Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #31

Gooi-het-eruit-topic #31

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 april 2012 - 22:20:
Let it all out!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 mei 2012 - 16:57:
Klopt er eigenlijk veel van het getal dat aangeeft hoe vaak een hoofdstuk is gelezen? Want ik ben er net achtergekomen dat een van mijn one-shots zogenaamd 137 keer is gelezen. Maar dat is niet echt reëel, want: Iedereen die een reactie heeft gegeven x 2 (ik denk dat de computer voor en na het versturen van de reactie als twee keer lezen telt) + ik die de reacties leest + ik die meteen na het online zetten het nog een keer doorleest om te kijken of alles klopt = 34
Ik geloof best dat 'ie een keer is gelezen door iemand die er niet op heeft gereageerd, maar 103 keer is echt absurpt veel.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 mei 2012 - 18:00:
... als je het zo zegt, vermoed ik dat er weinig van klopt. Eén van de vele mysteries van FanFic. ^^

Whoo. Als het goed is, nóóit meer tutoraat. *happy dance* Laatste opdracht verstuurd, hell yeah.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 mei 2012 - 19:51:
... als je het zo zegt, vermoed ik dat er weinig van klopt. Eén van de vele mysteries van FanFic. ^^


Dat is het zelfde als je op zoeken drukt dat er dan staat: "naar de zoekfunctie wordt nog gezocht..."
Ook zo'n mysterie van FanFic!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 mei 2012 - 19:53:
(...)

Dat is het zelfde als je op zoeken drukt dat er dan staat: "naar de zoekfunctie wordt nog gezocht..."
Ook zo'n mysterie van FanFic!
Stiekem vind ik dat een best jammerlijk mysterie, ik zou het wel fijn vinden als de zoekfunctie binnenkort een keer gevonden wordt.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 5 mei 2012 - 20:27:
(...)

Dat is het zelfde als je op zoeken drukt dat er dan staat: "naar de zoekfunctie wordt nog gezocht..."
Ook zo'n mysterie van FanFic!


Haha, dat duurde bij mij even voor ik die doorhad. _o_
Ik was altijd als een zot aan het refreshen en dacht 'Heh, duurt dat nu zo lang?'
Jaja.
Waarom vertel ik dit? >_>

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 mei 2012 - 23:42:
According to Cleverbot, I have no soul and I am a cheeseburger.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 mei 2012 - 11:39:
What happened? o;

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 6 mei 2012 - 11:41:
Alleen thuis, en de kat ging midden in de nacht de keuken slopen. --'

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 mei 2012 - 15:12:
De 8 lijkt toch door te gaan en gratis boeken. <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 mei 2012 - 17:35:
That awkward moment when you find out that someone who's like quite "big" on Tumblr, has you as their Tumblr-crush. Huh.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 6 mei 2012 - 20:08:
Klopt er eigenlijk veel van het getal dat aangeeft hoe vaak een hoofdstuk is gelezen? Want ik ben er net achtergekomen dat een van mijn one-shots zogenaamd 137 keer is gelezen. Maar dat is niet echt reëel, want: Iedereen die een reactie heeft gegeven x 2 (ik denk dat de computer voor en na het versturen van de reactie als twee keer lezen telt) + ik die de reacties leest + ik die meteen na het online zetten het nog een keer doorleest om te kijken of alles klopt = 34
Ik geloof best dat 'ie een keer is gelezen door iemand die er niet op heeft gereageerd, maar 103 keer is echt absurpt veel.

Er zijn ook veel mensen die snel even kijken en het dan toch niet lezen. Of die alles lezen, maar nooit reageren. Toch? Zo doe ik dat heel vaak op Fanfiction.net. ^^" Ik reageer daar maar op een paar verhalen, de anderen staan wel op mijn meldinglijst en lees ik trouw, maar reageer ik niet/nauwelijks op.
Maar ik geef toe dat ik het ook héél weird vind, dus dat er weinig van klopt, lijkt me ook heel logisch. Het eerste stuk van PL zou zogezegd ook over de 300 keer gelezen zijn. Ik denk niet dat Fanfic überhaupt zo veel actieve leden heeft.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 6 mei 2012 - 21:30:
Ik heb een virtuele kat. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2012 - 21:43:
(...)
Er zijn ook veel mensen die snel even kijken en het dan toch niet lezen. Of die alles lezen, maar nooit reageren. Toch? Zo doe ik dat heel vaak op Fanfiction.net. ^^" Ik reageer daar maar op een paar verhalen, de anderen staan wel op mijn meldinglijst en lees ik trouw, maar reageer ik niet/nauwelijks op.
Maar ik geef toe dat ik het ook héél weird vind, dus dat er weinig van klopt, lijkt me ook heel logisch. Het eerste stuk van PL zou zogezegd ook over de 300 keer gelezen zijn. Ik denk niet dat Fanfic überhaupt zo veel actieve leden heeft.
Waarschijnlijk is FF gewoon heel enthousiast en is het aantal inderdaad gewoon te hoog, maar klopt het in verhouding met andere stukken wel ongeveer.

@Mars: Huh?

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 6 mei 2012 - 21:51:
Ik moet even stoom aflaten want ik ben te enthousiast: ik denk dat ik op stage wil in Duitsland volgend jaar. Ik moet alleen even navragen of dat echt mogelijk is, want het zou voor 4-6 maanden zijn (een reisbureau in Hamburg dat vertalers zoekt voor verschillende talen) en voor mijn taalvakken moet ik wel verplichte lessen bijwonen en presentaties geven natuurlijk. Tenzij ik voor de ene taal kies waar maar tot december les van is, en - OMG. *springt op en neer* *incoherente gedachenstroom*

Oke. Rustig. Eerst horen of je dat überhaupt volgend jaar zou kunnen doen. En of het oke is als je nog niet heel vloeiend Duits kan. En of het überhaupt mag van de stagecoödinator.
Oh ja. En of paps en mams dat goed vinden, want die sponsoren wel grotendeels. ^^"

Maar omg.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20