLala zei op 26 juli 2011 - 15:41:
Dat alles om Amerika draait is niet waar, de twins wonen er maar dat is het dan wel zo'n beetje. Ze zijn nu gewoon minder actief, gaan eens naar Azië, doen twee awardshows, maar dat is het ook zo'n beetje. Hopelijk hangen ze wat in de studio rond zodat we tegen 2013 een nieuw album krijgen en dan komen ze wel weer terug, maar tot die tijd verwacht ik er niet veel van.
No offence, maar ik denk niet dat je er erg veel mee bereikt. Nu is een fanactie organiseren vanwege de lol natuurlijk ook erg leuk, en dat moeten jullie ook vooral doen, maar op TH's activiteit in Europa zal het weinig invloed hebben.


ik dacht begin 2012

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 juli 2011 - 15:57:
(...)

ik dacht begin 2012


Kan best zijn dat ze dat gezegd hebben, maar het is wel Tokio Hotel. Hen kennende krijgen we dat album eerder in 2013 dan begin 2012.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 26 juli 2011 - 16:42:
Je wil toch niet serieus zeggen dat je er nog in gelooft als de jongens is zeggen? Like - ze komen het toch nooit na.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 26 juli 2011 - 19:07:
Ik ben fan, maar helaas moet ik het met de rest eens zijn. Het is op het moment niet zo dat ze in Amerika zitten, ze zitten heel af en toe in Azië, en daar houden ze het bij.
Waarschijnlijk is dit weer zo'n hele lange pauze, net als voor Humanoid.

En ik geloof ze ook niet met hun 'begin 2012'. Like, met Humanoid begonnen ze toch ook met 'eind 2008'? Wat is het geworden? Eind 2009. En dan heb je nog al die tourgeruchten enalles.
En tja. Ze komen hun beloftes gewoon vaak niet na. Dus reken ik er ook maar niet op, zodat ik ook niet constant teleurgesteld wordt.

Dus ik zou best mee willen doen, maar ik denk dat het helaas niet veel zou uitmaken.



1 2 3