Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #198

Offtopic #198

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2013 - 21:19:
Nog een stapje dichter naar de 200!

“Time you enjoy wasting is not wasted time.”



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 okt 2013 - 17:07:
Als je zoveel moet doen als ik, is dat waarschijnlijk wel genoeg motivatie. Naast die 162 pagina's moet ik precies weten wat er op volgens mij 13 colleges is gezegd, moet ik alle behandelde stof van 10 werkgroepen uit mijn hoofd kennen en moet ik alles met betrekking tot de practica ook weten. Het is veel en ik had eigenlijk nog minstens een week eerder moeten beginnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 okt 2013 - 18:45:
Ik vind ze niet zo lelijk daar eigenlijk.
En @Emms; nou, dat stelt me gerust voor mijn tentamens... not. Hahaha oeps. Maar succes ermee, dat sowieso. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 okt 2013 - 20:30:
Haha sorry! Het zal allemaal ook wel meevallen hoor, ik zit alleen nogal in de stress en dan is alles opeens een ramp.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 okt 2013 - 20:48:
Maar jij studeert ook een heel ander soort studie qua hoe je moet leren, want ik hoef geen lappen tekst uit m'n hoofd te leren, ik moet alleen begrijpen & kunnen toepassen. Zegmaar. Denk ik. Als je snapt wat'k bedoel.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 okt 2013 - 21:20:
Oh my god, help. Ik begin nu heel erg bang te worden voor mijn studie hahaha. Maar dude, dat is inderdaad echt veel.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 okt 2013 - 21:25:
@ Bodine: Dat is zo, ik moet weten hoe processen verlopen en welke enzymen erbij betrokken zijn en wat hun pH-optimum is en waar in de cel het gebeurt en blablabla.
@ Marit: Geruststelling: het is wel heel veel interessanter dan de middelbare. Maar gewoon een beetje te veel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2013 - 7:40:
@Dare; inderdaad. Het is belachelijk veel maar het is over het algemeen wel heel leuk (als je een studie kiest die je leuk vindt, that is), dus is het niet heel erg dat je er zo veel mee bezig bent. Plus als jij een taal gaat studeren, is dat zo anders dat e het bijna niet kunt vergelijken met mijn studie. Qua vrijwel alles.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 okt 2013 - 8:03:
Bovendien heb ik op dit moment een niet-samenhangend iets. We hebben het nu over evolutie, spieren, mitochondriën, redoxreacties, vanalles. Volgend blok heb ik een overkoepelend onderwerp, homeostase, en ligt alles dichter bij elkaar en zijn ermeer verbanden en blabla.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2013 - 9:18:
Dat klinkt inderdaad heel vervelend. en oh wat ben ik blij dat ik dat niet meer heb.
Maar jij hebt ook 1 tentamen per kwartaal dan, of niet? Want ik heb natuurlijk ook nog een verdeling in vakken.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 okt 2013 - 15:34:
Ja, dat klopt wel inderdaad. Wat dat betreft heb ik er echt zin in. Maar I dunno. Het is ook wel weer gewoon zo van help. Verantwoordelijkheid.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 okt 2013 - 16:00:
Ik heb geen kwartalen, maar zes blokken. Ik heb telkens een tentamen, behalve in het vierde blok, waar ik ook statistiek heb. Verder heb ik nog vier trajecten (wetenschappelijk communiceren en zo) waar ik verslagen voor moet maken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2013 - 16:20:
Oh. Maar op zich klinkt dat niet heel erg verkeerd? Maar ik kan me vergissen want ja.
@Dare; ja. My feels too.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 okt 2013 - 16:58:
Dat is op zich ook niet verkeerd, maar ik moet natuurlijk wel evenveel stof kennen, alleen wordt het op maar een tentamen getoetst in plaats van drie.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2013 - 17:53:
Nou ja, als jij zes blokken hebt, dan is de verhouding iets kleiner dan 1:3. Maar goed. You can do iiiet!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 10 okt 2013 - 18:40:
Maar alsnog, dat maakt mijn opleiding niet makkelijker of moeilijker vergeleken met andere BMW-opleidingen.
Ik heb hoop gekregen door mijn tutor. Hij vroeg wie al zenuwachtig was voor de test en toen zei ik dat ik dat was en toen heeft hij nadat we klaar waren vijf minuten met me gepraat over dat hij vertrouwen in mij heeft en compleet verbaasd gaat zijn als ik het niet haal en dat ik een toevoeging ben aan de groep en dat ik altijd al heel veel weet voor we het onderwerp gaan onderzoeken en dat dat de basiskennis is en dat ik het met alleen die kennis misschien al zou redden en dat ik mijn onderwijsgroepen goed heb bijgehouden en yay. (:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14