Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #7

Yay-topic #7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 29 april 2012 - 22:18:
Yay vandaag een zalig dagje met vriendinnen in Antwerpen gehad en daarbij ook een huiskamerconcert... was super!! xx

(vorig topic was vol)



Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 9 mei 2012 - 11:09:
Hetzelfde hier: ik heb de film eerst zien. En ik ben daar heel blij om eigenlijk. Als het andersom geweest was, had ik me misschien aan de film geërgerd, omdat het in mijn hoofd allemaal anders was. (Dat ga ik sowieso hebben bij film 2 en 3.) Maar nu is alles gewoon perfect.
Ik vind trouwens het Mary Sue-gehalte van hí¡í¡r kant héél erg meevallen tot bijna onbestaande, maar van Peeta's kant niet. _o_ Daar erger ik me een beetje aan. Ze wordt een MS gemaakt, maar ik vind het heel leuk dat ze bijvoorbeeld zo'n watje is als het op een wonde aankomt, of zo preuts als het gaat om een naakte jongen. Of bedoel je meer dat ze zo perfect kan jagen en dergelijke? (Wat dat kan ik dan wel weer snappen.)
Het leest inderdaad heerlijk snel door. ^-^ En ik hou wel van dit soort verhalen.

Edit: oh, dit is het yaytopic. Wel: Yay, ik ben uit bed geraakt. Eindelijk.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 9 mei 2012 - 11:52:
Yaaay volgende week 1 hele week vrij <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 mei 2012 - 12:27:
Hetzelfde hier: ik heb de film eerst zien. En ik ben daar heel blij om eigenlijk. Als het andersom geweest was, had ik me misschien aan de film geërgerd, omdat het in mijn hoofd allemaal anders was. (Dat ga ik sowieso hebben bij film 2 en 3.) Maar nu is alles gewoon perfect.
Ik vind trouwens het Mary Sue-gehalte van hí¡í¡r kant héél erg meevallen tot bijna onbestaande, maar van Peeta's kant niet. _o_ Daar erger ik me een beetje aan. Ze wordt een MS gemaakt, maar ik vind het heel leuk dat ze bijvoorbeeld zo'n watje is als het op een wonde aankomt, of zo preuts als het gaat om een naakte jongen. Of bedoel je meer dat ze zo perfect kan jagen en dergelijke? (Wat dat kan ik dan wel weer snappen.)
Het leest inderdaad heerlijk snel door. ^-^ En ik hou wel van dit soort verhalen.

Edit: oh, dit is het yaytopic. Wel: Yay, ik ben uit bed geraakt. Eindelijk.
[Beetje spoiler alert]

Ik bedoel inderdaad meer het zo vreselijk goed kunnen jagen en dat ze al sinds haar elfde haar familie verzorgt en zo. Mary Sue's hebben vaak of een perfect leventje of zo'n super dramatisch verleden, dus dan gaat er bij mij automatisch al een belletje rinkelen.
Ik had er vooral last in het begin, dus ik denk dat het komt doordat ze zo anders is dan de rest van haar District: niet alleen dat ze perfect kan jagen, maar ook gewoon omdat ze jaagt, omdat ze een boog en pijlen heeft, waar de rest van haar District niets heeft. En het feit dat haar moeder eigenlijk in een hogere klasse van het District hoort, maar dat ze dat heeft opgegeven voor Katniss' vader. Dat soort dingetjes.
Ik weet niet. Het is zo.. Ze heeft de slechtste van de slechte leefomstandigheden maar ze overleeft toch omdat ze zooooooo speciaaaal is.
In ieder geval, dat gevoel kreeg ik toen ik het las.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 mei 2012 - 13:20:
Yay, ik hou van regen. Waardoor ik 4,5 uur eerder uit ben. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 mei 2012 - 14:15:
Yay, speakers aangesloten op laptop en nu heel hard muziek luisteren.
Yay, alleen thuis zijn.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2012 - 15:22:
Yay, aangenomen op HAVO!
als ik een 6.8 haal voor mn examens that is maar ohmyGOD

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 mei 2012 - 15:23:
Yay, aangenomen op HAVO!
als ik een 6.8 haal voor mn examens that is maar ohmyGOD
GEFELICITEERD<3

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 mei 2012 - 15:38:
Yay, aangenomen op HAVO!
als ik een 6.8 haal voor mn examens that is maar ohmyGOD

Nogmaals gefeliciteeeeerd <3

Edit: Yay, 8.8 voor Nederlands ;D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 mei 2012 - 9:27:
Gefeliciteerd!
En neversay, jij ook! Goed gedaan!

@Emma: ja, daarin kan ik je wel snappen. Dat is zoiets dat steeds bij me opkwam, maar steeds klein genoeg zodat ik het elke keer wegstopte. Ik beeldde mezelf gewoon in dat er nog wel meer mensen waren die het iets beter hadden of iets slechter. :'D

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 mei 2012 - 9:21:
Yay vandaag naar de stad

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2012 - 12:32:
Yay, Musa Pop was leuk (:

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 12 mei 2012 - 13:57:
Yay ik kan films downloaden <333

Nianne
Nianne

Nianne is offline

[67]
Nianne zei op 12 mei 2012 - 14:41:
Yay, kermis was super! =D

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 12 mei 2012 - 19:11:
Yay dagje shoppen
en Yay zo meteen naar de cinema ^^

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 mei 2012 - 23:47:
Yay, een jurkje, rokje, jeans, t-shirt en ring gekocht voor 90 euro alles samen! Badass budget shopper over here.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13