Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Yay-topic #7

Yay-topic #7

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 29 april 2012 - 22:18:
Yay vandaag een zalig dagje met vriendinnen in Antwerpen gehad en daarbij ook een huiskamerconcert... was super!! xx

(vorig topic was vol)



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 23:29:
tja. Maar beter laat dan nooit :'
In mijn geval was de eerste keer dat we samen werden gedumpt toen we uit eten gingen met het Grieks-cluster, dus dat was begin april. Maar sindsdien had ik niet echt meer met hem gesproken, klassen waren een beetje chaos en zo, niemand kwam meer opdagen en na een tijdje was het vakantie en daarna was alles facultatief en bla bla bla, maar de vrijdag voor de examens werden we 's avonds bij elkaar gedumpt toen hij op een school-ding ging optreden en mijn zus me had meegesleept (klaspersoon zit in de band bij ex van mijn zus).
En de hele band (behalve hij dus) + mensen die waren komen kijken hadden in hetzelfde jaar gezeten (behalve ik dus). Dus we stonden een beetje met z'n allen zo, en toen gilde mijn zus: "IK GA HOI ZEGGEN TEGEN WIM!" en iedereen behalve wij twee rende achter haar aan, want wij waren de enige die hem niet kende. En toen kwamen ze niet meer terug. Maar het was best gezellig en zo.
Maar ik zit al twee jaar met 'm in de klas, dus ik ben er snel achter gekomen ;'

Ik vertel echt vaak verhalen die ik in één zin had kunnen samenvatten en dan alsnog nutteloos zijn.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 mei 2012 - 0:12:
Dikke dikke dikke yay voor zelfbruiner, de redder in nood voor bleekscheetjes like me! ^_^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 9:52:
Ik durf nooit zelfbruiner te gebruiken, want ik ben bang dat het onegaal wordt en heel lelijk x)

Yay for the beautiful weather. (:

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 10:55:
Ik heb me ooit per ongeluk ingesmeerd met zelfbruiner. Het was een RAMP. Mijn bomma heeft me nog weken daarna uitgelachen. _o_ Maar ik had dringend body lotion nodig en wie leest er nu grondig de achterkant van een enorme fles nooit gebruikte body lotion? Ik niet. Dus ik smeren en smeren want whew, body lotion nodig! Volgende dag was ik een worteltje, maar niet egaal, want ik had ook niet zo egaal gesmeerd, dus op mijn armen zag je super duidelijk zo'n rechte lijn waar mijn wortelhuid begon. :'D

Maarrr deze zomer ga ik me over mijn angst voor zelfbruiner heen zetten! (Carlina: tips? _o_ Welke zijn goed/slecht?) Want ik ben zo'n bleekscheet dat ik in de zomer liefst lange broeken draag, which is kind of pathetic, want ik heb me jaren geleden over mijn angst voor kleedjes heen gezet dus dit slaat nergens op.

YAY, want ik heb daarnet een mail gestuurd naar mijn promotor met mijn hele analyse!
YAY, want inderdaad: HET WEEEEEEER. <3
YAY, want ik. ga. naar. PARIJS deze zomer! (En naar Boedapest. En naar Turkije. En misschien naar Amsterdam en Frankrijk. _o_)
YAY, want mijn vriendje was net heel even hierrr. ^-^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 11:40:
Ik ga over anderhalve week naar Kos (yay!) en ik heb besloten dat mijn benen daar maar moeten bruinen want dan kan ik als ik terug ben gewoon schaamteloos korte broekjes dragen. Dus de mensen daar moeten zich dan maar even niet storen aan mijn melkwitte benen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 mei 2012 - 11:44:
Ik vind sowieso dat mensen zich niet moeten storen aan melkwitte benen. De mijne blijven ook gewoon zo, all year round, omdat ik gewoon niet bruin word, period. Het excuus is mijn rode haar, maar eigenlijk vind ik dat ik geen excuus nodig heb.

