Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wishlist

Wishlist

1 2 3 4
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 10 mei 2012 - 15:53:
Is er iets dat jij graag wilt? Iets waar voor je aan het sparen bent? Of dat gewoon al heel lang op je verlanglijstje staat?

Ik zou later wel graag zo'n grote apple pc willen hebben, zoals deze. Want ik vind dat ook gewoon heel mooi staan. /shallow. Ben wel benieuwd of ik er ook effectief zoveel geld zou kunnen aan uitgeven, want Apple blijft duur.

En ik zou ook heel graag zo'n spiegelreflexcamera hebben, want dat zijn altijd zo'n mooie foto's. Maar ik heb ook al gehoord dat je wel moet weten hoe je ermee moet werken vooraleer je zo'n mooie foto's kan trekken, en daar heb ik geen zin in. _o_

Voor de rest wil ik constant nieuwe kleren. _o_
Zoals dit schattige zomerjurkje dat ik daarstraks spotte, maar dat ga ik me dit weekend toch maar eens aanschaffen. <3



Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 mei 2012 - 14:04:
^ Ikke ook! Enfin, toch met van die superfijne bikini's met zo'n driehoekige lapjes waarvan ik denk: 'Euhm, hoe blijft alles zo zitten?'

Ik ben ook ooit eens, als vijftienjarige, op vakantie in het zwembad gesprongen, en ineens vloog het topje van mijn bikini open. O_O En dat was een vakantie met een jeugdbeweging, dus superveel volk rond enzo. Niet een van mijn beste momenten. _o_

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 14:11:
Die driehoekige dingen geven ook nul ondersteuning. Ik wil een bikini die gewoon beugels heeft, maar het liefst dan wel een die niet al te belachelijk veel op een beha lijkt. _o_

Ik heb altijd mijn armen gekruist voor mijn borsten gehouden als ik in het water sprong, want dan was de kans dat mijn bikini bleef zitten het grootst

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 25 mei 2012 - 15:27:
Oh omg. Nu jullie het over bikini's hebben. Besef ik mij. Dat ik moet kijken of mijn vijf *javeelteveel* bikini's nog passen o.o
Ben door de pil een maat gegroeid...

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 15:31:
Ik had vorig jaar een bikini die een maat te klein was en dat was een echt een ramp.
Tijdens het windsurfen was het bovenstukje blijkbaar geheel los gegaan. Dus toen deed ik in de gemeenschappelijke kleedkamer mijn wetsuit uitdeed, was de helft van mijn bikini opeens zoek. Gelukkig had ik het wel snel door, kan ik mijn wetsuit weer half aandoen en zat de bikini weer op zijn plaats voordat ik al te charmant was geweest.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 25 mei 2012 - 20:00:
Oh omg. Nu jullie het over bikini's hebben. Besef ik mij. Dat ik moet kijken of mijn vijf *javeelteveel* bikini's nog passen o.o
Ben door de pil een maat gegroeid...


Ik ben jaloers op mensen die zoveel bikini's hebben! Ik wil ook!

En mijn papa zei daarstraks tegen mij: 'Het is tijd dat ge eens deftige schoenen koopt!' (ik liep door het huis op teenslippers rond, shoot me), dus ja, nu staan er schoenen van 100 euro op mijn wishlist he. Als ik verplicht word om schoenen te kopen, dan kan ik niet anders dan gehoorzamen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 mei 2012 - 20:22:
Ik moet ook nog een bikini (voor 3 juni, want dan ga ik op examenreis) maar omdat ik een wat grotere cupmaat heb, is dat heel erg vervelend werk. ):

Ooo. Ik weet niet of het jouw ding is en of dat is wat je bedoelt met "een wat grotere cupmaat", maar in de Hunkemöller hangen vaak ZULKE mooie bikini's (en beha's trouwens ook) en als ik ze dan vast heb, dan blijkt dat ik eigenlijk in de E-tot-en-met-G-rek stond rond te neuzen. Zo oneerlijk. _o_ Misschien vind je daar wat leuks?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 mei 2012 - 20:26:
(...)
Ooo. Ik weet niet of het jouw ding is en of dat is wat je bedoelt met "een wat grotere cupmaat", maar in de Hunkemöller hangen vaak ZULKE mooie bikini's (en beha's trouwens ook) en als ik ze dan vast heb, dan blijkt dat ik eigenlijk in de E-tot-en-met-G-rek stond rond te neuzen. Zo oneerlijk. _o_ Misschien vind je daar wat leuks?
Serieus? In Leiden is het me nog nooit opgevallen (de Hunkemöller is daar ook redelijk klein), maar ik zal een keer kijken. Dat zou echt heel erg fijn zijn.
Ik vind het trouwens niet vriendelijk van de wereld hoe weinig winkels beha's en bikini's met net iets grotere maten verkopen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 25 mei 2012 - 21:29:
Ik heb net het probleem dat ik enkel grote maten vind. _o_ Of muggenbeetmaatjes. Maar mijn eigen maat is natuurlijk steevast foetsie. Zeker met leuke bikini's.

