Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #199

Offtopic #199

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 okt 2013 - 21:23:
OOEHHH almost 200!



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 21:25:
Kerst is wel leuk, maar dat heeft voor mij echt niet zoveel met het seizoen te maken. Ik zou het ook echt wel leuk vinden als het midden in de zomer was.
Voor de openhaard zitten met een boek en warme choco is inderdaad leuk, maar naar buiten moeten is zo verschrikkelijk xd

Wie maakt het nieuwe topic aan? (yay)
Maar Kerst in de zomer is... hm. Voor mij is het wel aan het seizoen gebonden, al zou ik niet kunnen uitleggen waarom. Maar, yes, maar buiten gaan in de winter is een ramp. Zolang ik binnen zit vind ik de winter prima. c:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 21:26:
Zoooooooo dichtbij! Eindelijk (:
Ik weet topic 100 nog. Net als 99B hahaha. Dat is zo lang geleden! Ik had op dat moment topic 200 al een stuk eerder verwacht. Ik heb topic 328 nog geclaimd trouwens, dus we moeten nog wel even enthousiast door.

@ Elise: Helaas ga ik vijf dagen in de week naar uni moeten en zal ik dus naar buiten moeten. Of op de uni wonen.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 21:27:
Ahhh. Yes. En ik zit met school. En dat is al helemaal vervelend, want er is niet of nauwelijks verwarming daar.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 21:28:
Bij ons in de collegezalen ook niet, daar is het nu al heel koud, ook al zit je er met 300 man. Dat wordt winterjassen aanhouden.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 21:30:
Oh, man. Met winterjas binnen zitten is vervelend. Ik trek liever honderd lagen over elkaar dan een winterjas te moeten dragen. Bovendien heb ik eigenlijk geen winterjas.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 21:32:
Ik heb wel een winterjas, maar die is eigenlijk te klein. Ik had een passende, maar ongeveer iedereen heeft mijn winterjas dus iemand heeft per ongeluk de mijne meegenomen waardoor ik nu maatje 34 heb en da pas nie.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 21:34:
En een nieuwe winterjas is duur, right. Volgens mij waren winterjassen best aan de prijs. Ik weet het niet meer... Hm.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 21:36:
Ik vind van wel, ja, als je een beetje een degelijke wil. En ik ben een arme student zonder geld dus dan maar een te kleine.

Trouwens. Mijn aantal posts is echt genant hoog.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 21:40:
Waarom is kleding zo duur, though. No me gusta. :/

Eh. Ja. Best wel eigenlijk, haha.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 21:42:
Ik heb geen idee, ik koop ook bijna nooit kleren meer. Ik vind naar de kapper gaan ook belachelijk duur.

En ja, ik ben iets te gehecht geraakt en FF en heb te weinig te doen in mijn leven of zo haha.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 21:46:
Mijn vader knipt mijn haar al achttien jaar lang. Ik geloof niet dat ik ooit naar de kapper ben geweest tbh.

Als ik niet verdwenen was, was mijn aantal posts waarschijnlijk ook flink hoog geweest. 's okay. Ik snap het.

On an entirely different note, mijn laptop is me aan het elektrocuteren. Haha. Altijd fijn. c:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 21:50:
Naar de kapper gaan kost zo'n twintig euro terwijl ik er nog geen tien minuten zit. Belachelijk.

Yay, ik word begrepen!

En wauw, dat klinkt onaangenaam.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 21:59:
Dat is inderdaad belachelijk veel. Sheesh.

En dat is het ook. Mijn vingers doen pijn nu. :c

Ik moet gaan trouwens. Ik ben al de hele dag het studeren aan 't uitstellen. Moet nog zeven paginas, wat vrij weinig is. Maar aangezien ik me niet kan concentreren zal ik wel weer tot diep in de nacht door moeten gaan. So much for planning ahead of time.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 okt 2013 - 22:02:
Ik vind zeven pagina's best wel veel, ik ben daar uren mee bezig. Of wacht, moet je het schrijven of lezen? Ik dacht aan schrijven, weet ook niet waarom. Lezen is wel okay.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 okt 2013 - 22:06:
Eh. Ik moet het gewoon weten. En bij mij betekent dat dat ik alles uit mijn hoofd moet weten, want anders blijft het bij mij niet hangen en verkloot ik de boel. Ik moet dus zeven paginas woord voor woord kennen. ._.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10