Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #187

Offtopic #187

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 nov 2012 - 16:00:
Tell me, tell me, tell me, tell me something I don't know, something I don't know.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 nov 2012 - 18:15:
En over die looks. Van het beetje dat ik recent nog gezien heb van Bill, twee woorden: supermegaflamingGAY, en waarom eet die jongen niet? I mean, ofwel heeft hij een drugsprobleem, of een eetstoornis. Daar zie ik dan wel een mogelijke reden voor al die piercings, hij heeft het gewicht nodig om op de grond te blijven als er een briesje opsteekt.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 nov 2012 - 18:17:
Haha, lol, ik heb juist het idee dat Bill weer een heel klein beetje meer aangekomen is? I mean, hij is nog steeds verschrikkelijk mager, maar wel ietsje minder dan eerst dacht ik (:

@ Mars

Ja. Nee. Ik ergens ook niet maar.. I dunno. Ik ben al zooo vaak door die ventjes teleurgesteld ben, dat ik nergens meer op reken zodat het altijd mee kan vallen ofzo? :'
En. Ik kan me wel voorstellen dat je dan extra graag wil dat ze ooit nog komen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 nov 2012 - 18:17:
Dat zou ik dus niet weten, want ik volg hen helemaal niet meer. Enkel als een van jullie hier iets post zie ik nog eens wat :'

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 18:18:
Maar Bill is gay, dus dat maakt niet uit. :'
True. 't ziet er echt niet meer gezond uit. Maargoed. Wat wil je? Al die fame word iedereen een keer teveel.

@Marit; ik weet het. Maar ik kan me er gewoon niet bij neerleggen. Minstens één keer, dan mogen ze van mij kappen. Liever niet. Maar. Je snapt me.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 nov 2012 - 18:19:
Haha, nouja, veel meer is er geloof ik ook niet te vinden. Heel af en toe duikt er hier en daar een foto op, maar that's it. (:

En ik vond Bill er eigenlijk nooit gezond uitzien. Ja, in 2005/6 misschien, maar daarna...

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 18:19:
Or both.
Maar kijk, die looks maken me echt geen fuck uit. Al rennen ze rond in roze tutuutjes. Maar ik ben nog steeds heel erg fan en ik ben nog steeds dying om ze weer te zien, dus ik ben een beetje een muurtje van zelfbescherming en terechte lage verwachtingen om me heen aan het bouwen. Ik ben gewoon nog niet klaar om te aanvaarden dat het afgelopen is.
En over de tweeling: mein Gotten, wat heb ik een hekel aan de arrogante klootzakken.

@Marit; agreed on health. Maar er zijn lately best veel nieuwe foto's en zo.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 18:21:
Is het raar dat ik nog steeds onwijs veel van hun hou ondanks hun arrogantie?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 nov 2012 - 18:22:
@ Mars

Oui. Ik snap het. Als het aan mij lag had ik ze ook vaker gezien dan maar één keerjte. (:

En dat is denk ik niet vreemd? Soms heb ik ook meer een 'omg jullie zijn zo arrogant maar jullie zijn het dus ja' actie. Maar als ik er echt over nadenk dan.. ja ik weet niet, dan kan ik ze soms echt niet uitstaan.

@ Bo
Same. Looks: nouja, jammer dan. Maar. I guess dat ik mijn muurtje een beetje te hoog heb gemaakt ofzo. I dunno.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 18:22:
Ik hou van de muziek en de G's, maar de tweeling kan ik echt niet uitstaan. Echt gewoon nul.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 nov 2012 - 18:27:
Maar Bill is gay, dus dat maakt niet uit. :'
True. 't ziet er echt niet meer gezond uit. Maargoed. Wat wil je? Al die fame word iedereen een keer teveel.

Is 'ie nou onderhand uit de kast of moeten we serieus Adam Lambert op hem af sturen?
Ja, maar ze zitten in de States nu toch? Los Angeles? Daar rammen ze dat supermagere schoonheidsideaal nog meer door je strot dan waar ook ter wereld, samen met een paar handjes cocaïne omdat je dan niet meer eet.
And pardon my french, but exactly what look is he trying to pull off? Because last time I saw a picture, he looked like George Michael after a raid on Taylor Momsen's wardrobe.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 12 nov 2012 - 18:28:
Nope hij is nog steeds niet uit de kast.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 18:29:
I have no clue.
En ze wonen in LA, maar ze zijn ook weer regelmatig in Duitsland voor DSDS.
And he's still closeted, Jap.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 nov 2012 - 18:34:
Or both.
Maar kijk, die looks maken me echt geen fuck uit. Al rennen ze rond in roze tutuutjes. Maar ik ben nog steeds heel erg fan en ik ben nog steeds dying om ze weer te zien, dus ik ben een beetje een muurtje van zelfbescherming en terechte lage verwachtingen om me heen aan het bouwen. Ik ben gewoon nog niet klaar om te aanvaarden dat het afgelopen is.
En over de tweeling: mein Gotten, wat heb ik een hekel aan de arrogante klootzakken.

@Marit; agreed on health. Maar er zijn lately best veel nieuwe foto's en zo.

Mij maken de looks sowieso niet meer uit, ik vind het gewoon verbijsterend. Like. Dear God, what the fuck HAPPENED TO YOU?? Kleren en piercings en haar en gewicht en allesallesalles. Er blijft niks over van die jongen uit mijn fanfics, en ik denk dat ik het ook daarom zo moeilijk heb om verder te schrijven. Want mijn personages vallen niet meer te rijmen met de realiteit. Niet dat fics realistisch zijn, but still... n.n Ik heb toch altijd mijn best gedaan om het érgens geloofwaardig te houden. En ik denk niet dat ik mijn OP's verliefd zou kunnen laten worden op de huidige Bill. Dat zouden ze me niet in dank afnemen...

En ik snap het, dat van dat muurtje en niet willen denken dat het over is, maar hoe kan je dan wel nog fan zijn als ze je zo irriteren? Oké, de muziek is het belangrijkst, but let's face it, bij TH is de band zelf ook altijd een factor geweest in ons fan-zijn. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 18:38:
Zekers, maar kom op. Hoe kan ik nou in hemelsnaam positief naar die tweeling kijken? Ik kan het gewoon niet meer. Maar ik weet wel dat de band me nog steeds heel dierbaar is. Ik weet ook niet waarom.

En ik snap je punt. Ik heb ook heel lang geen ToHo meer kunnen schrijven omdat dat. Maar ja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 nov 2012 - 18:42:
Ja nou, maar wat verwachten ze dan zelf? Denken ze nu serieus dat ze zich twee jaar in Los Angeles of god-weet-waar (see, ik ben echt geen fangirl meer, ik weet niet eens waar ze zijn!) kunnen ophouden, zich volledig voorzien van nieuwe tattoos en piercings en kapsels (daar ving ik soms iets over op), hun fanbase laten verkommeren, en dan verbaasd zijn als ze drie jaar na hun laatste tour niet weer dezelfde Beatlemania ontketenen? Ik vind het op het randje van beledigend. Hoe arrogant wil je zijn? Zelfs de grootste namen in de muziekwereld weten dat je zoiets niet kan maken.


AMEN!!!!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11