Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #185

Offtopic #185

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 aug 2012 - 19:31:
You must stay drunk on writing so reality cannot destroy you.
~Ray Bradbury



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 sep 2012 - 17:59:
Dag iedereen, ik ga er weer vandoor, anders ben ik niet op tijd voor het eten!
xx

JustDream
JustDream

JustDream is offline

[446]
JustDream zei op 10 sep 2012 - 20:18:
Hebben jullie ook dat jullie het balkje forum enzo niet kunnen zien?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 sep 2012 - 20:20:
Huh?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 10 sep 2012 - 21:21:
Hebben jullie ook dat jullie het balkje forum enzo niet kunnen zien?

Ik denk dat je pagina dan niet goed door is geladen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 12:25:
Ik heb er geen last van?

(Ja, ik ben er weer. Volgens mij ga ik deze keer in de problemen raken want ik hoor op werk te zijn en bla bla bla en ze hebben het door, maar hmpf.)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 sep 2012 - 12:34:
Ik heb er geen last van?

(Ja, ik ben er weer. Volgens mij ga ik deze keer in de problemen raken want ik hoor op werk te zijn en bla bla bla en ze hebben het door, maar hmpf.)

Whassup?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 12:50:
(...)
Whassup?
Maandag, dinsdag en woensdag "werk" ik in het ziekenhuis. Vorige week had ik dus geen fuck te doen, nu ben ik naar theatre geswitched in de hoop dat het beter was. Het was inderdaad interessanter, ik had meer te zien, maar de verpleegster maakte zo ongelooflijk duidelijk dat ze me er niet wilde hebben, dat heb echt niet meer leuk was.
De nacht van maandag op dinsdag ben ik ziek geworden: continue misselijk, diarree, overmatig zweten, hoofdpijn, dat soort dingen en volgens een niet erg betrouwbare thermometer had ik verhoging. (37,8)
Dinsdag probeerde ik Anthony (iemand van Projects Abroad) te bellen, maar heel Vodafone lag plat. Ik ben toen niet naar werk gegaan en het is uiteindelijk een van mijn housemates, die ook ziek was, gelukt om een sms'je te sturen naar hem dat we ziek waren. Een andere housemate had het Enoch al verteld, mijn eigenlijke supervisor van Projects Abroad.
Vandaag gaat het weer beter en ik had naar werk kunnen gaan. We hebben alleen achteraf een meeting en dan zijn we niet voor zevenen thuis (wat hier laat is), dus het zou een lange dag worden en ik denk niet dat ik dat had gekund. Ik had mijn housemates gevraagd of ik nog een keer moest bellen, maar ze zeiden dat dat niet hoefde. Dus ik heb niet gebeld, even geslapen en ben daarna met een housemate naar het internetcafe gegaan. En toen belde Anthony, waar ik was. Volgens mij is hij boos en teleurgesteld.

Maar sorry hoor, ik ga echt niet terug naar dat ziekenhuis in deze staat. De wc's zijn daar fucking disgusting en ik kan moeilijk ergens heen gaan waar ik de hele dag niet naar de wc kan aangezien ik nog half ziek ben. Ook ga ik daar toch geen fuck uitvoeren, me alleen maar onwelkom voelen en ik wil niet de kans vergroten dat ik echt ziek word alleen daarvoor. Ik had het ziekenhuis willen bellen dat ik niet kwam, maar ja, Projects Abroad heeft het heerlijk geregeld waardoor ik niet weet wie mijn supervisor daar is, niet weet welk nummer ik zou moeten bellen, niet eens weet wat mijn werktijden zijn en die mensen daar ook niet weten wat ze met me aanmoeten. Als ze boos op me zijn omdat ik vandaag niet ben gegaan, dan ga ik echt tegen ze schreeuwen. Sorry hoor, maar ik ben niet de eerste die klaagt over dit ziekenhuis. Ik ben de enige vrijwilliger daar nu, omdat de rest van project is veranderd omdat ze het zo kut vonden. Waarom plaatsen ze daar in vredesnaam nog mensen?

