Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #173

Offtopic #173

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 20 okt 2011 - 18:08:
Meooooow

Edit; Wacht. Heb ik nou wéér het offtopic geopend?



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2011 - 10:53:
@Dezh;
Op vrijdag 04 november a.s. gaan we een bezoek brengen aan de Universiteit van Leiden. Daar wordt jullie het een en ander verteld over het universitair onderwijs. Jullie volgen een workshop over studiekeuze en een profielpresentatie. ’s Middags maken we stadswandeling door Leiden langs studentikoze zaken en historische gebouwen van de universiteit.
Meer weet ik niet.
@Marije; bij nader inzien - ak, gs en Frans is toch wel erger dan mijn vakken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2011 - 11:01:
Ah. Right. Einleuchtend. x)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2011 - 11:10:
^^ Ik heb het niet verzonnen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2011 - 11:17:
Nee, ich weiß. Maar het lijkt zo algemeen, eigenlijk weet je nog steeds nauwelijks wat jullie gaan doen, right? x'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2011 - 11:19:
Nee, maar waarschijnlijk, als ze ons teveel informatie geven, zijn ze bang dat er niemand meer komt omdat het saai is zoals altijd. En nu wordt het misschien nog wel heel spannend. Not. Wss krijgen we gewoon zo'n persoontje dat gaat praten over hoe het studentenleven er dan wel niet uit ziet (want dat hebben we nog nooit te horen gekregen) en dan worden we rondgeleid en dan moeten we vage opdrachtjes doen en zo. Zoals het ook altijd gaat als we de Haagse Hoge School bezoeken. Oh, en dan krijgen we vast ook zo'n briefje om foldertjes aan te vragen over studies, want daar heb ik er ook nog geen tien van. (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2011 - 11:26:
_0_ Die heb ik ook gekregen toen ik naar de Open Dag ging... Dat is inmiddels twee jaar geleden en ik krijg nog steeds foldertjes over studiekeuze van de uni. *fail*

Neeriash
Neeriash

Neeriash is offline

[163]
Neeriash zei op 30 okt 2011 - 13:38:
Zit jij al op de universiteit? 0___o
Awesome.
KOMEN WE JE DAN TEGEN?
That'd be awesomer ^^
Ik zie Bo namelijk al helemaal hyper voor me, rondjes rennend omdat Nadezhda in de buurt ist ;D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2011 - 13:41:
Honey, volgens mij is een Uni nogal groot en de kans dat je iemand tegenkomt nogal eh - klein. *hoopt stiekem alsnog dat ze tegen Nadezh opbotst*

Neeriash
Neeriash

Neeriash is offline

[163]
Neeriash zei op 30 okt 2011 - 13:45:
It would be awesome, neh?
Enenenen. Jullie kunnen toch regelen dat je accidentally on purpose tegen elkaar aanknalt

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 okt 2011 - 13:49:
Mweh, op de laatste ouderavond werd mijn vader ook doodgegooid met studiekeuzefolders en ik moet per sé meteen goed kiezen en ik moet meelopen op universiteiten en ik moet dit en dat. want studiefinanciering wordt minder. En nee, er ligt heeeeelemaal geen druk op ons.

En mijn Duitsboek is sneu. Als ik in V4 "Welchen Sport treibst du?" moet leren is er wel iets mis denk ik.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2011 - 13:58:
Ik moet in 5V "Danke Schön" en "Hallo mein Name ist Bodine" leren - het kan altijd erger.
Ik snap je probleem though - ik zou ook niet weten wat ik moet doen. En ik kan met een nicht [oké, ik weet eigenlijk niet wat ik van d'r ben] meelopen met geneeskunde, en miss kan ik met Raiza een dagje mee naar Psychologie of - idunno. Maar dan nog. Ik weet het gewoon niet.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2011 - 14:02:
@Shaireen [zoheetjetochright?._.] uhuh, ik studeer sinds dit jaar in Leiden. :] Psychologie en Duits.
@Bo; we kunnen altijd ergens afspreken, alleen is het een beetje stom dat jullie om 10 uur beginnen en ik van 9 tot 12 werkgroep heb. Waarschijnlijk heb ik om 10 uur een kwartier pauze maar ... dat helpt ook niet echt.

En als ik dat zo hoor -van jullie Duits- vind ik het niet zo vreemd dat ze zelfs op de uni nog niet weten dat "mittelbare Schule" niet bestaat .__.

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 30 okt 2011 - 14:08:
Serieus? O.o Hoe wil je dan ooit je examen halen als je zelf niet alles doet?
En. uhu. want er is zoveel dat ik leuk vind. En ik snap heus wel dat ik mijn tijd moet benutten nu ik die nog heb, maar ik word er zo gek van als mensen me gaan pushen. Want op de een of andere manier heb ik dan altijd de neiging om het juist ní­et te doen.
Meelopen met geneeskunde seems awesome. [Ik heb geneeskunde uitgesloten bij mijn profielkeuze, maar ik snap echt dat mensen het leuk vinden. want het lijkt mij ook leuk:'] Sowieso lijkt meelopen op de uni me leuk. maar. toch.
Bij mij op school krijg je trouwens vrije dagen van school om mee te lopen en dan kan je zelf regelen met wat voor studie, via de uni zeg maar. Kan dat bij jou ook, of moet je per se meelopen met iemand die je kent?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 30 okt 2011 - 14:11:
@Nadezh; oooh, dus dan kan ik ook Duits studeren! Want dan is het niveau niet eens zo hoog.
@Meike; idunno, maar het lijkt me gewoon - beter om te gaan met iemand die ik ken. Zegmaar. En. Nou ja - lucky you. Met mijn profielkeuze kan ik nog 99% van de studies doen, maakt de keuze er ook niet eenvoudiger op.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 30 okt 2011 - 14:15:
@Bo; iedereen kan Duits gaan studeren, ongeacht zijn of haar niveau. :] Er was iemand die zelfs niet wist hoe hij "ik vind de taal leuk" in het Duits moest zeggen. Da's deprimerend. Als ik dat zo hoor, haal jij een studie Duits met je vingers in je neus.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16