Ik heb die bikini van 50 euro trouwens maar weer weg gehangen. Heb hem daarstraks nog eens gepast en heb maar gewoon besloten dat hij het niet waard is. ...en dan nu: SCHOENEN! *stuiter*

Oh ja, en ik ben daarstraks gaan winkelen en ik liep rond met zakjes van Olivier Strelli en Talking French en alle verkoopsters waren zooo vriendelijk toen ik binnen kwam :'D Niet normaal. (Strelli was omdat mijn horloge eindelijk gemaakt was, en dat kreeg ik in een doosje in een zakje terug, en TF was omdat mijn grootouders een feest hebben deze zomer omdat ze 50 jaar getrouwd zijn en ik mocht van mijn moeder een jurkje kiezen en het mocht ook een duur jurkje zijn, en ze kwam zelf aandragen met dat eentje dat ik nu toch maar gekocht heb, na én een lovende reactie van mijn ouders én een absoluut goedkeurende reactie van het vriendje ^-^)

...maar goed. Ik heb een keimooi knalrood jurkje (ik als rosse, het verbaast me dat ik me heb laten overhalen en dat ik het zelfs mooi vond) en een short (nergens L te zien, en dan hing daar in het pashokje nog 1 verlaten L: DIT IS HET LOT. Ik MOET dit meenemen!). En nog een jurkje voor over je bikini te dragen op hotel/in de zomer gewoon.

Yeahyeahyeah.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 22:41:
^Ooh, dat ken ik. Mijn vriendinnen investeren liever in kwaliteitskleding terwijl ik liever 1000en goedkope dingen koop zodat ik veel afwisseling heb. Toen ik in Antwerpen met hen ging shoppen in Mer Du Nord, Massimo Dutti etc. dacht ik de hele tijd: 'Kunnen de mensen zien dat mijn jeansjasje van de Zara is en mijn jurkje van forever 21? *panic*'

Ik wil zoooooooo graag een nieuwe zonnebril. En het liefst van al nog een ray-ban. *stuiter* Ik vind ze zo mooi en mijn huidige zonnebril is zo'n goedkoop exemplaar van de WE die half uiteenvalt, dus ik zou nu graag investeren in een 'deftige' zonnebril.
Die wat meer kost. Maar mijn verjaardag komt eraan dus ik zit aan iedereen die het wilt horen subtiele hints te geven.

En ik denk dat ik de perfecte bikini heb gevonden van de H&M: klik. Blauw aka mijn kleur: check. Beugel: check. Geen bandeau: check. En hij heeft zo'n kanten motiefje om het iets extra te geven. Maar tegelijkertijd vraag ik me af of hij niet teveel op een beha lijkt. Maar, voorlopig, bij gebrek aan beter: I want. <3

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 10:00:
Hahaha Carlina. Ik denk niet dat ze dat kunnen zien hoor. Ik denk dat ze ons eerder veroordelen op basis van de zakjes die we vasthebben - en dat is écht zo trouwens, het gedrag van zulke verkoopsters!
Ik had vorige week mijn horloge opgehaald dat eindelijk hersteld was (kwam uit de Olivier Strelli wel, mijn paps zag het destijds in de etalage liggen en ik kreeg nog een horloge als verjaardagscadeau dus dat was dat) en daarna ging ik een jurkje halen voor het feest van mijn oma en opa die 50 jaar getrouwd zijn (waarbij mijn mama had gezegd dat ik ook een jurkje of andere outfit mocht zoeken en als het wat meer kostte, dat dat oke was).
Dus toen liep ik over straat met een tasje van Olivier Strelli en eentje van Talking French, terwijl ik op weg was naar de Zara en de H&M om te winkelen. _o_ En bij bijna alle duurdere winkels waar ik binnenkwam om "even iets te bekijken" of omdat mijn vriendje iets leuks zag of aan mij wilde laten zien wat hij bedoelde, kreeg ik suuuuper vriendelijk "Goeiedag mevrouw!" naar mijn hoofd geslingerd. *giechelde als onnozele trien elke keer* _o_

Maar ik snap op zich wel dat je duurdere kleding koopt: ik heb nu 3 broeken van de Zara gekocht: een zwarte, een beige/bruine en een zalm/oranje. En mijn zwarte heeft witte strepen sinds hij gewassen is en slaat blauw uit - niet eens egaal! Dat was mijn nette zwarte broek, maar nu doe ik hem na 2x wassen al aan als "de stomme, vuile broek voor dingen waar ik niet netjes voor moet zijn". Zelfde verhaal zie ik gebeuren met die bruin/beige broek.
Dus op zich kan ik dan wel beter 90 euro uitgeven aan 1 goeie broek, die tenminste netjes blijft, dan 90 euro aan 3 goedkope broeken die na een paar maanden op zich alweer om weg te doen zijn, zodat ik er weer nieuwe moet kopen. o.o

Anyway - DIE BIKINI OMG DIE IS LEUK! Dat is ook echt de enige kleur blauw die mij ook zou staan, want met alle andere blauwe kleuren kom ik niet weg. Haaa, hij is mooi! En ik vind niet dat hij te veel op een beha lijkt hoor. ^-^

Ik heb trouwens een nieuwe bikini gekocht, voor 25 euro in de Etam! Het is wél zo'n triangelbikini, maar hij is wel verbazend leuk! ^-^ Het is deze, maar dan met een normaal bikinibroekje. En de print is helemaal niet zo wit als op die foto man o.o Het is deze print: http://i45.tinypic.com/2iig56g.jpg

Al moet ik wel toegeven dat ik stiekem nog wel terug wil om deze te passen. Again: met een normaal broekje. _o_

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 4 juni 2012 - 19:00:
#1 Nieuwe laptoptas
#2 De Hongerspelen-Vlammen
#3 Dvdbon
#4 Nick en Simon card


(Bijna jarig! =D)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 juni 2012 - 11:21:
Ik wil wat meer korte broekjes. Ik heb er nu.. één die past.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 14 juni 2012 - 16:40:
Ik wil een Ipad

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 14 juni 2012 - 18:24:
Ik wil geld. Véééééél geld.

Celestial
Celestial

Celestial is offline

[1216]
Celestial zei op 14 juni 2012 - 21:12:
Ik wil concertkaartjes ^.^



1 2 3 4