Pfffft. I'm pissed.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 sep 2012 - 13:18:
(...)Maandag, dinsdag en woensdag "werk" ik in het ziekenhuis. Vorige week had ik dus geen fuck te doen, nu ben ik naar theatre geswitched in de hoop dat het beter was. Het was inderdaad interessanter, ik had meer te zien, maar de verpleegster maakte zo ongelooflijk duidelijk dat ze me er niet wilde hebben, dat heb echt niet meer leuk was.
De nacht van maandag op dinsdag ben ik ziek geworden: continue misselijk, diarree, overmatig zweten, hoofdpijn, dat soort dingen en volgens een niet erg betrouwbare thermometer had ik verhoging. (37,8)
Dinsdag probeerde ik Anthony (iemand van Projects Abroad) te bellen, maar heel Vodafone lag plat. Ik ben toen niet naar werk gegaan en het is uiteindelijk een van mijn housemates, die ook ziek was, gelukt om een sms'je te sturen naar hem dat we ziek waren. Een andere housemate had het Enoch al verteld, mijn eigenlijke supervisor van Projects Abroad.
Vandaag gaat het weer beter en ik had naar werk kunnen gaan. We hebben alleen achteraf een meeting en dan zijn we niet voor zevenen thuis (wat hier laat is), dus het zou een lange dag worden en ik denk niet dat ik dat had gekund. Ik had mijn housemates gevraagd of ik nog een keer moest bellen, maar ze zeiden dat dat niet hoefde. Dus ik heb niet gebeld, even geslapen en ben daarna met een housemate naar het internetcafe gegaan. En toen belde Anthony, waar ik was. Volgens mij is hij boos en teleurgesteld.

Maar sorry hoor, ik ga echt niet terug naar dat ziekenhuis in deze staat. De wc's zijn daar fucking disgusting en ik kan moeilijk ergens heen gaan waar ik de hele dag niet naar de wc kan aangezien ik nog half ziek ben. Ook ga ik daar toch geen fuck uitvoeren, me alleen maar onwelkom voelen en ik wil niet de kans vergroten dat ik echt ziek word alleen daarvoor. Ik had het ziekenhuis willen bellen dat ik niet kwam, maar ja, Projects Abroad heeft het heerlijk geregeld waardoor ik niet weet wie mijn supervisor daar is, niet weet welk nummer ik zou moeten bellen, niet eens weet wat mijn werktijden zijn en die mensen daar ook niet weten wat ze met me aanmoeten. Als ze boos op me zijn omdat ik vandaag niet ben gegaan, dan ga ik echt tegen ze schreeuwen. Sorry hoor, maar ik ben niet de eerste die klaagt over dit ziekenhuis. Ik ben de enige vrijwilliger daar nu, omdat de rest van project is veranderd omdat ze het zo kut vonden. Waarom plaatsen ze daar in vredesnaam nog mensen?

Pfffft. I'm pissed.

Noooooeez ö
Dude, niet ziek worden! En niet sad/annoyed zijn. Of ik kom je halen. x3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 13:34:
(...)
Noooooeez ö
Dude, niet ziek worden! En niet sad/annoyed zijn. Of ik kom je halen. x3
Het gaat nu alweer een stuk beter, ik denk dat ik iets verkeerd heb gegeten. Er is even gedacht dat ik malaria had, maar dan zou ik alleen maar zieker moeten worden, dus dat is het hoogstwaarschijnlijk niet. Misschien moet ik vanmiddag alsnog een test doen voor de zekerheid, maar het gaat wel goed nu, dus ik vind het niet echt nodig.

En als Projects Abroad boos op me is, mag je me op komen halen. ^-^
Ik ga een hele lange, negatieve brief naar het hoofdkantoor van Projects Abroad sturen nadat ik naar huis ben gegaan (want ik wil geen gezeik krijgen terwijl ik er nog ben). Dit is niet het enige namelijk, zo heeft Anthony me vorige week naar mijn werk gebracht, me daar gedropt zonder te zeggen dat hij ervandoor ging (nadat hij me eerst tien minuten midden in de hal van het ziekenhuis had laten staan zonder te zeggen waar hij heen ging - wat niet leuk is als blanke), en is alles rondom het ziekenhuis gewoon slecht geregeld.

JustSomeGirl
JustSomeGirl

JustSomeGirl is offline

[222]
JustSomeGirl zei op 12 sep 2012 - 14:36:
Ik heb mijn rijbewijs ! =D

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 14:38:
Gefeliciteerd! :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 sep 2012 - 14:51:
*hugs Emma*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 sep 2012 - 15:09:
Thanks. Mijn meeting begint in minder dan een uur. Maar we zijn nu met z'n drieen in het internetcafe en we zijn alledrie niet naar werk geweest, dus het is niet alsof ik de enige ben. Ik ben volgens mij wel de enige van wie ze het weten..

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 sep 2012 - 16:00:
@Emma; *hugs* Beterschap. <3
En dat lijkt me niet echt leuk, nee. Je verwacht toch wel iets meer van zo'n project. En je zou toch zeggen dat ze alle hulp in dat soort landen kunnen gebruiken? Hmmz, ik hoop dat alles toch nog goed komt. <3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 sep 2012 - 18:14:
Ahw, Emma. *plethug*
En gefeliciteerd, JustSomeGirl! ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15