Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #205

Offtopic #205

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 dec 2013 - 18:40:
Viva la FanFica!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 20:12:
Weet ik eigenlijk niet, maar het staat best groot op mijn laptop.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 20:15:
De mijne was snel. Toen ik hem kreeg. En nu is hij sloom als hij opstart en daarna gaat het wel. Maar ja, hij/zij is al 7 jaar oud. Dus het mag op zich wel. Misschien wordt het tijd dat ik toch maar eens die Mac Book ga aanschaffen. Kan ik me Delletje rust geven.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 20:17:
Zeven jaar. o.o
Je lijkt mij wel. Mijn computer was ook zes jaar oud toen ik 'm verving. Nou ja - ik had 'm zes jaar gehad. En toen was 'ie al tweedehands.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 jan 2014 - 20:18:
Ik snap niet waarom er zoveel liefde is voor Apple, honestly. Ik heb een iPod en zo heel vaak gebruik ik hem niet en van dat rondje-gebeuren is de helft alleen bruikbaar als je er agressief hard op drukt. True, ik heb hem vijf jaar, maar het kost bakken met geld en as I said, zo vaak heb ik hem echt niet gebruikt. En ik ben er best netjes mee omgegaan.
Mijn ouders hebben Macs. Ik vind ze niet gebruikersvriendelijk, hetzelfde geldt voor de iPhone.

What she said, basically. Ik heb een PC en een Android en ik zou voor geen goud ruilen. Mijn ouders en zussen hebben iPhones en mijn moeder heeft een Mac, en daar scheelt om de haverklap iets mee.
For more information, read 5 Reasons You Should Be Scared of Apple.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 20:19:
Ik heb de slechte gewoonte mijn laptop dicht te klappen in plaats van af te sluiten. Daar wordt hij een stuk langzamer van. Als ik hem een keer normaal afsluit, functioneert hij daarna prima alsof ik hem daarvoor niet verwaarloosd heb, gelukkig. (:

Jongens, ik probeerde een goede daad te doen maar het lukte niet. De mensen tegenover mij verlieten de trein, maar ik lette niet op en zag niet dat ze een tas hadden laten staan. We stonden nog stil toen ik het zag, dus ik probeerde erachter aan te gaan maar ik zag ze niet ):

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 20:22:
Damn. Inleveren bij de conducteur dan maar?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 20:26:
Zoiets wordt het waarschijnlijk. Conducteur is wel al geweest en ik vind het vervelend om al mijn spullen onbeheerd achter te laten (en ik heb twee tassen, dus erg fijn om het mee te slepen is het ook niet).

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 20:30:
@Huss; jap. And he/she/it is still going strong. Ze/hij is nog maar 1 keer echt gecrashed. En toen hebben ze hem/haar bij mijn moeders werk weer opgelapt.

Ik hoop dat de conducteur hem dan bij de rechtmatige eigenaar terug brengt.

UGGHHHHHH. Ik moet nog twee opdrachten. En precies die zijn echt POEP lang. Mag ik het project uit het raam gooien en gewoon niet meer aan werken? Alsjeblieft?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 20:32:
@Huss; ja, dat mag.
En tassen etc. worden in zo'n geval op een station bewaard en als de eigenaar bedenkt dat ze kwijt zijn, kan 'ie ze daar ophalen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 20:33:
Top, dan gooi ik nu me boekje naar buiten en in de vijver. Ik maak de rest morgen wel. Ugh. Nu me bed verschonen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 20:34:
@ Yaar: Mag, inderdaad. Maar aan de andere kant: nog maar tweeeee! Je bent er bijna!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 5 jan 2014 - 20:39:
Ik kan het niet meer Ems. Ik ga me bed verschonen en boer zoekt vrouw kijken. Morgen komt de rest wel. Nog anderhalve opdracht. Dat moet lukken toch?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 jan 2014 - 20:42:
Ik heb geen idee hoe jouw werk in elkaar steekt, maar ik vind dat je het kunt (ik bedoel - mijn werk is meestal 3 opdrachten totaal, dus als ik dan twee opdrachten uitstel ben ik redelijk fucked).

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2014 - 20:43:
Wanneer moet het ook al weer af zijn?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 jan 2014 - 20:44:
Op school hebben ze Macs en wat een drama. Het zal er grotendeels in zitten dat ik windows heel erg gewend ben en de hele tijd met sneltoetsen werk (die dus niet werken op de mac), maar ik raak altijd enorm gefrustreerd van die dingen. En ze zijn ook nog eens belachelijk duur en de kans is heel groot dat ik er volgend jaar gedwongen één aan moet schaffen van 1100 euro. Feest.

Als het goed is heb ik over een week mijn iPod Classic. Van de dikte zal ik niet veel last hebben, denk ik, want mijn Creative Zen is ook behoorlijk dik. Maar ja, die is na vier jaar intensief gebruik aan het overlijden. Ik had hem vanmorgen opgeladen, maar hij viel in de trein terug al tussen Utrecht en Amersfoort uit. ):
Eigenlijk wilde ik geen iPod, want door mijn Zen ben ik verschrikkelijk verwend wat geluidskwaliteit betreft. Maar ja: zoals Bo al zei, het is tegenwoordig bijna onmogelijk om een speler met minstens 32GB te kopen. De prijs vind ik wel meevallen voor de hoeveelheid geheugen. Voor mijn 16GB Zen heb ik ook ruim tweehonderd euro betaald.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20