Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Quote's 9

Quote's 9

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 11 sep 2011 - 17:18:
I'm a galley slave to pen and ink.
-Honore de Balzac



SJELSYxYMAS
SJELSYxYMAS

SJELSYxYMAS is offline

[304]
SJELSYxYMAS zei op 29 mei 2012 - 19:40:
ik:"moeten jullie een snoepje hebben, zo van die nestels"
iedereen:"oh lekker, danku!"
Siemen:"Shelsy, gij zijt mijn aller beste vriendin in de hele wereld"
jordy:"Shelsy! Gij bent het aller aller aller liefste achternichtje van de hele wereld!"
----------
Volders:"eigenlijk is da hier wel ideaal om verstoppertje te spelen"
- Fort van Breendonk
------------------------------------------------------------------------------
ik:"Dries, mag ik een trekje van u saf?"
Dries:"Nie beginnen met roken gij!"
ik:"Dude, ik krijg nie eens een briket opgedraaid, hoe ga da dan!?"
--------
Dries:"Ik kan een pen in mijn navel steken en dan kan ik schrijven"
--------
Bram:"we moeten rechtdoor"
ik:"maar daarjuist kwamen we vanuit die straat daar!"
Bram:"ma ik denk da rechtdoor korter is..."
ik:"whatever, we zijn TOCH al te laat!"
--------
Bram:"De klok gaat zo dus moete we zo"
ik:"ok"
Sara:"waar gaan jullie heen? een klok gaat wel andersom"
Bram:"He?"
Sara:"Hier sta:'ga in wijzerzin rond het gebouw' en een klok ga in de andere richting van jullie rond"
Bram:"fuck ik las echt:'tegen wijzerin in rond het gebouw'"
- Leuven

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 mei 2012 - 20:03:
Joris op zijn scheikunde-examen toen hij het antwoord niet wist: Het antwoord is tweeënveertig.

Ik hoop héél erg dat de correctors weten dat 42 het antwoord op í¡lles is en het dus goed rekenen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 29 mei 2012 - 20:06:
Ik dacht dat vier het antwoord op alles was? Zo heb ik het van mama. Vijf is vier. Twintig is zeven, zeven is vijf, vijf is vier.
Awesome though^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 mei 2012 - 20:16:
42: Het antwoord op de ultieme vraag over het Leven, het Universum, en Alles, volgens Douglas Adams' boek The Hitchhiker's Guide to the Galaxy. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 mei 2012 - 21:42:
Mijn papa heeft een T-shirt met heel groot "42" op de voorkant. :'

Ik klagend over mijn mondeling: "Er zat geen logica in dat boek! Het ene moment waren ze in Calcutta, het volgende moment in Luxemburg, hoe moet ik weten wat de auteur daarmee bedoelt?"
Broer: "Simpel. He was on acid!"
Ik: "Het was een vrouw."
Mama&broer in koor: "Oké, SHE was on acid!"

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 mei 2012 - 15:19:
Omg, interpreteren wat de auteur bedoelde. Daar zijn ze bij ons ook zooo creatief in. Echt over the top wat proffen soms zeggen, dat je daar zit van: "Nee, man. Dat bedoelde die auteur echt niet toen hij dat schreef." _o_
Daar is een grappige afbeelding over! Klik!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 mei 2012 - 19:33:
Omg, interpreteren wat de auteur bedoelde. Daar zijn ze bij ons ook zooo creatief in. Echt over the top wat proffen soms zeggen, dat je daar zit van: "Nee, man. Dat bedoelde die auteur echt niet toen hij dat schreef." _o_
Daar is een grappige afbeelding over! Klik!
Totally agree! (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 30 mei 2012 - 20:09:
Ons examen Lexical (vocabulary) was een fragment uit The Hunger Games met een heleboel witte gaten zodat we daar stuffs konden invallen.
Prof: "Those that would rather volunteer as tribute than partake in this exam, stand up."

Ik vond 't even geweldig en begon te klappen. :'

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 30 mei 2012 - 21:16:
Omg, interpreteren wat de auteur bedoelde. Daar zijn ze bij ons ook zooo creatief in. Echt over the top wat proffen soms zeggen, dat je daar zit van: "Nee, man. Dat bedoelde die auteur echt niet toen hij dat schreef." _o_
Daar is een grappige afbeelding over! Klik!


