Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #7

Yay-topic #7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 29 april 2012 - 22:18:
Yay vandaag een zalig dagje met vriendinnen in Antwerpen gehad en daarbij ook een huiskamerconcert... was super!! xx

(vorig topic was vol)



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 juni 2012 - 19:53:
(...)Haha, sorry! : )
Noem me maar gewoon Emma.


Oké, Juliette. *flaaaauw*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 20:12:
(...)

Oké, Juliette. *flaaaauw*
Wow, het is echt heel vreemd om die naam hier zo op het forum te zien _o_

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 juni 2012 - 20:14:
(...)Wow, het is echt heel vreemd om die naam hier zo op het forum te zien _o_


I knoooww. Het was ook om jou te pesten.

Yay. Ik ben donderdag waarschijnlijk geslaagd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 20:16:
(...)

I knoooww. Het was ook om jou te pesten.

Yay. Ik ben donderdag waarschijnlijk geslaagd.
Niet pesten, da's gemeen ö

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 juni 2012 - 21:01:
Yay, morgen krijg ik Tegenspel!


Yay!

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 11 juni 2012 - 21:11:
Yay woensdag vrij!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 21:59:
Yay, prachtig goal van Shevchenko!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 juni 2012 - 22:34:
Yay, prachtig goal van Shevchenko!

Mooie goal ja, maar die Oekraïners draaien intussen ook wel mooi mijn pronostiek in de soep. --'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 juni 2012 - 22:47:
(...)
Mooie goal ja, maar die Oekraïners draaien intussen ook wel mooi mijn pronostiek in de soep. --'
Tja, ik had al gezegd dat er een gelijkspelletje of misschien zelfs een keer winst in zou zitten, en ik dacht dat als het zou gebeuren, dat het tegen Zweden zou zijn. Maar ik had wel verwacht dat Zweden wat beter zou spelen dan ze hebben gedaan.
Ik stem alsnog Frankrijk en Engeland door, ook al hebben die nu minder punten.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 juni 2012 - 23:06:
(...)Tja, ik had al gezegd dat er een gelijkspelletje of misschien zelfs een keer winst in zou zitten, en ik dacht dat als het zou gebeuren, dat het tegen Zweden zou zijn. Maar ik had wel verwacht dat Zweden wat beter zou spelen dan ze hebben gedaan.
Ik stem alsnog Frankrijk en Engeland door, ook al hebben die nu minder punten.

True. De Zweden speelden echt niet op hun niveau. Dit wordt nog een verrassende groep...
En ergens is het misschien goed dat Oekraïne niet haar eerste match verloor. In verband met de rellen en zo. Gisteren reportage gezien over voetbalsupporters in de gastlanden, ze zijn daar goed gek wat betreft hooligans.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 juni 2012 - 16:56:
(...)

Ooh, super! Bachelorpaper inclu?

En yay, Emma is terug! ^_^
Ja, een minipaper (taal en tekst _o_ but still, het staat wel op de helft van de punten, die voor de helft van het totaal meetellen, so, yea.) en de gevreesde gehate bachelor paper. Ik heb zelfs "bedankt voor de begeleiding" gezet in mijn mailtje. *schudt hoofd* Ik had nog liever drakenstront willen kunnen mailen, but then I'd certainly get a 0. ^^"

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 12 juni 2012 - 17:00:
(...)Ja, een minipaper (taal en tekst _o_ but still, het staat wel op de helft van de punten, die voor de helft van het totaal meetellen, so, yea.) en de gevreesde gehate bachelor paper. Ik heb zelfs "bedankt voor de begeleiding" gezet in mijn mailtje. *schudt hoofd* Ik had nog liever drakenstront willen kunnen mailen, but then I'd certainly get a 0. ^^"


Altijd diplomatiek blijven

Moet ik nodig zeggen XD Ik ben meestal veel te brutaal om dat te doen.
Slechte eigenschap.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 juni 2012 - 17:03:
O, diplomatiek zijn is blijkbaar mijn ding. Ik heb al ik wéét niet hoe vaak gehoord: "N. da's een diplomatische he." of: "Ah, ziet ge. Altijd diplomatisch antwoorden!" Ik zie dat niet echt als diplomatisch, maar meer als: ik wil niet antwoorden in favor van die of die dus ik zoek een tussenwegje om er niet in te moeten zitten. 8D
Anderzijds zeg ik dan wel weer de verkeerde dingen op de verkeerde manier, op de verkeerde plaats en op het verkeerde moment. *schudt hoofd* That's me.

En: YAY, ik heb chocolade, ik heb een roze nijlpaardknuffel op schoot zitten en een samenvatting die bijna doorgenomen is. Yeaaaa!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 12 juni 2012 - 17:47:
(...)

Altijd diplomatiek blijven

Moet ik nodig zeggen XD Ik ben meestal veel te brutaal om dat te doen.
Slechte eigenschap.


Is dat ook niet iets dat in het algemeen eigen is aan Nederlanders? Of ben ik daar fout in?

Yayayayayay, ik heb morgen examen (which is 'beeeeeuh' en geen zin in en ik kan het niet en paniekaanvallen en ieeeeeeh) maar ik ga daarna winkelen om een verjaardagscadeau te zoeken en eindelijk een bikini te gaan halen. Shoppen!

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 12 juni 2012 - 17:51:
Go, go, go! You can do it! ^-^ (Ik wil ook die bikini die jij van de H&M-website had laten zien. )



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20