Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wishlist

Wishlist

1 2 3 4
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 10 mei 2012 - 15:53:
Is er iets dat jij graag wilt? Iets waar voor je aan het sparen bent? Of dat gewoon al heel lang op je verlanglijstje staat?

Ik zou later wel graag zo'n grote apple pc willen hebben, zoals deze. Want ik vind dat ook gewoon heel mooi staan. /shallow. Ben wel benieuwd of ik er ook effectief zoveel geld zou kunnen aan uitgeven, want Apple blijft duur.

En ik zou ook heel graag zo'n spiegelreflexcamera hebben, want dat zijn altijd zo'n mooie foto's. Maar ik heb ook al gehoord dat je wel moet weten hoe je ermee moet werken vooraleer je zo'n mooie foto's kan trekken, en daar heb ik geen zin in. _o_

Voor de rest wil ik constant nieuwe kleren. _o_
Zoals dit schattige zomerjurkje dat ik daarstraks spotte, maar dat ga ik me dit weekend toch maar eens aanschaffen. <3



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 21:15:
Ik durfde mijn haren niet te verven, dus heb ik een kleurspoeling gebruikt, en die is er simpelweg nooit helemaal uitgegaan _o_
Ondertussen heb ik mijn haren al.. drie keer gekleurspoeld, en ik zou het best nog een keer willen doen, maar de uitgroei die ik nu heb, valt niet zo heel erg op en dat is fijn en ik ben bang dat het kleuren zo uitpakt dat ik met overduidelijk uitgroei moet rondlopen, voor maanden xd

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 21 mei 2012 - 21:17:
Sowieso laat zoiets al-tijd sporen na op je haar. ): Daarom durf ik mijn eigen haar niet te verpesten op die manier, ik krijg te veel complimentjes over "Oo, jouw haar is zo mooi!" En bovendien zou rosse uitgroei echt belachelijk zijn. _o_ Een ros meisje op mijn school verfde haar haar donkerbruin en het was echt... lächerlich.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 mei 2012 - 22:35:
Ik wil mijn diploma.
En ik wil iets leuks meemaken, iets romantisch, iets gezelligs, omg.
Ik klink echt depressief nu.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2012 - 22:46:
Ooooh, en ik wil wat meer geld/minder gierig zijn en als ik eindelijk klaar ben met de examens door het land treinen en iedereen die ik nooit zie opzoeken

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 21 mei 2012 - 23:36:
KOM MIJ OPZOEKEN. Je moet.
En ik wil een leuk boek lezen, zodra ik mijn set HP's uit heb.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 mei 2012 - 7:03:
Is goed

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 22 mei 2012 - 21:45:
-ik wil een tattoo (komt voor mijn verjaardag op mijn enkel!!)
-Niet meer dik worden
-Afvallen

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 mei 2012 - 22:14:
-ik wil een tattoo (komt voor mijn verjaardag op mijn enkel!!)
-Niet meer dik worden
-Afvallen
Wat laat je precies zetten? (:

En en. Alleen afvallen als het om gezondheidsredenen gaat, goed? *puppy-eyes*
Edit: en op een gezonde manier afvallen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 mei 2012 - 22:15:
Zoals water drinken (i.p.v frisdrank) en de hond uitlaten.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 22 mei 2012 - 23:35:
En helix doet wel pijn, ja, maar oorbellen niet echt. Binnen een kwartier of zo was bij mij de pijn volledig weg, ook als ik erop drukte. En het is ook niet echt heel erge pijn, een beetje een branderig gevoel.


Ik ken geen helix. Wat is dat? Zo van die 'stretchers'? Pijn = avoid! _o_

Misschien weet je nu wie ik ben, die ene met dat lange rosse haar in de les 8D Maar waarschijnlijk niet _o_)


Hihi, nu ben ik zeker dat ik je niet ken want anders zou ik superjaloers zijn op jou. En ik ken dus niemand uit de richting die ros is.
Mijn identiteit valt nu niet meer te ontkennen, he. Met mijn bruine haar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 mei 2012 - 8:53:
@Carlina: Nee, een helix is niet door je oorlel geschoten, maar bovenin je oorschelp. Door kraakbeen heen. Ik heb hem alleen stom genoeg aan de rechterkant laten schieten, en ik kon alleen maar op mijn rechterzij in slaap vallen, en dat ging dus niet meer want als ik erop lag, deed het pijn _o_

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 24 mei 2012 - 17:07:
HOE komt het dat een wishlist ALTIJD het grootst is, wanneer je bankrekening het leegst is? D:

Ik wil ik wil ik wil:
- deze bikini
- deze handtas
- deze schoenen
- en deze schoenen maar dan in het zwart
- en dit jurkje
- en eigenlijk nog steeds heel erg deze tas

...maar als ik logisch nadenk, heb ik dat allemaal niet nodig. Niet écht. Behalve de schoenen, want ik zit door de zool van mijn vorige paar platte schoenen heen.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 mei 2012 - 11:42:
^ Oooooooh! *klikt op alle dingskes* Mooi!

Wacht... wat doe ik een uur nadat ik hierop had geklikt nog op de site van de Mango en Hunkemoller? -____-

Ikke wil een bikini, maar ik heb er nog geen gevonden die 100000% mijn zin is.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 mei 2012 - 11:45:
Hahaha. :'D Maar wooow. Ik heb even bij elkaar geteld hoeveel die bikini kost: 51 euro. EENENVIJFTIG EURO. *valt om* Dat heb ik er echt niet voor over, maar ik wil hem ook zo graag ._. Vorig jaar had ik een goedkope uit de H&M gekocht, ook bruin met goud, maar die is nu al kapot. En die van de Hunkemöller is dus 100000% mijn zin, maar de prijs is niet mijn zin. D:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 13:28:
Ik moet ook nog een bikini (voor 3 juni, want dan ga ik op examenreis) maar omdat ik een wat grotere cupmaat heb, is dat heel erg vervelend werk. ):



1 2 3 4