Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #31

Gooi-het-eruit-topic #31

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 april 2012 - 22:20:
Let it all out!



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 april 2012 - 19:18:
In 2005 was ik tien. Toen kon ik het woord 'chauffeur' niet spellen. En ik wist niet dat er nog meer muziek bestond buiten dat wat mijn ouders luisteren. En toen gingen we op vakantie naar Argentinië, waarvan ik nog steeds het verslag heb liggen, dat ik in een fotoboek zou plakken. [/eerste associaties]

N'AHW. <3 Wat klinkt dat lief. _o_ In 2005 was ik dus 15, had ik pas Tokio Hotel leren kennen en was ik al een paar jaar vreselijk verslaafd aan Harry Potter fanfics. Toen ik ook TH fanfics leerde kennen, was het hek helemaal van de dam. _o_

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 april 2012 - 19:30:
In 2005 was ik ook tien. Rond deze tijd ging ik van groep zes naar groep zeven. Ik vond schrijven toen nog stom, want als we een opdracht kregen, durfde ik nooit wat op te schrijven, bang dat het slecht was ;'

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 30 april 2012 - 21:16:
Schrijven was ook altijd stom bij ons. "Beschrijf de eerste schooldag van dit jaar." ...daar had ik vooral wat aan.
Toen mijn nichtje, twee jaar jonger dan ik, toen ik tien was ook zei: "Ik wil schrijfster worden", dacht ik: ZO SAAI. _o_ Ik dacht dat schrijvers truien droegen van prikkende wol en sokken in grote sandalen en dat ze lelijk haar moesten hebben en vooral boeken moesten schrijven over avontuurlijke kinderen die ervan hielden om dingen te doen die mij absoluut vreselijk leken, zoals op avontuur gaan in bossen en insecten oppakken en in een rivier in het dorp springen voor de fun en er half in verdrinken en dergelijke.
...waar ik dat beeld vandaan had, weet ik ook echt niet.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 mei 2012 - 19:46:
GodDAMN, I love my new Nike's. Een hele nacht dansen en niks geen pijnlijke voeten.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 mei 2012 - 9:19:
Dat klinkt heerlijk. Hoe laat was het? 8D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 mei 2012 - 13:04:
I WANNA BE DRUNK WHEN I WAKE UP ON THE RIGHT SIDE OF THE WRONG BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEED.

Ik leer nog geen eens twee uur per dag, maar dat is echt vreselijk veel te veel voor mij.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 mei 2012 - 14:26:
Dat klinkt heerlijk. Hoe laat was het? 8D

5-ish. :3
Met Bryan zes uur aan een stuk stuiken in de Qubus. Hellzyeah. ^^

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 mei 2012 - 17:40:
Ik heb het meest rare telefoontje ooit gehad. Van onbekend en ik herkende de stem ook niet.
'We hebben u gezien in het rode huis en we hebben gezien dat u mannen verkrachte.'' En toen nog iets en toen heb ik maar opgehangen. x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 mei 2012 - 18:03:
@ Mars: thefuck? x)

Vraagje aan The Hunger Games fans: Mag je theoretisch gezien voordat de teller op nul staat en iedereen de metalen cirkels mag verlaten aan het begin, iets gooien op andermans mijn opdat die afgaat? Want er zijn geen regels, dus eigenlijk zou dit mogen, niet? Ook al zijn de Spelen eigenlijk nog niet begonnen?

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 mei 2012 - 18:04:
Huh? O_O

Ik heb over het laatst ook zo'n heel raar telefoontje gehad, waarbij een mevrouw iets had ingesproken op mijn voicemail:

"Frank, 'twas om te vroagen of da kik hoevewijn moest goan hoale? Loatte gij trug iet wete?"

Echt in zo'n plat Kempens accent en haar stem leek echt sprekend op de vrouw die die de telefoontjes verzorgt bij Benidorm Bastards (programma met verborgen camera).
Maar dat kan helemaal niet die niet zijn, want ik lag in bed dus no way dat dat verborgen camera kon zijn, maarmaarmaar mijn voicemail zegt wel duidelijk 'Hallo, met XXX, ik ben momenteel...' en mijn naam trekt helemaal niet op 'Frank' en die voicemail sloeg gewoon helemaal nergens op? >_>

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 mei 2012 - 19:26:
@Emma; nouja, ja. vastwel. want je mag iets van je district meenemen toch? maar dan is 't Capitool net zo blij met je als met Katniss. (/Tesja.)

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 2 mei 2012 - 19:27:
@Mars: Misschien is het zo'n gekke foplijn?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 2 mei 2012 - 19:32:
@Jess; ik ben erachter gekomen dat het twee vrienden van me waren. x'D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 mei 2012 - 19:36:
@Emma; nouja, ja. vastwel. want je mag iets van je district meenemen toch? maar dan is 't Capitool net zo blij met je als met Katniss. (/Tesja.)
Thanks :'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 mei 2012 - 20:57:
Holy shit, even Boy George wants to know what the fuck this is.
Whatever look you were going for, you missed!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17