Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » NaNoWriMo 2011

NaNoWriMo 2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 okt 2011 - 13:01:
Omdat er toch weer een paar mensen meedoen met NaNoWriMo is hij er weer: een nieuw NaNoWriMo-topic.

Wat is NaNoWriMo?
NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Mensen van over de hele wereld proberen in november een verhaal van minstens 50.000 woorden te schrijven.

WriMo's
Daniëlle/xDevilBitch (Daantje)
Elise/Eliros (Eliros)
Julia/MoonRocker (Julianus)
Meike/ZeroGravity (xBlubber)
Laura/JustDream (GreyWolfMoon)
Jana/Alcatraz (JanaAusten)
Mascha/neversay (NeverSay)
Makbule/VampireFangs (VampireFangs)
Emma/xEmma (xEmma)
Tosca/NoaFlowne (Novaflowne)
Jorinde/jorinloveth (YouDon'tAre)

(Dit topic is niet alleen voor deelnemers maar ook voor mentale steun. ^^)



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 okt 2011 - 15:27:
Dat zou ook nog kunnen, maar om binnen 1 dag een plot en alles in elkaar te zetten... Ik ga nog wel even kijken. x']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 15:32:
@Mars; en er zijn hier zat mensen die het leuk vinden om je te helpen als je plot vast loopt. *zet puppy oogjes op*
Maar dat wil je misschien niet. Iig - een plot in elkaar zetten is niet zoveel werk, zeker niet voor NaNo, want dat is kwantiteit boven kwaliteit.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 31 okt 2011 - 15:40:
Ik, iik doe mee. Hopelijk. Niet dat ik het ga redden. Maar ik ga het zeker proberen, dus dus. IK 8D
Ik ga het niet halen, dat weet ik like bijna zeker. Maar des te meer reden om mee te doen. Ik moet nodig weer schrijven. Amen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 okt 2011 - 16:10:
Ik weet niet zeker of ik mee ga doen, want mijn proefwerkweek is nog bezig en ik moet nog mijn profielwerkstuk doen en alles.. Ik zie wel. Maar ik heb wel een account (xEmma) van vorig jaar (toen deed ik niet meer uiteindelijk, maar had ik wel al een account gemaakt ><' )

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 okt 2011 - 17:20:
IK HEB EEN IDEE! Denk ik. ;D Ik ga het nog even wat beter uitwerken en en. Ik doe mee ^^

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 31 okt 2011 - 17:24:
Whoeeeee. *O/* [Ik heb er zin in. En, yay! Meer mensen doen mee. Whieeeeee.]
En ik kan verder niet echt iets zinnigs zeggen. maar. het is bijna. en. ja. Ik ben blij.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 31 okt 2011 - 17:32:
Just wondering, hebben jullie een kaft/cover?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 okt 2011 - 17:37:
Oké. Ik weet nog steeds niet of ik het echt ga doorzetten, maar ik heb ten minste een oud idee voor als ik het echt ga doen.
Het heeft alleen nog niet heel erg een plot. Meer een korte beschrijving van hoe de wereld in elkaar steekt. (Ja, ik ga me wagen aan fantasy-iets met heksen en tovenaars.)
Ik ga het dus no way redden, maar het idee is leuk x)

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 31 okt 2011 - 17:57:
Hmm, welke titel vinden jullie beter bij mijn idee passen?
-Dreaming of you
of
- Who am I?

Skye was adopted at a very young age. She doesn't remember her Biological parents at all. But, at the age of fourteen, she starts having these dreams. Voices yelling and a woman bending over her. Also, she hears this name, Allison. Soon, she starts wondering, who is this woman. She has always searched her parents, as soon as she found out that she was adopted. Can these dreams help her with her quest?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 18:03:
@Justdream; to be honest vind ik ze allebei een beetje nietszeggend en zeker niet pakkend - een soort van wat je verwacht van een tienderangsboek dat nooit door iemand gelezen zal worden. Sorry. x:
@Emma; ik heb in augustus heel NaNo gehaald zonder plot, dus het kan makkelijk.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 31 okt 2011 - 18:04:
Ik weet over het algemeen gewoon geen titel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 18:07:
Dan gebruik je er toch één als werktitel en als je verhaal af is, of ver gevorderd, neem je een titel die je dan bedenkt? Dat is logischer denk ik, want dan past 'ie er zeker weten bij.
Watch out for Daan, voor je het weet eindigt je creatie met de naam Faal.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 31 okt 2011 - 18:07:
Faal?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 31 okt 2011 - 18:08:
Ik een half idee voor een verhaal, geen enkel personage, en enkel een paar liedjes die ik als inspiratie ga gebruiken. Hallelujah, het is weer net zoals Camp NaNo.

Edit; ik heb overigens nooit echt titels voor NaNo. Ik bedoel, wat is het nut? Je kan er later heus wel een titel aan vastplakken. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 18:10:
@JustDream; ja, zo heet iets wat ik geschreven heb en - het is Daans schuld. (:
@Elise; heb je dat verhaal eig. al af? (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11