Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #31

Gooi-het-eruit-topic #31

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 april 2012 - 22:20:
Let it all out!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 12:27:
Mijn GR is kwijt en ik heb woensdag wiskunde-examen. Hmpf.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 mei 2012 - 12:32:
Jaiks! Kan je niet van iemand eentje lenen? Een buurjongen of iemand van bij jou op school die op een andere dag examen heeft? o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 12:35:
Ik heb voor die examen een GR nodig: woensdag voor wiskunde, de maandag daarna voor natuurkunde en de dinsdag de week daarop voor scheikunde. Dat is dus twee weken, en ik heb nog niemand gevonden die zo lang zijn GR uit wil lenen.
Maar ik snap überhaupt niet hoe hij kwijt is geraakt. Donderdagochtend zat hij nog in mijn tas en ik kan me simpelweg niet herinneren dat ik hem eruit heb gehaald.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2012 - 12:59:
Als je tegen die tijd niemand gevonden hebt -of het ding zelf-, kan je die van mij wel lenen? Ik kan 'm volgende week mee naar Leiden nemen, ik weet niet of je dinsdagochtend tijd hebt maar ik heb dan een tussenuur.

Also, ik heb gisteren het tiende PadS-schrift volgeschreven. En ze hebben nog niet eens gekust. Nu weet ik niet of ik me goed of slecht moet voelen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 13:03:
Als je tegen die tijd niemand gevonden hebt -of het ding zelf-, kan je die van mij wel lenen? Ik kan 'm volgende week mee naar Leiden nemen, ik weet niet of je dinsdagochtend tijd hebt maar ik heb dan een tussenuur.
Dat zou echt geweldig zijn! Ik ben op dit moment iedereen die ik donderdag heb gesproken nog aan het ondervragen, maar als daar niets uitkomt, zou het echt een uitkomst zijn. (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2012 - 13:05:
Voor mij geen probleem, ik heb dat ding toch nooit nodig. Just let me know. ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 mei 2012 - 13:23:
Goed dat je hem van Nadezhda kan lenen! Maar ik hoop wel dat je de jouwe nog kan terug vinden, zo'n dingen zijn duur o.o
Also, ik heb gisteren het tiende PadS-schrift volgeschreven. En ze hebben nog niet eens gekust. Nu weet ik niet of ik me goed of slecht moet voelen.
*instant happiness over here* Gewoon bij het lezen van "iets" over PadS. I'm such a fan. ^^" Ik vind dat dat goed is. Maar ik wacht ook op die kus. Maar er is wat betreft plot niks erger dan een kus die veel te snel gebeurt, vind ik. ^-^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2012 - 13:25:
Dat vind ik ook. Alleen zijn we al bijna aan hoofdstuk 70, en ... nou ja. I'm in doubt. :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 13:50:
-Even iets totaal anders, scusa-
Op 3 januari 2011 heeft Sick Puppies opgetreden bij de The Tonight Show. Weet iemand daar toevallig een goede opname van te vinden? Want Emma deed echo's en zong ook mee met het refrein en zo, maar ik kon maar één opname vinden en die is met iemand mobiel gemaakt die tv aan het kijken was en Emma was daarop amper te horen, en ik wil het stiekem best wel graag weten hoe dat klonk. So.. anyone?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 mei 2012 - 13:55:
Not me, sorry. (: YouTube isn't very helpful.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 mei 2012 - 13:58:
Ik zou vandaag naar de stad gaan. En wilde een leuke goedkope tas kopen voor naar het werk. Maar ik heb al een Adidas tas (een lelijke) en die moet ik maar gebruiken zegt mijn moeder -cry- Ik wil zo graag een nieuwe tas...

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 mei 2012 - 14:05:
Dat vind ik ook. Alleen zijn we al bijna aan hoofdstuk 70, en ... nou ja. I'm in doubt. :'
Hoeveel hoofdstukken wil je maken? Als je van plan bent om 200 hoofdstukken te posten, is 70 not that big of a deal, hm? ^-^ Maar heb je dan het gevoel dat PadS te lang aansleept? Want ik heb dat niet. Omdat Bill net zo'n nurks, gesloten karakter is. Als hij na 10 hoofdstukken al opwarmde voor Funkstille, zou ik nogal teleurgesteld zijn in jou, als ik eerlijk mag zijn. o.o Ik vind dat je PadS met nét genoeg dosering uitwerkt. Steeds heel subtiel, met dan een kleine doorbraak, en dan weer twijfel en paniek, en dan weer subtiel dingetjes erbij, etc. <3 Also: ik kan niet wachten op het nieuwe stuk. <3

Celestial: Kan je je oude tas niet oppoetsen en op Ebay proberen te verkopen of zo? Dan kan je met dat geld een nieuwe tas kopen. Of je oude tas overschilderen of er iets leuks mee doen, zodat hij toch een tas wordt waar je graag mee naar buiten wil.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 mei 2012 - 14:07:
(...)Hoeveel hoofdstukken wil je maken? Als je van plan bent om 200 hoofdstukken te posten, is 70 not that big of a deal, hm? ^-^ Maar heb je dan het gevoel dat PadS te lang aansleept? Want ik heb dat niet. Omdat Bill net zo'n nurks, gesloten karakter is. Als hij na 10 hoofdstukken al opwarmde voor Funkstille, zou ik nogal teleurgesteld zijn in jou, als ik eerlijk mag zijn. o.o Ik vind dat je PadS met nét genoeg dosering uitwerkt. Steeds heel subtiel, met dan een kleine doorbraak, en dan weer twijfel en paniek, en dan weer subtiel dingetjes erbij, etc. <3 Also: ik kan niet wachten op het nieuwe stuk. <3

Celestial: Kan je je oude tas niet oppoetsen en op Ebay proberen te verkopen of zo? Dan kan je met dat geld een nieuwe tas kopen. Of je oude tas overschilderen of er iets leuks mee doen, zodat hij toch een tas wordt waar je graag mee naar buiten wil.


Tsja dat word moeilijk hij is namelijk ZWART ghehe. Dus kan er weinig mee ;O

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 14:08:
(...)

Tsja dat word moeilijk hij is namelijk ZWART ghehe. Dus kan er weinig mee ;O
Hoezo kan je zwart niet overschilderen?

edit: @ Nadezh: En het is ook van de The Tonight Show-site af ): Terwijl Snooki (die in dezelfde aflevering zat _o_) er nog opstaat. Men heeft niet dezelfde smaak als ik.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 mei 2012 - 15:21:
@Celestial: Je kan er toch wel dingen op spelden, naaien, gespen, etc., en er bestaat vast wel verf om zwart te overschilderen? o.o Of een stuk stof dat je leuk vindt. Kijk een beetje rond op internet op creatieve blogs, misschien vind je daar inspiratie! Ik ben er zeker van dat je met een beetje nadenken je tas tot iets heel leuks kan pimpen, en dan heb jij een andere tas én je moeder is tevreden want je gaat niet zomaar een andere tas kopen. ^-^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20