Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #187

Offtopic #187

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 nov 2012 - 16:00:
Tell me, tell me, tell me, tell me something I don't know, something I don't know.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 19:29:
This is the most useless of them all.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 13 nov 2012 - 19:31:
Bo, you're my hero ik val in de herhaling vandaag.

En omg Emma, dat ding is echt geniaal :'

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 nov 2012 - 19:31:
I have no idea what I'm even doing with my life, but why would you want your nails to look like this?

The diamond ones zijn wel nice! Ik zou zo'n dopje op mijn rechter pinkie willen hebben :3

Ik was vandaag 1.80 m and I liked it! Heb nieuwe brutal shoes en ik ben er zo verliefd op! En vandaag had ik mijn eerste training voor waarschijnlijk mijn aankomende baan en zijn ze weg van me [mss herinneren somige mjn vorige post er over dat zo'n dude best wel weg van mij was en gelijk vroeg of ik wilde tekenen? Nee? Maakt niet uit]En ik was al laatste aan de beurt [we waren met zn 11en] en alle drie te gelijk toen ik binnen kwam: best for last! [Ik moest mn grijns binnenhouden]
Nou goed. Voordat iedereen apart erbij werd gehaald zei die gozer [die mij wel leuk vond] dat ze opzoek zijn naar hun 'diamond' en dat bij de 'Grand Opening' iedereen aanwezig mag zijn, maar dat het natuurlijk niet lukt om allemaal te werk, dus de andere helft is er dan om te partyen. Hij zou laten weten tijdens de trainingsweek volgende week wie er dan werkt en we niet.
Terug naar het moment dat ik binnen liep. Voordat ik überhaupt de kans kreeg om handen te schudden zegt die man dus [ja echt vreselijk ik weet zijn naam niet, omdat hij Israelisch is en dus geen voor de hand liggende naam heeft ><]: Oh, she looks like a model, don't you guys thinks she looks like one? Like one of our models from our study books.
Ik *shy zegt naam*
Ik zat daar echt welgeteld twee minuten en hij vervolgd: We are looking for diamonds [toppers], you are diamond [en toen kletste hij er overheen, but I heard him :3]
Vervolgens zegt hij: And I know right away that you are going to be at the Grand Opening, and not to party.
Andere woorden: Ik mag dan werken! En je ziet de andere twee meeknikken/het er mee eens zijn.

Het was zo apart. Eerst tegen iedereen zeggen dat ze nog gaan kijken wie en hoe en wat en tegen mij meteen vertellen dat ze er al over uit zijn. Ik kon mijn 'mhiii' net bedwingen.

He likes my vibe :3

Goed een te lang verhaal en ik begrijp als je het niet allemaal wilt lezen.. maar ik ben in de hemel: BRB.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 nov 2012 - 19:34:
Gefeliciteeeeeeerd! <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 20:18:
Als FanFic.nl eruit ligt ben ik altijd bang dat Rutger heeft besloten dat we stom zijn en dat het tijdverspilling is om FanFic.nl te onderhouden en dat 'ie ons eruit heeft gegooid en. Okay. Dat. *klampt zich vast aan de site nu 'ie weer werkt*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 nov 2012 - 20:25:
Denk niet dat dat ooit zal gebeuren zonder aankondiging. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 nov 2012 - 21:39:
@Bo; curious about what?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 21:54:
My presennnnnt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 nov 2012 - 21:58:
Oeeeeehhhh *wbw*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 nov 2012 - 22:00:
Als FanFic.nl eruit ligt ben ik altijd bang dat Rutger heeft besloten dat we stom zijn en dat het tijdverspilling is om FanFic.nl te onderhouden en dat 'ie ons eruit heeft gegooid en. Okay. Dat. *klampt zich vast aan de site nu 'ie weer werkt*

Ik ook o_o
-dangaikhuilen-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 nov 2012 - 22:19:
Gefeliciteerd Yas!

@Bo, dat, ja.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 13 nov 2012 - 22:55:
Om even mee te dragen aan nutteloze sites.

Die dingen vond ik altijd zo koel! Ik had er ook een nijlpaard van die keihard tegen het raam gooide zodat er geen vorm meer in zat.
Enige nadeel is dat je handen er altijd van ging stinken en dat hij vol haren ging zitten.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 nov 2012 - 9:55:
I am sooooo hungover, en ik ben te melig om los te lopen. SAVE ME FROM MYSELF!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 nov 2012 - 15:16:
Sinds when zijn Liam en Danielle uit elkaar?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18