Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #198

Offtopic #198

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2013 - 21:19:
Nog een stapje dichter naar de 200!

“Time you enjoy wasting is not wasted time.”



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 okt 2013 - 21:59:
Je weet ook dat Cory overleden is? Zeg maar, in het echt ook.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 okt 2013 - 2:58:
Ik moest de aflevering iedere vijf minuten pauzeren omdat ik te hard moest huilen. :/

Ze hebben het wel goed gedaan, trouwens. In plaats van dat ze de oorzaak van Cory's overlijden hebben gebruikt voor wat extra drama hebben ze Finn's doodsoorzaak stil gehouden. Misschien uit respect? Ik hoop het. (Maar het is Glee, dus misschien ook wel weer niet en kunnen ze zelfs een tribute niet goed doen. Idk. Je kan alle kanten op met Glee.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 okt 2013 - 9:24:
Ja, ik wist dat hij in het echt ook overleden is. Maar, hij was toch al uit de show?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 13 okt 2013 - 12:31:
Nee, in dit seizoen zat hij er niet meer in omdat het filmen na zijn dood begon. In het vorige seizoen zou hij, van wat ik me kan herinneren, juist les gaan geven op de school (of meehelpen met Glee club, ik weet het niet meer precies). Denk ik. Idk.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 13 okt 2013 - 14:05:
Ja, ze waren oorspronkelijk van plan Finn ook te laten overlijden aan een overdosis, maar dat leek ze toch wat te cruel. Dus hebben ze het maar in het midden gelaten. Eigenlijk om wat Kurt zei, omdat het belangrijker is om aan zijn leven te denken dan aan zijn dood.

Hij is vorig seizoen een paar afleveringen tegen het einde van het seizoen gestopt, omdat hij naar een afkickkliniek ging. Hij was daar dus eigenlijk net weer uit toen het misging. Hij zou zijn teachers' degree gaan halen, en ondertussen inderdaad meehelpen met Glee, zoals Elise zegt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 okt 2013 - 18:06:
Guys, the funniest thing just happened. Ik stond heel rustig gewoon te douchen toen Taylor Swift met I knew you were trouble langs kwam. Op een gegeven moment komt dat stukje op waarbij ze zingt: "That you never loved me, or her, or anyone, or anything, yeaaaa." Waarbij ik dacht. Als dit nummer nou echt voor Harry Styles geschreven is. (wat niet zo is) Dan zingt ze een beetje "letterlijk" (let op dat ik dit tussen quotations heb gezet!!!) dat hij van dicks houd. Maar aan de andere kant, zingt ze ook dat hij niet niets en niemand houd. Dus dat is gewoon strange.
En nog een grappiger iets. Ze zong dat stukje, ik kom heel rustig de douche uit gelopen. En waarbij zij or anyone or anything YEAAAAAHH zingt, ging ik: Because he loves DIIIIICCCCCCKS.
En ja, dit waren Yara's hersen spinsels voor deze dag. Join in next week for another episode. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 okt 2013 - 19:49:
Hahahaha Yaar, wat heb je fijne hersenspinsels haha.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 13 okt 2013 - 21:10:
Hahaha Yaar, omg, wat ben jij een heerijke droogkloot :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 okt 2013 - 11:08:
<3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 okt 2013 - 14:17:
Wat zijn jullie allemaal aan het doen? Ik heb vrij (al vier dagen mwahahahaha) en ben een verslag over een practicum aan het schrijven en het is zo sullig want het practicum stelt niets voor en mijn verslag is at the moment negen pagina's.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 okt 2013 - 14:30:
Ik had vandaag school tot 12 uur. Toen naar huis gegaan. Gelunched, nu achter me laptop even chillen en wat huiswerk maken. Vanmiddag me lenzen ophalen, dan naar me moeder en vanavond sporten. Druk druk druk.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 okt 2013 - 14:40:
Ik ben bezig met mijn Spaans presentatie over de Reconquista en ik snap er vrij weinig van ._.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 okt 2013 - 17:57:
Ik zit wat op Tumblr, maar straks moet ik maar even bezig met Grieks leren, want mijn toetsweek begint donderdag (met Grieks). En eigenlijk moet ik ook bezig met natuurkunde, maar deze hoofdstukken liggen me gelukkig goed.
En dat suckt Marit. *hugs* Ik zou je helpen, maar mijn Spaans is nou ook niet echt om over naar huis te schrijven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 okt 2013 - 18:44:
Ik eh. Uni en nu naar EHBO. Rennen vliegen aaaaah.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 okt 2013 - 19:08:
Ik heb pijn aan mijn kont omdat ik de hele dag al zit haha. Maar mijn verslag is bijna af!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16