Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #205

Offtopic #205

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 dec 2013 - 18:40:
Viva la FanFica!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 14:57:
Ooooohh joh!
Ik heb volgens mij alleen de inzendingen gelezen van de mensen die ik ken.

@Ems; Li en Ni hadden voorspeld dat Hazz je ging gijzelen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 17:55:
Ja, ik weet niet waarom ze het wisten, maar ze waren er al eerder om me weg te halen. Maar dat lukte niet. Toen ze binnenkwamen, zat Liam op Nialls rug. Ik weet niet waar dat goed voor was.

Ik heb overigens wel alle inzendingen gelezen, niet allemaal even grondig. Ik vond niets dramatisch slecht, maar ook lang niet alles origineel though.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 18:01:
Ik ben zo benieeeeeeeuwd. ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 18:12:
Liam op Nialls rug? Ik had eerder verwacht andersom. Want Niall is toch wel de luiste van hun twee.

Ugh, ik ben me project aan het afmaken. Nog zeven opdrachten en dan ben ik klaar. Gelukkig werk ik lekker door. Maar eten en drinken en me bed en ugh. Kom op Yaar! Bijna klaar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 18:15:
Grote opdrachten, of gewoon opdrachtjes? Want ik vind zeven best wel veel.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 18:21:
Ligt echt heel erg aan de opdrachten. Sommige zijn heel lang. En andere ben ik echt binnen 5 minuten klaar. Ik moest net een Elevator Pitch schrijven over mijzelf. Dat is letterlijk een stukje schrijven over jezelf die niet langer mag duren dan 1 minuut. Dat is dus niet lang en is de opdracht dus ook zo klaar. Maar bij andere opdrachten moest ik een hele jaar rekening samen stellen en controleren en ugh. Die duurt dus weer een uur.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 18:27:
Ik ben heel erg benieuwd naar wat de andere opdrachten gaan worden. Ik ben niet super goed in op commando schrijven, dus we zullen zien hoe dit uit gaat pakken.

Mijn vakantie is ten einde, Leute. Ik zit nu in de trein terug naar Maastricht. Morgen moet ik om halfnegen alweer in de schoolbanken zitten. Meh. ):

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 19:02:
Jaa, ben heel benieuwd wat Bo voor ons in petto heeft. C;

En ik hoef gelukkig morgen pas om 10:15 te beginnen. Dus dat valt wel mee. Maar ugh, vakantie ging echt snel. En we moeten snel weer een meeting doen. De laatste was vorig jaar alweer. See what I did there? *wbw*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 19:05:
En ik ben benieuwd wat jullie van de opdrachten gaan vinden. ^^

Ik begin morgen om 10.45. 'k Heb er eigenlijk wel weer zin in.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 19:11:
Niemand heeft zin om terug te gaan naar school en jij natuurlijk weer wel. Haha. That's why I love you!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 19:12:
Nah, bij mij begint het alweer met zoveel onduidelijkheid. Twee dagen van tevoren opeens een extra practicum ingeroosterd waarvan niemand echt weet wat het is en of het voorbereid moet worden. Nog een practicum, ook morgen al, waarvan niet bekend is wat het inhoud. Zo verschrikkelijk handig dat ik er echt zin in heb.

Krijgen we morgen eigenlijk meteen een nieuwe opdracht?

Best wel jammerlijk. Vroeger gingen er treinen naar Heerlen, maar met de nieuwe dienstregeling gaan ze niet meer verder dan Eindhoven. Resultaat: in de trein naar Eindhoven had ik een coupé voor mezelf, degene die doorrijdt naar Maastricht zit bomvol. Eerst was het een stuk eerlijker verdeeld.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 5 jan 2014 - 19:15:
hey Ems, dan was je vlak bij mij. Ik woon vlak bij Eindhoven hihi

ik ben best wel benieuwd wat Bodine over mijn brief gaat zeggen. Heb zelf het idee dat het een ramp is en er niet echt een verhaal in zit, maarja.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 19:16:
Nee, want ik moet eerst de uitslag doen. Anders begint er iemand aan de opdracht om er daarna achter te komen dat ze eruit ligt.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 19:17:
Ik ben in Utrecht al overgestapt, want ik wist niet dat de trein zo vol zou zitten en vind Utrech fijner om te wachten. ^^
Maar om 19:57 zal ik in je buurt zijn haha.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 19:20:
@Ems; vanaf Castricum rijdt er ééntje standaard heen en weer tussen Den Helder en Maastricht. Maar die komt volgens mij niet langs leiden. Dus daar heb je ook niet veel aan.

Ben wel benieuwd naar de nieuwe opdracht. Ben je eigenlijk al bezig met nakijken Bo?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20