Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » NaNoWriMo 2011

NaNoWriMo 2011

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 okt 2011 - 13:01:
Omdat er toch weer een paar mensen meedoen met NaNoWriMo is hij er weer: een nieuw NaNoWriMo-topic.

Wat is NaNoWriMo?
NaNoWriMo staat voor National Novel Writing Month. Mensen van over de hele wereld proberen in november een verhaal van minstens 50.000 woorden te schrijven.

WriMo's
Daniëlle/xDevilBitch (Daantje)
Elise/Eliros (Eliros)
Julia/MoonRocker (Julianus)
Meike/ZeroGravity (xBlubber)
Laura/JustDream (GreyWolfMoon)
Jana/Alcatraz (JanaAusten)
Mascha/neversay (NeverSay)
Makbule/VampireFangs (VampireFangs)
Emma/xEmma (xEmma)
Tosca/NoaFlowne (Novaflowne)
Jorinde/jorinloveth (YouDon'tAre)

(Dit topic is niet alleen voor deelnemers maar ook voor mentale steun. ^^)



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 31 okt 2011 - 19:57:
Nou, ik ben van plan om Bills naam en uiterlijk te gebruiken, omdat schrijven anders minder leuk is als ik me daar niet op kan verheugen, dus de mijne komt waarschijnlijk op FF (:

Alcatraz
Alcatraz

Alcatraz is offline

[104]
Alcatraz zei op 31 okt 2011 - 19:59:
Oh. Daar had ik even niet aan gedacht. Damn.
Anyway. Veel succes iedereen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 31 okt 2011 - 20:04:
Ik moet nog 2 personages uitwerken en dan ben ik klaar. Het is allemaal nog een beetje chaotisch, maar hopelijk zal dat geen probleem worden.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 31 okt 2011 - 20:25:
@Elise, idem dito met Oorlogsogen. Maar die wil ik uiterlijk maart af hebben en dan herschrijven zodat ik hem als proof copy kan bestellen dit jaar (ik geloof dat dat gedoe het ook weer sponsort. ^^)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 okt 2011 - 20:39:
Ik heb besloten een tussenjaar te nemen volgend jaar, dus dan zou ik het nog altijd af kunnen maken

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 20:40:
Ey Emma doe 'ns shh, straks ga ik ook nog 'n tussenjaar nemen om te kunnen schrijven. x)

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 31 okt 2011 - 20:48:
@ Wie dan ook; denken jullie dat ze weer een aanbieding hebben met gratis proofcopy dinges? Want, I'd sure like that. Maar ik zie nog niets staan bij Createspace.
[Oh, en denken jullie dat je getiep doorheen een muur hoort? Want. mijn mama wordt boos als ik ga nachtbraken om te schrijven.]

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 okt 2011 - 20:54:
@ Meike: Ligt eraan hoe hard je op de toetsen ramt. Ik denk normaal gezien niet. Of in ieder geval niet dat het storend wordt.
@ Bodine: Scusa. Ben gewoon blij dat ik de beslissing heb genomen. Want het wordt wel kut om een extra jaar bij m'n ouders te wonen, maar aan de andere kant geeft het ook dit jaar alweer zoveel minder stress. Ik hoef me nu niet meteen in te schrijven bij een universiteit, hoef geen kamer te zoeken terwijl ik eigenlijk met m'n examens bezig moet zijn, hoef me geen zorgen te maken over de loting, bla bla bla. :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 20:55:
@Meike; Ligt aan de geluidsdichtheid van je muur & het volume van je getyp. Mama kan bijvoorbeeld wel mijn broertje op zijn toetsenbord horen rammen, maar mij niet.
@Emma; ga je geneeskunde doen dan? Ja zeker?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 okt 2011 - 20:57:
@ Bodine: Geneeskunde is 100% zeker, ik ga alleen een jaar later [/offtopic much]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2011 - 21:43:
HOI. Ik leef weer. Kind of. Thought I'd let you know.
En ik doe mee, voor het geval je je dat afvroeg x'

Onder De Sterren, is mijn titel dit jaar :'
Welke titels hebben jullie (ik heb er vast weer vreselijk overheen gelezen ;x)?

Edit: ik heb trouwens last-minute mijn verhaal helemaal omver gegooid en opnieuw opgebouwd en nu heb ik STRESS van hier tot Tokio o.o

ZeroGravity
ZeroGravity

ZeroGravity is offline

[2002]
ZeroGravity zei op 31 okt 2011 - 21:55:
@ Emma en Bodine; ja. Ik denk dat in principe niet echt te horen is dat ik typ. Onze muren zijn niet echt heel geluidsdicht, maar ik ben erachter gekomen dat het nauwelijks hoorbaar is als ik heel langzaam typ. En 's nachts krijg ik er denk ik toch niet veel uit.
Dabei, ik denk dat ik beter Nano in het begin kan riskeren door te nachtbraken dan halverwege als ik nog tienduizend woorden moet. Nog niet zo frustrerend dan. Though, ik denk niet dat mijn moeder dat doet.
@ Julia; mijn titel is "Zwarte muziek." MeinGott, zo klinkt het zoooo racistisch.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 31 okt 2011 - 21:57:
MEIKE DIE TITEL IS AWESOME.
EN DIE VAN JUUL OOK.



ik wil ook meedoen en jullie maken me jaloers

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 31 okt 2011 - 21:58:
@Meike: het klonk niet racistisch, totdat je zei dat het racistisch klonk x'

Edit:
@Bo: tenkjoe. Whyyoudon'tparticipate,then?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 31 okt 2011 - 22:03:
@Juul: Mijne heet Initium, maar dat gaat waarschijnlijk nog veranderen. Ik ben slecht in het verzinnen van titels aan het begin van een verhaal ._.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13