Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #198

Offtopic #198

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2013 - 21:19:
Nog een stapje dichter naar de 200!

“Time you enjoy wasting is not wasted time.”



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 6 okt 2013 - 14:50:
Haha, same Emms. Maar net als Bo heb ik het niet op mijn profiel staan, dus ik moet maar shh-en. (of het er ook op zetten)
Laatst kreeg ik ook opeens een melding dat er ergens een nieuw hoofdstuk was, terwijl ik dat hele ding niet volg, whut?

En door Daan's foto krijg ik ook zin om wat nieuws met mijn haar te doen, maar ik heb geen idee wat.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 okt 2013 - 16:36:
Ik vind het heel ergelijk, puur omdat de schrijfster op die manoer reclame maakt (terwijl we er een subforum voor hebben), wil ik het al niet lezen.

Ik heb overigens besloten vanavond Skype proberen aan te maken. Wie heeft dat hier allemaal? Ik ga het doen voor makkelijker contact tussen Het Lief en ik, maar ik heb het hier ook wel eens langs horen komen.

@ Marit: Ga kaal! Het Lief zegt altijd dat ik dat moet doen haha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2013 - 16:39:
Ik heb Skype. ^^ We hebben een Skype-topic, overigens. Ehm. Tadaaaaa. Misschien heb je daar iets aan?

Ik haat reclame ook. Ik kijk er vaak wel naar, en als het een goed verhaal is lees ik soms wel mee, maar laten we eerlijk zijn - 99% is niet eens leesbaar.
Ik heb stiekem wel zin om gewoon voor 1 verhaal reclame te maken, gewoon zo van kijk ik kan dat ook, en omdat ik benieuwd ben hoeveel lezers ik eraan over zou houden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 okt 2013 - 16:47:
Gezellig! Dan ga ik jullie vanavond op Skype toevoegen, als ik het snap. Wel onder mijn echte naam, dus als jullie iets hebben van "hè, wie is dat?" it's me! Probably.
Anders moet ik Het Lief uitleggen waarom ik Emma heet haha.

En vooral reclame maken, als je mijn gb maar overslaat (;

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2013 - 16:54:
Ja maar ik haat reclame, dan ga ik 't zelf toch niet maken.

Op Facebook heb je ook je echt naam btw, so we'll live. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 okt 2013 - 16:59:
Ik heb al antwoord van Elise! Mods zijn scherper dan verwacht.

En ja, maar als je er even niet aan denkt en je dus niet realiseert dat ik het ben, dan kan het voor verwarring zorgen en zo.

Overigens. Voor ons nieuwe modem hebben we een kabel nodig en die kabel ligt ONDER de vloer want mijn huisbazin is dom. Zo praktisch.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 6 okt 2013 - 17:06:
Oooooooh. Ik heb ook skype: kertnblein. (Ja, ik ga dat topic maar niet omhoog schoppen^^) Ik gebruik het nou niet heel erg vaak ofzo. Maar wie weet als ik jullie allemaal op skype heb wel. (:

En hahaha Emma, dat doe ik maar niet :'D

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2013 - 17:10:
@Emms; hoe bedoel je, onder de grond? Ik vat 'm niet.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 okt 2013 - 17:14:
Ik heb volgens mij al een keer eerder geprobeerd Skype aan te maken en toen lukte het niet hahaha. Ik hoop dat het nu wel lukt, want ik wil Het Lief graag wat meer zien. Ook al is het niet hetzelfde, denk ik dat het wel helpt. Ik heb hem dit weekend maar twee uur gezien, helaas. But we will see if it works.

En kaal is vast heel modern haha.

@ Bodine: Onder het parket. ):

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 6 okt 2013 - 17:16:
Ja, het is iig iets, right Emms? Beter Skype dan niks (:
Hahaha ja, maar ik vrees dat het me niet echt zou staan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2013 - 17:17:
Maar is het zegmaar zo'n kabel die je in je laptop moet stoppen of zo?

En jeez, ik lees "kaal" gewoon automatisch niet meer als "zonder haar" maar als "te veel gezopen" wat's mis met me.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 okt 2013 - 17:19:
Inderdaad beter dan niets, maar dan moet ik wel presentabel zijn thuis terwijl ik nu een bril en een huisvest draag en zo oncharmant mogelijk ben hahaha.

@ Bodine; moet in het modem. Nu loopt er een draadje over de trap en de gang naar mijn kamer.
En "kaal" als "te veel gezopen"? Die is nieuw voor mij haha

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2013 - 17:28:
Ooooh zo. Dus kun je lekker struikelen?

Ja dat hebben ze ons in Delft aangeleerd idunno.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 6 okt 2013 - 17:29:
Hahahaha die vorm van 'kaal' ken ik ook niet :'
Oh en Emms, kijk even in je gastenboek en ga stuk

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2013 - 17:30:
@Dare; bij Emms staat dat berichtje er al twee dagen in. Bij ons is het er net gezet, maar blijkbaar is ze al langer bezig.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11