Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » NaNoWriMo 2011

NaNoWriMo 2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 okt 2011 - 13:01:
Omdat er toch weer een paar mensen meedoen met NaNoWriMo is hij er weer: een nieuw NaNoWriMo-topic.

Wat is NaNoWriMo?
NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Mensen van over de hele wereld proberen in november een verhaal van minstens 50.000 woorden te schrijven.

WriMo's
Daniëlle/xDevilBitch (Daantje)
Elise/Eliros (Eliros)
Julia/MoonRocker (Julianus)
Meike/ZeroGravity (xBlubber)
Laura/JustDream (GreyWolfMoon)
Jana/Alcatraz (JanaAusten)
Mascha/neversay (NeverSay)
Makbule/VampireFangs (VampireFangs)
Emma/xEmma (xEmma)
Tosca/NoaFlowne (Novaflowne)
Jorinde/jorinloveth (YouDon'tAre)

(Dit topic is niet alleen voor deelnemers maar ook voor mentale steun. ^^)



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 nov 2011 - 13:32:
@ Tosca & Alcatraz: Thanks. Wiskunde is een beetje een ramp. Ik dacht, ik maak een klein overzichtje over de functies van de rekenmachine (alles mag op de rekenmachine, maar ik weet nooit wanneer ik wat precies moet gebruiken en wat ik dan moet invullen). Nu is het ruim anderhalf uur later, moet nog zeven van de zeventien functies die ik uit mijn hoofd moet kennen en voor de tien die ik wel heb, heb ik bijna 500 woorden. D:
en & @ Alcatraz: mijn vorige idee was een oud idee. Maar ik heb besloten dat als ik dat ooit uit ga werken, ik wil dat het echt van niveau wordt (ik heb er al vrij veel tijd ingestoken voor het ontwikkelen van de scholen en mythes en wereld en zo) en dan lijkt het me niet zo praktisch om als eerste NaNo-ding te doen. Sowieso weet ik dus nog niet goed wat er allemaal in gaat gebeuren.
Ik dacht nog aan een ander oud idee, over een meisje dat zoveel dagdroomt dat ze haar dagdromen niet meer van de realiteit kan onderscheiden. Maar ik weet niet zo goed hoe ik dat aan moet pakken.
Want ik wil dan dat de lezer echt meegaat in haar verwarring en dus ook na een tijdje niet goed meer weet wat nou bedacht was en wat niet. Maar dat is vrij lastig, volgens mij ._.
Maar misschien ga ik dat proberen.

Alcatraz
Alcatraz

Alcatraz is offline

[104]
Alcatraz zei op 1 nov 2011 - 13:41:
Dat lijkt me een super leuk idee Emma! Ik denk, als je het goed beschrijft dat dat wel lukt. Misschien kan je haar een droomwereld laten hebben waar dingen in gebeuren zoals in de echte wereld? Maar dan met dingen die niet echt gebeuren, zoals een jongen die ze niet kan krijgen, maar daar wel een relatie mee heeft? Damn, dat lijkt me echt een ingewikkelde rekenmachine. Veel succes met de functies.
3720

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 1 nov 2011 - 13:43:
@Emma,
Wiskunde, een duivel voor vele mensen. Hoewel een rekenmachine soms nog handig kan zijn, wanneer je weet hoe je iets moet doen.
Het idee lijkt me inderdaad vrij lastig om te doen. Maar niet ondoenbaar. Het lijkt me eigenlijk nog best mogelijk. En het klink best leuk! Maar als op het einde niet echt zo verwarrend is als je wou, dan herschrijf je dat toch nog?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 nov 2011 - 13:55:
Hmm, ik wil mijn tempo nog iets hoger hebben, maar dat komt nog wel. Ik heb net drie kwartier geschreven: 1100 woorden. (Dus het totaal is nu 2168) Kan beter, maar het is iets.
Bij de 3k haal ik warme chocola. ^^

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 1 nov 2011 - 13:57:
Oeh, Warme chocolade? Zoals in chocolademelk? Gimme
Anyway, 3065

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 1 nov 2011 - 13:58:
Dudes, hoe kunnen jullie zoveel schrijven overdag? Ik dacht dat ik al vroeg vrij was van school. which is now.
En. ik moet me er vroeg voor uit bed hijsen en tussen het leren voor proefwerken heen schrijven. :' [maar stiekem vind ik dat wel leuk, want dan is het wel uitdagender.] Anyhow, ik zit nu op 2145 woorden, en ik ga nu een uurtje schrijven. Ik hoop vandaag op 3400 woorden uit te komen, want dan hoef ik morgen niet te schrijven. Want dan ben ik pas om vier uur uit. En moet ik ook leren.

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 1 nov 2011 - 14:06:
Ik heb gewoon geen school deze week

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 1 nov 2011 - 14:07:
Ooooooh. Ik dacht al, ik doe iets fout in planning... :'

Alcatraz
Alcatraz

Alcatraz is offline

[104]
Alcatraz zei op 1 nov 2011 - 14:08:
Indd. Wij hebben een weekje vakantie en de week daarna met wapenstilstand ook vakantie! ;D

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 1 nov 2011 - 14:18:
Belgen hebben het echt getroffen qua vrije dagen in november. Maar goed, dat hadden we vorig jaar al ontdekt.
Ik moet morgen na tien maanden thuis zitten weer naar school. Maar het is VMBO-stof en de pauze duurt er 1,5 uur, dus ik heb genoeg tijd om te schrijven. (Maar toch, bad timing much.)

Alcatraz
Alcatraz

Alcatraz is offline

[104]
Alcatraz zei op 1 nov 2011 - 14:19:
Haha ;3 Indd.
Tien.Maanden.Thuis? De hemel! c;

Rosie16
Rosie16

Rosie16 is offline

[571]
Rosie16 zei op 1 nov 2011 - 14:20:
Ik doe niet mee, maar veel succes allemaal!

Alcatraz
Alcatraz

Alcatraz is offline

[104]
Alcatraz zei op 1 nov 2011 - 14:21:
Ty

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 1 nov 2011 - 14:21:
Ja, dat bedacht ik me net ook al.
Ik heb net tweehonderd woorden kunnen schrijven toen mijn moeder binnenkwam en riep dat ik thee moest komen drinken. Ik heb mijn 1700 woorden wel al lang gehaald, maar toch. Ik zou graag doorschrijven... Ik heb ook echt alle gaatjes in mijn proefwerkrooster doorgespit op tijd om te schrijven.
En Daan, je kan toch altijd ook tijdens de les schrijven op papier? I mean, als het VMBO-stof is wie kwam überhaupt op het idee om jou VMBO-stof voor te leggen lijkt het me niet echt nodig dat je eh. heel erg oplet?

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 1 nov 2011 - 14:41:
Dat vind ik in ieder geval niet erg.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16