Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Wishlist

Wishlist

1 2 3 4
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 10 mei 2012 - 15:53:
Is er iets dat jij graag wilt? Iets waar voor je aan het sparen bent? Of dat gewoon al heel lang op je verlanglijstje staat?

Ik zou later wel graag zo'n grote apple pc willen hebben, zoals deze. Want ik vind dat ook gewoon heel mooi staan. /shallow. Ben wel benieuwd of ik er ook effectief zoveel geld zou kunnen aan uitgeven, want Apple blijft duur.

En ik zou ook heel graag zo'n spiegelreflexcamera hebben, want dat zijn altijd zo'n mooie foto's. Maar ik heb ook al gehoord dat je wel moet weten hoe je ermee moet werken vooraleer je zo'n mooie foto's kan trekken, en daar heb ik geen zin in. _o_

Voor de rest wil ik constant nieuwe kleren. _o_
Zoals dit schattige zomerjurkje dat ik daarstraks spotte, maar dat ga ik me dit weekend toch maar eens aanschaffen. <3



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 juni 2012 - 21:27:
Heeft er iemand €45000,- voor me?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 juni 2012 - 21:30:
Ik durf echt om niets te vragen nu ik een iPad heb ^^

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 15 juni 2012 - 12:35:
Hihi Emma. Wat een leuuuk en lief kado! Maar ik denk dat ik als moeder ook wel zin zou hebben om mijn kind met cadeautjes te overstelpen als het zo erg zijn best gedaan heeft en dan geslaagd is. ^-^

Ik wil op dit moment zo veel dat ik er niet aan begin om het op te sommen. (Maar misschien wel dat ze zelfbruiner van mijn lijf verdwijnt. *probéérde een zelfbruindoekje, om te checken hoe dat meeviel* ... Heel slecht dus. Heel, heel, heel slecht.)

BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 2 sep 2012 - 16:11:
Een spiegelreflexcamera, een retro- en een studiomicrofoon, een basgitaar en heel veel kleren en schoenen.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 sep 2012 - 21:22:
Ahum. Drumroll, please. Ik heb al gekocht:
- dit bed
- en matrassen voor daarop
- en nog wat Ikeaprul

En ik wil nog:
- kleine tv + televisieverbinding op kot (twijfelachtig)
- SLR camera + fotografieles (waarschijnlijk)
- robotstofzuigertje _o_ (het lijkt een belachelijke uitgave, maar ik ben allergisch voor stof en huisstofmijt en die onzin, dus misschien is het wel super handig en praktisch voor mij? ik vind het idee alleszins geniaal 8D)
- handdoeken
- een nieuwe bureau
- veeeeeeeeeeeeel schoenen en leuke kleren

...maar euh. *schudt met lege portemonnee* Het heet een "wish"-list voor iets he. ^^"

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 sep 2012 - 9:09:
Ik zou graag ong achthonderd euro willen voor nieuwe tattoos..

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 sep 2012 - 17:28:
Ik zou graag ong achthonderd euro willen voor nieuwe tattoos..
Wat precies & waar? ^^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 sep 2012 - 20:50:
- Zo'n beetje alles van Flirty Duets
- HP Pavillion H8-1010nl
- iPod Classic
- vioolsleutel tattoo

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2013 - 18:45:
Ik wil graag iets meer geld, dan kan ik ergens gaan lunchen en daadwerkelijk ook lunch bestellen in plaats van alleen drinken. Iets te veel geld uitgegeven in London, oeps. Mijn salaris krijg ik alleen pas over drie weken of zo. ):



1 2 3 4