Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #31

Gooi-het-eruit-topic #31

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 april 2012 - 22:20:
Let it all out!



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 mei 2012 - 17:07:
Opi ligt in het ziekenhuis en gaat waarschijnlijk binnen enkele dagen dood. Ik ga 'm waarschijnlijk niet zo missen als Omi maar- het is toch raar. Hij is in ieder geval bijna 98 geworden, heeft twee wereldoorlogen overleefd, zijn kleinkleinkinderen gezien. Misschien werd het wel tijd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 17:18:
@ Thesa: Naw ): *hugs*
Sterkte!<3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 mei 2012 - 17:27:
@Tesja; muhh, het blijft altijd nog vervelend. *hugsss* <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 mei 2012 - 19:09:
@Tesje, *hug* sterkte!

Ik was vandaag bij het JSOD (een orkest) en het was zo leuk! Er was iemand die Game of Thrones las (en toen hebben we de hele pauze gefangirled), dus het was minder awkward dan ik eerst verwacht had (ook al waren de enige mensen die ik daar ken er niet). En ze spelen een deel uit Mahler's eerste symfonie en dat stuk is echt geweldig, nom nom nom. <3 (de muziek die ze spelen is sowieso heel erg leuk)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 19:15:
@Daan: Wat super leuk voor je! (:
Ga je er vaker heen of blijf je bij je oude orkest?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 mei 2012 - 19:36:
@Emma, ik blijf bij mijn oude orkest en ga dit ernaast doen (vorig jaar waren er ook een paar die het combineerden).

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 mei 2012 - 23:55:
Haha Carlina _o_ Ik ken dat. Maar ik vind wél dat je "nee" mag zeggen tegen je vriendinnen, ook als je eigenlijk al had toegezegd. Thesis is wel eventjes belangrijker, niet? Als je nu alles in je thesis stopt, kan je sowieso 3 maanden aan een stuk leuke dingen doen met je vriendinnen. So nothing to worry about vind ik, zij horen daar niks over te zeuren als je dat nu afzegt! <3


Dank je voor je reactie! <3 En ik ben zo slecht, want ik heb het wel gedaan. Maar de awesome kleertjes maken veeeeel goed. I'm so shallow. ^_^

En ook al ben ik er zelf één he, toch zijn vrouwen soms zo'n complexe wezens. >_>
Vandaag werd een vriendin ineens muisstil, en je zag duidelijk dat er iets scheelde en dat ze vies was op ons, maar we hadden echt (maar dan ook echt) geen flauw idee waarom. Dat was zo, van de ene moment op de andere, pief poef paf VIES! En oké, als je niet wilt zeggen waarom, maar doe dan niet de hele weg bokkig zonder iets te lossen en ons met een gigantisch schuldcomplex op te zadelen.

En dat is dan zo dom dat ik niet gewoon durf zeggen: 'Stop met je zo aan te stellen!' Ugh. Bij vriendinnen moet je zo altijd om hun gevoelens heen wandelen. Als je echt je mening zegt, moet dat op een zo voorzichtige manier gebeuren want anders is er drama en wordt het je kwalijk genomen dat je de waarheid spreekt.

Daarin is een (volwassen) relatie met iemand hebben zo verademend. Ik en mijn vriend zijn gewoon doodeerlijk tegen elkaar, hebben geen schrik om de waarheid te spreken en denken ook niet dat de andere dat tegen je gaat houden.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 13 mei 2012 - 1:28:
Ik voel me een beetje als Neville in de 4de film, na het Kerstbal. "I just came in. Me!" :'D

En nu ga ik slapen. *head drops on pillow*

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 13 mei 2012 - 11:08:
Aw Nadezhda. <3

En Carlina:
Vandaag werd een vriendin ineens muisstil, en je zag duidelijk dat er iets scheelde en dat ze vies was op ons, maar we hadden echt (maar dan ook echt) geen flauw idee waarom. Dat was zo, van de ene moment op de andere, pief poef paf VIES! En oké, als je niet wilt zeggen waarom, maar doe dan niet de hele weg bokkig zonder iets te lossen en ons met een gigantisch schuldcomplex op te zadelen.
Woooh. Daar kan ik ook ECHT niet tegen! Ik neem dingen al heel vaak persoonlijk op, dus dan vrees ik dat het met mij te maken heeft - maar ik werk eraan om dí¡t niet meer te denken. Want: als er iets is, moeten ze het maar zeggen! If not: dan negeer ik het wel, tenzij ik zeker weet wat er scheelt en vind dat ik erachter moét vragen. Maar inderdaad: als er iets is, zeg dan efkes wat de ander verkeerd gedaan heeft en dat je je daarbij niet fijn voelt. Mensen kunnen niet ruiken wat jij voelt he. _o_ ...then again: ik doe dat zelf ook. Soms. Bij het vriendje. Dan ben ik eigenlijk lastig, maar wil ik daar geen tijd aan verspillen. Dus ben ik "niet lastig", maar dí¡t merkt hij wel.
En dan is het eerst een uur van "Scheelt er iets?" - "Nee! ^-^" - "Oke." (even later) "Maar ik heb het gevoel dat er iets scheelt!" - "Ooo, maar nee!^___^" - "......oke."
En dan kom ik op den duur zelf wel af met wat er scheelt en dan is hij van: "Ja ik merkte dat wel." Dus laat ik maar nooit een carrière als actrice ambiëren, you can read me like a book.
Dus eigenlijk hoor ik mensen niet zo te veroordelen als ze zich kinderachtig of heel meisjes-ruzie-achtig gedragen, want als het daarop aankomt blijk ik soms toch echt een wijf te zijn. /facepalm
Verder kan ik wel alles tegen mijn vriendje kwijt wat kwijt moet, dus na dat uurtje bokkig doen is alles wel uitgeklaard _o_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 mei 2012 - 18:32:
Ik heb bloed en ik ben mijn een toets [van mijn toetsenbord] kwijt.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 mei 2012 - 18:34:
Ga een pleister halen. Of zo. (':
En ehm. Succes met zoeken. Als je nog gaat zoeken that is (":

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 mei 2012 - 20:01:
@Bo; Is dit relevant aan elkaar want dan maak ik me zorgen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 mei 2012 - 20:10:
It actually is.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 mei 2012 - 20:49:
Vak - klachten - deelnemers
Nederlands - 5258 - 41278

Er mag wel even een belletje gaan rinkelen bij degenen die het examen hebben gemaakt. *rijtjescheldwoorden*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 mei 2012 - 21:17:
Korra veranderd mij in een zeer emotioneel instabiel persoon alle fandoms eigenlijk, maar toch. Mams en zusje zijn net binnengekomen om te vragen waarom ik toch tegen mijn laptop liep te schreeuwen. (Amon is eng, Makorra is canon (iets wat ik ship en canon is? is dat mogelijk?), Lin is awesome, alles is awesome, Pro-bending, ZE GING BIJNA DOOD. Dat, basically.)


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20