Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #173

Offtopic #173

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 20 okt 2011 - 18:08:
Meooooow

Edit; Wacht. Heb ik nou wéér het offtopic geopend?



Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 31 okt 2011 - 7:16:
Hm. Wij moesten laatst een Vlaamse film kijken met maatschappijleer. Toen stonden er ook ondertitels bij -____-
Het viel hartstikke mee, alleen was ik wel blij dat ze aanstonden, want iedereen praatte er doorheen.
En en @Elise whut, lava, tsunami? Ohmigosh.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 14:58:
Ben ik de enige die niet denkt dat een verdrinkingsdood verschrikkelijk is? Maar goed. Misschien komt dat omdat ik me gewoon nogal thuis voel in water. ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 31 okt 2011 - 15:44:
Hm. Dunno. Als ik moest kiezen hoe ik dood zou gaan, en niet op een natuurlijke manier [eh. hoe vercrackt die situatie dan ook zou zijn] zou het misschien wel verdrinking zijn. Of vergiftiging. Maar eigenlijk wil ik helemaal niet doodgaan als het nog niet hoeft. Ja. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 15:52:
@Meike; agreed. (:

Trouwens guys. Ik - moet dit even kwijt. Want ik maak me er nog steeds echt heel boos om.
Wij hebben een homoleraar op school, en hij deelt zijn kantoortje met mijn Nederlands lerares en een printer. Ik zat daar, samen met een klasgenoot, om iets voor Nederlands te doen - verder niet belangrijk. Maar toen kwam er dus zo'n jongen binnen, die had iets geprint. Maar hij liep mijn zijn handen voor/aan zijn kruis. Dus die leraar vroeg waarom hij dat deed. Dus die jongen zei: "Ik ben bang dat u anders gaat grijpen." En ik weet niet hoe hij het bedoelde, maar het kwam er in elk geval niet aardig uit. Ik was like - ben like - dat - dat kan je toch niet maken?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 31 okt 2011 - 17:16:
ohmygod, Bo, dat vind ik echt erg o.o
Zulke mensen - argh.
Hoe reageerde die leraar?

Ik ging trouwens echt stuk om mijn Engels en Cambridge (dat echt heel leuk is, zo blij dat ik het toch ben gaan doen<3) lerares vandaag. Ze zei dat ze vindt dat ik op Melissa Etheridge lijk en dat ze daardoor steeds aan het concert van haar -waar ze heen gaat- moet denken als ze mij ziet x'D
En toen zei ze dat ik dat mens vast niet kende. Nou. Laten mijn ouders daar nou net 4 cd's van hebben x]

Hmm, whataya think?
Lijk ik op haar?

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 31 okt 2011 - 17:33:
@Bodine; ehr. Leerlingen doen veel waarvan ik denk, dat kan je niet maken tegenover een leraar, maar dat is wel. het toppunt. Dat is gewoon. triest en. yeah, it makes me sad. Dat mensen dat doen.
Een leraar van mij is ook homo, dus ik maak het ook mee soms. dat mensen roepen: "HOMO!" op dat gang, als hij langskomt. En. dan zie je wel dat het hem best pijn doet. Nee. het is niet normaal en afschuwelijk. En mensen denken echt niet na over wat ze zeggen en dat maakt het nog triester. -upset-

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 17:44:
@Meike; Ik ben ook nog steeds upset - for I totally agree with you once more.
@Marit; hij zei zo van, dat hij het niet moest doen omdat 'ie dan teveel aandacht naar z'n kruis trekt, zeg maar. Het was bijna alsof hij het niet als een belediging opvatte, en daarna leek 'ie ook niet aangedaan of zo, maar toch. x) enen. Ja, Cambridge is leuk. <3

Neeriash
Neeriash

Neeriash is offline

[163]
Neeriash zei op 31 okt 2011 - 17:51:
HALLO ALLEMAAL (:

Over die leraar op school, dat is gewoon ZIEKELIJK TRIEST van die jongen. Het slaat zó nergens op, ik word daar gewoon boos om.

En Cambridge ist inderdaad nice ;D

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 31 okt 2011 - 17:52:
Nouja. Gelukkig maar. Dat ie niet heel gekwetst leek ofzo - nouja. Dat zegt natuurlijk ook nog niet alles, dat kan ie wel zijn.
Maar toch, idd. Aaargh.

Und. Mwiih. Jaaa <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 18:01:
Hmm. Trouwens @Marit; je lijkt er niet écht op, maar je hebt ergens wel iets van 'r weg.

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 31 okt 2011 - 18:10:
Meh. Dat soort mensen zijn zo kut. Alleen heb ik voor zo ver ik weet geen homoleraren. (Ten minste, mijn schoolgenootjens zijn zo homofoob dat sommigen waarschijnlijk hun mond houden.)
Blugh. Ik vind het niet kunnen, dat mensen zo doen tegen leraren. Sowieso tegen homo's.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 okt 2011 - 18:17:
Bij mij is er maar één homoleraar. Tenminste, maar één die uit de kast is. En iedereen vindt hem cool. Ik had hem 2 jaar geleden voor geschiedenis. ^^
Oh en FanFic is echt wel weer. Eh. Levend. ;D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 18:19:
@Mars; shh, anders wordt het weer dood want je mag dingen niet hardop zeggen want dan gaat het fout en dan wordt alles geforceerd en dan AAARGH NEEE.
Enne. Enne. Wij hebben een homoleraar en een lesbische lerares - as far as I know. 't Zouden er best meer kunnen zijn uiteraard, ik ken volgens mij nog niet eens de helft van de leraren op onze school en zelfs als ik ze wel ken wil dat niet zeggen dat ze uit de kast zijn oder was.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 okt 2011 - 18:22:
@Bo: Maar. Maar. Als je nooit iets zegt dan is het ook saai. o.o Maar oké, ik zal het nooit meer doen. :3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 31 okt 2011 - 18:24:
Bij mij op school hadden we één lesbische lerares, twee homoleraren plus eentje nog half in de kast, en dat zijn alleen die waar ik van weet. :]
& nu ga ik eten. Tschüsski <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20