Ontopic... Eh... Yay, want... want ik ga nu heel hard werken en dan kan ik misschien nog iets leuks doen vandaag. *knikt driftig* ... heel overtuigend. :/

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 mei 2012 - 11:54:
Ja! Ik bruin dus ook niet, period (heb ook een zonne-allergie dus kan gewoon al niet goed tegen in de zon liggen etc) en heb ook altijd melkwitte benen/armen/blablabla. Ik durfde ook nooit kleedjes aandoen (en als ik het wel deed dan schaamde ik mij rot).

Ik heb ook al drama gehad met zelfbruiner (oranje benen op galabal, yay!) maar heb echt de perrrrrrrrrrfecte gevonden van Yves Rocher: Klik!

Goed scrubben, daarna goed inwrijven en natuurlijk niet meteen een lange broek aandoen erna. Ik heb het gisterennamiddag 2x gedaan en 's avonds zagen ze echt prachtig bruin! Niet oranjebruin, maar echt mooi en natuurlijk!
Hij is superhandig, maakt geen vlekken en heeft wel de typische zelfbruinergeur, maar niet zo indringend als andere! En hij is goedkoop!

Totdaar mijn raad over zelfbruiners. _o_

(Edit: En inderdaad, er is niets mis met witte benen! Ik voel mij er gewoon niet goed in, daarmee dat ik zelfbruiner opdoe. Maar iedereen moet gewoon doen waar hij zich goed bij voelt, vind ik. ^_^)

Ontopic: Yay, ik ben naar de kapper geweest en vind het mooi! ^_^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 11:56:
...eigenlijk: amen to that. En ik ben ook ros, en mijn benen blijven ook na 2 weken volle zon gewoon wit, helaasch. En ik ben ook geen type dat gebruind mooi zou zijn denk ik, ik ben een witteke.
Maar toch ga ik zelfbruiner zoeken, want ik denk niet dat ik me in één stap over mijn benen heen kan zetten. o.o Want bij mij gaat het wel van 1. Zelfvertrouwen kweken. 2. Who da fuq cares about my legs?

YAY, Bol.com heeft mijn probleem opgelost! ...denk ik. Eigenlijk heb ik het zelf opgelost. _o_

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 mei 2012 - 12:02:
Maar toch ga ik zelfbruiner zoeken, want ik denk niet dat ik me in één stap over mijn benen heen kan zetten. o.o


Yves Rocher, Yves Rocher, Yves Rocher! *springt op en neer en wijst naar boven*

Ik heb die al superveel aan vriendinnen ook al aangeraden. Ik verwacht binnenkort een 'dankjewel' kaartje van Yves Rocher hoor. -__-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 mei 2012 - 12:14:
Ik vind een geheel witte huid wel mooi, zeker bij roodharigen, maar ik ben altijd echt falend gebruind _o_
Mijn armen zijn redelijk bruin, schouders ook, rug redelijk en benen en buik zijn dan spierwit. Me no likey.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 12:15:
Alrighty! Ik zal naar de Yves Rocher gaan en zeggen dat jij echt een fantastische klant bent en dat ik toch wel hoop dat ze je een bedankkortingsbon van 100 euro gaan sturen!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 mei 2012 - 13:31:
Yay, ben lekker vrij vandaag!

En over het bruinzijn. Ik kan heel bruin worden, echt poepbruin, maar ik laat het mezelf nooit toe _0- Dus ik heb ook van die beruchte melkflesbenen.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 24 mei 2012 - 15:58:
Yay, 9.9 op Duits :'D

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 16:07:
^ Wauw, 9,9 o.o" Gefeliciteerd!

@Carlina: ros geverfd? Of toch nog niet? ^-^


YAY, ik heb een tripje naar Parijs geboekt!

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 24 mei 2012 - 16:32:
^ Wauw, 9,9 o.o" Gefeliciteerd!

@Carlina: ros geverfd? Of toch nog niet? ^-^


YAY, ik heb een tripje naar Parijs geboekt!


Neen, maar ik heb wel om persoonlijk 'kleuradvies' gevraagd en de kapster zei meteen: 'Ja, ros! Doen doen doen!' Dus ik denk dat ik het wel eens ga laten doen, maar misschien voor de herfst ofzo. ^_^

En Parijs. _o_
Ik wil ook.
*neemt alvast stiekem plaats in de koffer*



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15