Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #187

Offtopic #187

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 nov 2012 - 16:00:
Tell me, tell me, tell me, tell me something I don't know, something I don't know.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 nov 2012 - 22:03:
Georg en Gustav wonen in Duitsland, maar die hebben niets met DSDS te maken. Tom en Biel wonen in LA en zitten in de DSDS jury. Tsja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 nov 2012 - 22:03:
De G's hebben altijd in Germany gewoond volgens mij. Alleen de twins zijn naar LA verhuisd. En die reizen op en neer nu ivm DSDS.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 nov 2012 - 22:05:
Ik bedoelde eigenlijk de tweeling met "die andere twee", ja. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 10:10:
Kennen jullie die momenten dat je ineens sympathie krijgt van iemand van wie je het totaal niet verwacht had? Het is zo rarig maar zo zo zo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 15:07:
Sorry voor de dubbel, maar er zijn nieuwe foto's dus ik dacht, on yesterday's topic, let's appreciate Biel's shoes: tadaaa.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 nov 2012 - 17:15:
Ik zag ze al voorbij komen op de app. Ik vind ze opzich best vet. [de schoenen] Zou er alleen zelf niet op kunnen lopen dus props aan Bill.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 nov 2012 - 17:17:
Sorry voor de dubbel, maar er zijn nieuwe foto's dus ik dacht, on yesterday's topic, let's appreciate Biel's shoes: tadaaa.

Oh for the love of...
-tackles Bill and Tom, pins them down, takes out electric razor-
Scheer, in de naam van alle fangirls, past and present, SCHEER!!
Kaulitz + facial hair does NOT match >_<
En neen, ik ga het zelfs niet hebben over die outfit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 17:20:
It could be worse. Ik bedoel. Heb je Jared gezien? Die had pas behoefte aan een scheermes.

@husband; are you actually. Like. Paying for the app? o.o

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 13 nov 2012 - 17:22:
Ik vind het bij Tom nog wel oké. Maar bij Bill kan ik er gewoon echt niet aan wennen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 nov 2012 - 17:25:
It could be worse. Ik bedoel. Heb je Jared gezien? Die had pas behoefte aan een scheermes.

@husband; are you actually. Like. Paying for the app? o.o

Nogniet. Weetnietofikdatwelwilzien.

Duuuuuude. Betalen? Wat? Ik volg niet helemaal, maar als je betaalt om die foto's te zien, dan. Wat? o.o
Geef dat geld dan liever aan mij, ik ga de No-Beard-for-Bill foundation opstarten. Per gedoneerde euro ga ik persoonlijk een haartje uittrekken.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 nov 2012 - 17:26:
@husband; well, ik heb hem al sinds hij uitkwam. Toen heb ik er idd geld voor betaald. Maar nu is het verder gwn gratis hoor. Ik durf hem alleen niet te verwijderen. Ookal kijk ik er alleen op voor de foto's.

@captain; je moet 1 malig een bepaald bedrag betalen om de app op je mobiel te krijgen. Dat heb ik gedaan. Verder hoef je er niet voor te betalen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 17:27:
@Do; ja. Kijk, normale mensen hebben twitter, de tweeling heeft een app waarvoor je gewoon moet betalen.
@Husband; oh. Oh. Well. Oh. Okay. Whatever you like. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 nov 2012 - 17:29:
@husband; didn't you knew that I had it?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 nov 2012 - 17:29:
Wauw. Echt?
Dat is zo. Wauw.
Je gaat je fans geld aftroggelen voor updates over je leven? Nu de merch niet meer verkoopt en er geen tours meer worden gehouden, moet het maar zo? Jeeeee-ZUS.
En dat kan toch niet werken? Want. Ik betaal niet, en ik zie ze nu ook. Like. Internet, 'nd shit.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 nov 2012 - 17:31:
Ja, en weet je wat ze toen gedaan hebben? Toen hebben ze op de app gepost dat ze iedereens youtube/whatever-account gaan laten verwijderen van mensen die de app-dingen verspreiden, omdat ze een "closed community" willen en omdat ze het anders oneerlijk vinden voor de fans die betalen and the fandom fucking bought it en ik ben daar nog steeds ZO boos over. Jezus, zeg gewoon dat je 't alleen voor het geld doet, ga niet zo fucking schijnheilig doen. Ga het überhaupt niet doen. Gewoon. ARGH.

En@hussie; I think I did but I forgot.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14