Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #184

Offtopic #184

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 aug 2012 - 17:43:
LIAAAM.

Ik heb serieus nog nooit een offtopic gemaakt.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 aug 2012 - 20:28:
Jaa dat wel. Ik vind het wel tof dat je dat zomaar gewoon doet. Hop naar Ghana en mensen helpen. Top!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 aug 2012 - 20:30:
Haha, thanks. Ik heb er heel veel zin in!

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 21 aug 2012 - 17:33:
Zonder dat ik de namen eerst op had gezocht noemt het alter-ego van mijn personage Brendan Stephen. Nu moest ik ze wel opzoeken omdat ik een beschrijving van mijn personage aan het maken ben. Als je die namen omdraait dan krijg je gekroonde prins.
Toeval.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 aug 2012 - 20:26:
Goed, ik kom even binnenvallen. Zijn er hier nog mensen die een mening hebben over de Zayn-twitter situatie?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 aug 2012 - 20:48:
Wat is er dan?

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 22 aug 2012 - 20:53:
Wat is er dan?


Hij heeft een vriendin (ze heet Perrie en is ook bekend in UK), maar onlangs is er een filmpje op YT opgedoken waarin wordt gefilmd hoe hij een meisje probeert binnen te smokkelen in zijn hotelkamer - maar toen had hij zijn vriendin dus al.
Heel gedoe rond geweest, binnen kortste keren was Zayn trending op Twitter en heeft hij zijn account verwijderd, veel tralalala.

Enfin, zo heb ik het verhaal toch gehoord.

(FML dat ik dit allemaal weet!)

En ik weet niet, het zijn mijn zaken eigenlijk allemaal niet. Dus heb er ook niet echt een mening over. Ik denk wel dat die gasten heel wat sh*t over hun heen krijgen via Twitter etc (in het algemeen, niks te maken met dat cheating scandal), en ik zou dan ook niet constant daarmee willen geconfronteerd worden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 aug 2012 - 21:05:
Ja maar honestly, heb je het filmpje gezien? Ik bedoel. Het zou Zayn kunnen zijn in een zwaar bezopen bui, maar het zou ook prima iemand anders kunnen zijn. Daarbij heeft ní­émand iets gezegd over vreemdgaan of seks of wat. dan. ook. Ik bedoel - het slaat totí¡í¡l nergens op. Echt niet.
Maar in ieder geval. Het is toch geen reden om je account van Twitter te verwijderen? Die jongen is sowieso nooit online, dus waarom zou 'ie ineens denken van goh wat een haat, laat ik mezelf verwijderen [daarbij - als je vreemdgaat is dat je eigen schuld].

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 aug 2012 - 21:35:
Oh. Maar wat maakt het nou uit als hij vreemdgaat? Zijn leven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 aug 2012 - 21:41:
JA MAAR - okay nvm. Dat was het punt niet, dat was nooit het punt. Dat kwam later pas.

Plus it's actually all of my business, considering I'm still his daughter.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 aug 2012 - 22:03:
Misschien probeert 'ie tegenover de zogenaamde fans een punt te maken? Dat ze zoveel haat sturen dat hij het hen moeilijker gaat maken om in contact te komen? Subtielere manier van zeggen dat ze moeten stoppen met vervelende bitches te zijn en zo?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 aug 2012 - 22:09:
Ja, op zich wel. Maar. Zouden ze dan niet Harry eruit gooien? Want die had een miljoen volgers meer. Zayn eruit gooien is als Gustav eruit gooien. Als je écht een punt wil maken, moet je Biel hebben. En dus Harry. I don't know.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 aug 2012 - 22:10:
Waarschijnlijk zijn ze te laf om echt een punt te maken.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 22 aug 2012 - 23:10:
Of misschien is het gewoon een beslissing van Zayn zelf? Alhoewel ik ook besef dat daar een hele PR & management zit dat die jongen dat waarschijnlijk niet persoonlijk beslist om zijn Twitter te verwijderen.

Maar achja - ik neem het hen niet kwalijk. Ik zou het ook beu worden om elke dag honderden negatieve reacties te lezen. Beter dan om dat uit je leven te 'verwijderen' en daar geen energie aan te verspillen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 aug 2012 - 23:14:
Zie je? Jij komt ook om de hoek met management. Maar het punt is: management zou nóóí­t besluiten om Zayns twitter te verwijderen, want ze hebben een slim management en die snappen dat communicatie met de fans het allerbelangrijkste is voor een band zoals One Direction. Dus moet Zayn het wel zelf hebben gedaan. Dus krijgt 'ie hoogstwaarschijnlijk issues met management. En. Oh. Ja. Nou. Ja.

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 22 aug 2012 - 23:24:
Ja, maar buiten een paar kletsen op de blote poep bij wijze van spreken zullen ze niks drastisch doen hoor, als je zegt dat ze een slim management/pr team hebben. Moesten ze hem uit de groep gooien, it would be like 23 december 2012. Of wanneer is het einde van de wereld juist? ^^'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20