Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Vakantietopic

Vakantietopic

1 2 3
Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 1 juni 2012 - 22:33:
De maanden juli en augustus komen eraan, de examens beginnen/lopen op z'n einde, af en toe durft het weer al eens hogere temperaturen aan te nemen....de vakantie is in zicht!

So, wat zijn jullie vakantieplannen in die vakantiemaanden? Of het nu een cocktail drinken is in de Mexicaanse zon of genieten van de verborgen kantjes die België/Nederland te bieden heeft: shoot!



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juni 2012 - 9:33:
Ik blijf thuis om mijn eindwerk te schrijven, want dat moet helemaal af zijn op 1 oktober. (:
En ik ga een paar festivals doen (Defqon.1, Dominator, The Qontinent, en Elements) en een dagje Gentse Feesten en in augustus ga ik werken. That's it for me. Geen Granada dit jaar.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 9:47:
He bah Dorien, eindwerk. ): Al vrees ik dat het voor mij hetzelfde gaat zijn, alleen moet het mijne dan wel 20 augustus of zo al af zijn - of vroeger als mijn promotor besluit om kaka te doen.

Mijn vakantieplannen:
- een vriendin uit NL komt eind juni naar hier
- begin juli ga ik naar Parijs
- midden juli ga ik misschien naar Frankrijk
- eind juli ga ik naar Turkije (warrrm o.o)
- eind augustus ga ik naar vriendinnen in NL
- midden september ga ik naar Boedapest

En hopelijk heb ik geen herexamens zodat ik in augustus kan werken o/

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2012 - 10:53:
Alsof ik dit nog niet héél vaak heb gezegd.
Ik ga morgen naar Kos

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 11:16:
VEEL PLEZIER! o/ (Ook met die meisjes? Veel succes dan. ^^" Gaat het al beter op dat vlak?)

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 juni 2012 - 11:25:
En ik ga een paar festivals doen (Defqon.1, Dominator, The Qontinent, en Elements)


Is dat in België? Echt nog nooit van gehoord, oeps! ^_^

En ikke ga naar Santorini, een Grieks eiland, begin juli. Een weekje weg met de vriend, much needed. _o_
Daarnaast ga ik, zoals elk jaar, nog een weekje naar de Belgische kust met m'n vriend en z'n familie. Niet zo heel spannend, maar wel leuk.
En voor de rest doe ik elk jaar Maanrock en Marktrock, omdat dat gratis is. :'D

En dat is het voorlopig.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 2 juni 2012 - 12:24:
Ik ga niets doen. Ik denk dat het komt omdat Spanje gewoon zo'n vakantiegevoel oproept dat er niet eens meer behoefte is aan op vakantie gaan. En als we dan echt even weg van huis willen, gaan we gewoon een paar dagen rondtrekken en kamperen; er zijn nog steeds veel te veel plekken die we niet hebben gezien.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juni 2012 - 13:54:
(...)

Is dat in België? Echt nog nooit van gehoord, oeps! ^_^

Defqon.1 is in Biddinghuizen (NL), Dominator is in Eersel (NL), The Qontinent is in Wachtebeke (BE), en Elements is in Brugge (BE).
En het zijn allemaal hardcore festivals, dus als je die muziek niet leuk vindt ken je de festivals waarschijnlijk ook niet... ;p

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2012 - 14:02:
VEEL PLEZIER! o/ (Ook met die meisjes? Veel succes dan. ^^" Gaat het al beter op dat vlak?)
Bedankt
(En ja, met die meisjes. Ik heb ze gisteren gezien, en voor mij was het zoooo ongemakkelijk, maar volgens mij hadden zij het niet door en de rest ook niet. _o_)

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 2 juni 2012 - 14:29:
Defqon.1 is in Biddinghuizen (NL)


Whaahaa. Die ken ik niet eens. En ik woon er twintig minuten vandaan. Dat is pas erg :p

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juni 2012 - 14:52:
(...)

Whaahaa. Die ken ik niet eens. En ik woon er twintig minuten vandaan. Dat is pas erg :p

Nou, als je op 21-22-23-24 juni heel veel lawaaierige gekken daarheen ziet zwermen: I'm one of them.

Edit; trailer.

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 2 juni 2012 - 15:19:
Wat een coole trailer! o.o Veel pleziiiier!

Emma: heee bah. Ik hoop echt dat het gewoon voor jou op zich super leuk wordt en dat de vakantiesfeer het voor jou ook minder ongemakkelijk maakt. ^-^

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 2 juni 2012 - 16:12:
Ik dacht dat je met hardcore 'heavy metal' bedoelde, dus ik verwachtte allemaal zo van die graspoptoestanden. Oeps.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 juni 2012 - 17:40:
Ik dacht dat je met hardcore 'heavy metal' bedoelde, dus ik verwachtte allemaal zo van die graspoptoestanden. Oeps.

Teehee ^_^
Graspop heb ik 1 keer gedaan, in 2008. NOOIT MEER.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 2 juni 2012 - 18:35:
Ik ga naar Engeland, naar Rochester en Pagham met mijn moeders. Und. Naar TH-kamp. Met Boooo.
En voor de rest wil ik uitslapen, mensjes meeten, ijsjes eten en blij en zorgeloos zijn (:
en voetballen met een pingpongbal en Noah

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 2 juni 2012 - 18:44:
Ik ga m'n tas maar inpakken. Want ik ben altijd ruim op tijd met dingen.



1 2 3