Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #198

Offtopic #198

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2013 - 21:19:
Nog een stapje dichter naar de 200!

“Time you enjoy wasting is not wasted time.”



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 13:47:
Hahahaa, dat was waar ook. Was het niet zo dat het vliegtuig al weg was en dat Mars ook nog wilde komen dus dat die gewoon ging fietsen samen met Daan?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 13:48:
Het was vol want Jill wilde mee ;p
Daar heb ik echt gruwelijk hard om gelachen toen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 13:51:
Oh jaa, volgens mij heb ik toen echt slap gelegen voor me laptop. Ben dan toch wel blij dat ze er niet meer is. Of heeft ze weer een account aangemaakt?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 13:57:
Een tijdje terug heb ik haar nog voorbij zien komen, maar heel recent niet meer nee. Volgens mij heeft ze eindelijk door dat ze hier niet super welkom was.
Op zich moet er op FF voor iedereen ruimte zijn en zo, maar met dertig accounts nam ze toch net te veel ruimte in. ;'

Ik verveel me. Iemand suggesties wat ik kan gaan doen? Het Lief is in Groningen, Zus in Utrecht, vrienden hebben komende week tentamens en oud-collega's heb ik al drie keer gezien afgelopen week. Hellup?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 14:01:
Hahahahaa, dertig accounts en dan nog steeds niet door hebben dat ze niet heel erg gewild was.

Uhm, kom naar mij? Nee dat kan ook niet. Dan ben je 4 uur bezig en dan is de dag zowat alweer voorbij. Kan je niet naar de stad gaan ofso. Of nee wacht, waarom geef ik je tips. Je blijft hier. Anders verveel ik me.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 14:03:
Hahaha ik zal op FF blijven. Hoewel het ook heel leuk zou zijn om naar jou te komen (wat geen vier uur duurt, want ik ben in Leiden), maar ik heb beloofd om thuis te eten en dan duurt het reizen toch weer net te lang. ):
Laten we maar samen FanFic stalken dan

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 14:05:
Ow. Ik dacht dat je in Maastricht was. Oh joh. Binnen 40 min ben je dan bij mij.

Maar ja is goed, let's go stalk FF! Muhahahahaa. Okee -nee. Ik ben niet zo creepy

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 14:08:
40 minuten? Volgens mij heb ik er vorige keer anderhalf uur over gedaan hahahaha. Ik ben niet zo goed met het openbaar vervoer. Ik heb toen mijn bus gemist en moest een half uur wachten omdat ik een vrouw met haar koffer had geholpen.

Trouwens, we hadden het laatst over huisregels. Mij lijkt het een goed idee en ik verveel me toch een ongeluk. Ik wil ze best opstellen (= van Quizlet kopieren en aanpassen hahaha)
Of zijn huisregels onnodig?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 14:11:
Go Emma en het openbaar vervoer!

Uhm, volgens mij maar half mee gekregen. Maar hebben we niet al een soort van huisregels? Staan die niet in The FanFic Guide to the Galaxy?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 14:14:
In the Guide to the Galaxy staat vooral dat iedereen welkom is en dat soort dingen, maar er staan nergens regels waar een moderator naar kan verwijzen. Dus FF is eigenlijk regelloos hahah.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 14:15:
Ow. Hahahaa, naja ik zou zeggen. Plaats ze, pas ze wat aan op FF en tada we hebben huisregels. Doe alleen wel even één van de moderators inschakelen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 14:19:
Nou ja, het is wel best wat werk, dus ik vraag Elise wel of het uberhaupt op prijs wordt gesteld haha.
Elise is de enige actieve mod, heb ik maar even geconcludeerd. Do pb'de me laatst toen ik weer over iemand aan het klagen was dat ze FF een beetje heeft opgegeven. Yas had ik ook een pb'tje gestuurd over iemand, maar die heeft uberhaupt nooit gereageerd. Ik ben een beetje bang dat we haar weg hebben gejaagd door niet vriendelijk genoeg te zijn over haar nieuwe liefde.
Elise reageert nog wel, yay! (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 14:21:
Yay voor Elise dan. En oeps voor Yas.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 okt 2013 - 14:23:
Ik weet niet of het daadwerkelijk zo is hoor, maar ze verdween rond die tijd, volgens mij.

Maar ja. Het forum heeft niet echt mods nodig. De rest van de site wel. Het aantal niet-FF, blogs, wedstrijden (en dan geen schrijfwedstrijden) loopt echt uit de hand.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 14:26:
Jaa, ze verdween idd rond die tijd. Maar ik zie Do en Laure ook nooit meer. Laure heb ik echt al een jaar niet meer gezien op het forum.

En er moet eigenlijk iemand die bijna altijd op het forum zit Mod worden. Want de mods die er nu zijn doen er echt niet veel aan. En dat vind ik heel jammer.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20