Zowat heel de literaire kant van T&L samengevat he. *save*

En ohja, deze vond ik ook vrij geweldig. Op een ander forum eens gelezen:

"Mama, het is Joris hier he. Ik bel naar je gsm om te zeggen dat ik per ongelijk de huistelefoon mee heb naar school in plaats van mijn gsm. Ik heb me vergist. Dus als je me wilt bereiken, bel dan naar huis he. Doei!"

*facepalm*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 mei 2012 - 11:22:
Omg, interpreteren wat de auteur bedoelde. Daar zijn ze bij ons ook zooo creatief in. Echt over the top wat proffen soms zeggen, dat je daar zit van: "Nee, man. Dat bedoelde die auteur echt niet toen hij dat schreef." _o_
Daar is een grappige afbeelding over! Klik!
Da's gewoon zo hard waar. :'

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 11 juni 2012 - 17:41:
Hahahaha, een vriendin van mij is zo heerlijk sarcastisch and I love it. <3
We waren bezig over het feit dat ik (volgens haar!) heel veel ga shoppen:

Vriendin: 'Maar dan geef jij toch echt veel geld uit elke keer?'
Ik: 'Neen, ik koop nooit dure dingen.'
Vriendin: 'Ja, inderdaad, zoals uw iPhone.'

Waarschijnlijk is hij hier niet grappig, maar ze zei het zo droog en ik blijf het hilarisch vinden, ook al ben ik mezelf hiermee aan het uitlachen. _o_

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 18:20:
Hanneke: Wat is dit? Het komt uit mijn mond.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 juni 2012 - 16:58:
"Mama, het is Joris hier he. Ik bel naar je gsm om te zeggen dat ik per ongelijk de huistelefoon mee heb naar school in plaats van mijn gsm. Ik heb me vergist. Dus als je me wilt bereiken, bel dan naar huis he. Doei!"
HAHAHA _o_ Ik zie deze nu pas maar ik heb hardop gelachen en ik zit nog steeds brééd te grijnzen. Hahaha. De huistelefoon. <3


Edit: Oke, het is geen quote maar een filmpje. Het komt uit Merlin en het is mijn favoriete deel aan de serie, namelijk het geplaag tussen Arthur en Merlin _o_ Merlin is echt véél te ongemanierd voor een servant, maar het is zooo leuk. "I'll have you for breakfast!" Het duurt maar een minuutje! Oh ja, het komt uit seizoen 3 denk ik, maar het bevat niet echt spoilers (Merlin zegt één keer iets over iets, maar dat iets is iets dat hij sowieso wel in elk seizoen een paar keer dreigt te doen, dus no spoilers there.)

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 juni 2012 - 17:45:
^ Is het erg van mij dat ik de hele tijd dacht: 'Waarom heeft die een onderbroek aan? Dat ziet er mij niet iemand uit om met onderbroek aan te slapen.' Ahem. ^_^"

Mijn vriend stuurde mij net een sms'je:
"Nicki Minaj heeft overal siliconen zitten, ook in/aan haar poep. Wtf! Ik wist niet dat ze daar ook al deden!"

_____o_____

Tot zover mijn vriend zijn nuttige bijdrage vandaag.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 juni 2012 - 17:50:
^ Is het erg van mij dat ik de hele tijd dacht: 'Waarom heeft die een onderbroek aan? Dat ziet er mij niet iemand uit om met onderbroek aan te slapen.' Ahem. ^_^"

Mijn vriend stuurde mij net een sms'je:
"Nicki Minaj heeft overal siliconen zitten, ook in/aan haar poep. Wtf! Ik wist niet dat ze daar ook al deden!"

_____o_____

Tot zover mijn vriend zijn nuttige bijdrage vandaag.

Hahaha Carlina. <3

1. DAT. Was exact wat ik dacht, toen ik voor de allereerste keer een scene zag waarin Arthur uit bed kwam. "Een... BROEK? WAT?" :'D (Maar het is wel een family show, dus de kindjes, njehnjeh.)
2. Jouw vriendje. __o__ Hihihi. (En inderdaad: wtf!)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20