Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #198

Offtopic #198

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 okt 2013 - 21:19:
Nog een stapje dichter naar de 200!

“Time you enjoy wasting is not wasted time.”



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 okt 2013 - 21:34:
Ik goed Ems. <3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 okt 2013 - 11:59:
En nu heb ik Het Lief gezien en ben ik weer helemaal blij en gelukkig haha. Liefde is zo kut eigenlijk. Zoooooveel stemmingswisselingen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 okt 2013 - 22:15:
Hello guys, how was your weekend?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 27 okt 2013 - 22:26:
Ik heb gisteren een dagtripje naar Stralsund gemaakt met een paar andere internationale studenten. Hansestadje aan de Oostzee, noordoostelijk Duitsland, supermooi en schattig, en we hadden bijna zomerweer. Bootje gevaren & om elkaars vreemde 'buitenlandse' namen gelachen. En vandaag heb ik geslapen, geschreven en ben met mijn huisgenoten uit eten geweest bij de Pakistaan om de hoek.

En ik realiseerde me net dat ik, als ik in februari thuiskom, ga beginnen met afstuderen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 27 okt 2013 - 22:38:
Super leuk Dezh! Klinkt echt super gezellig. Wel echt een raar idee dat je afstudeerd hea? Ik ben ook alweer bijna aan de beurt. Is echt een raar idee. Nog raarder is dat ik dan in Augustus/september weer met een nieuwe studie begin.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 27 okt 2013 - 22:38:
Vrijdag ben ik eerst naar een vriendinnetje van de middelbare gegaan en daarna door naar Het Lief, waar ik ben blijven slapen. De volgende ochtend ben ik naar huis gegaan opdat ik op tijd zou zijn voor de verjaardag van mijn oma. Daarna ben ik met Het Lief in de stad wat gaan drinken en zijn we naar mijn huis gegaan om de eerste anderhalve inning van de Red Sox - Cardinals (World Series) te kijken, maar daarna kon ik het niet meer aan want Red Sox gingen verliezen haahha. Toen zijn we gaan slapen en hebben we vandaag niet veel nuttigs gedaan en hebben we een klein stukje samen getreind, maar dat ging niet super. We wilden samen naar Utrecht en hij dan naar het noorden en ik naar het zuiden, maar de trein naar Utrecht reed niet. Toen samen naar Schiphol, maar dat was wel erg kort. Toch wel leuk. En nu ben ik weer in mijn huisje en ga ik zo slapen, morgen mijn eerste les van het nieuwe blok. Ik denk dat ik morgen ook maar naar de kapper ga, trouwens, het ziet er echt niet meer uit.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 okt 2013 - 14:45:
Ben wel blij dat als jij je vriend ziet Em, dat alles dan gelukkig wel goed is. Natuurlijk is het jammer dat jullie elkaar niet zo vaak zien, maar als jullie elkaar dan zien dat jullie gelukkig geen ruzie hebben. C:

Hoe was jullie maandag? Ik mocht vandaag het huis niet uit vanwege de storm. Er zijn al een aantal bomen omgevallen hier. En de schuur van de buren is aan flarden gewaaid.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 18:40:
Oh wauw. Ik ben alleen een keer van de stoep gewaaid, verder ging het wel goed.
Yaaaaaaaaaaar, verveel je je nog steeds? Als in, wil je een keertje Skypen? Ik ben nu nog wel aan het koken, maar iets later in de avond of zo. Als je tijd voor me hebt. *knipper knipper*
Edit; oh. Yaar is helemaal niet online. Ik zweer dat ik wel slim ben. Het komt niet altijd tot uiting.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 okt 2013 - 19:17:
Awww haha Emma. We know you're smart honey :3
En het was hier ook vrij heftig. Er zijn planken van het dak van het schuurtje gewaaid (maar die lagen los dus shh), de schutting ligt er half uit en er zijn in de buurt ook een aantal bomen omgevallen. Maar ik zat gelukkig heerlijk de hele dag binnen :'
Ik vind het steeds zo'n gek idee dat we in dezelfde stad zijn Ems, haha.

En iiieeh, Dezh, dat klinkt echt awesome! En het is altijd zo hilarisch om mensen uit andere landen je naam te horen uitspreken. :'D
Het is echt een heel raar idee dat jij al bijna gaat afstuderen. Like. Je bent maar één jaartje ouder en ik moet hierna nog een jaar op de middelbare haha.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 19:31:
@ Marit: We zijn nu niet in dezelfde stad. ^^ Op dit moment ben ik in het zuiden, misschien ga ik morgen naar Groningen. Het Lief woont daar, ik woon juist heeeeeeeel ver weg haha.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 okt 2013 - 19:42:
@ Emma
Haha, ja, I know. Maar gewoon het idee dat je af en toe wel dichtbij bent is vreemd :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 19:48:
Ik zou bang zijn als ik jou was.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 okt 2013 - 20:25:
*horrormuziekje*
Hahaha neeeee, het is awesome :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 okt 2013 - 20:33:
@Emma; ik ben nu online. En jaa offcourse. Zeg maar wanneer.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 20:41:
Hmmm. Ik praat nu eigenlijk al met Het Lief. Hmmm.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20