Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #205

Offtopic #205

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 30 dec 2013 - 18:40:
Viva la FanFica!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 3 jan 2014 - 22:34:
Tja, ik wilde ze allemaal hun eigen kunst laten verdedigen, zeg maar, maar ze hebben een muze voor alleen het fluitspel bijvoorbeeld, maar dat is redelijk lastig met het hier en nu.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 jan 2014 - 0:05:
Ik ben Carrie aan het kijken. En iedereen zei dat het een vet enge film was. Maar ik ben nog geen seconde bang geweest. Carrie is toch ook helemaal niet eng? Of moet ik wachten tot het einde en dan vannacht niet kunnen slapen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2014 - 0:23:
Ik eh. Ken het niet?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 jan 2014 - 0:25:
http://www.imdb.com/title/tt1939659/
Misschien heb je hier iets aan.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 4 jan 2014 - 1:28:
Haha, ik ben ook verschrikkelijk saai op fb Ems :'
En neee volgens mij niet Yaar. Let's change that *wbw*

Ik ken het verhaal van Carrie wel een beetje, maar heb de film nog nooit gezien. Is het niet meer dat het idee eng is? En de film zelf niet zo?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 jan 2014 - 1:33:
De trailer die ik toen op tv zag leek voor mij een stuk enger dan dat de film was. Hij was wel heel cool hoor, daar niet van. De film was goed gemaakt. Maar nee, hij is totaal niet eng. Het idee vind ik zelf ook niet echt eng.
Maar het is wel een goede film. Nu wil ik ook telekenetische krachten hebben. C;

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 4 jan 2014 - 1:34:
Na een zeer vervelende David Tennant-pauze is Dromen eindelijk af! Ik ga feesten!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2014 - 1:55:
*parteh with Daan*
Ik ben weer verder gegaan met een oude fic die qua plot ongeveer niveau Faal is. Met andere woorden: cliché en voorspelbaar. Maar goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 jan 2014 - 2:08:
FAAAAAAL!!!! Die moet je nog steeds posten.
En ik vond Faal niet voorspelbaar. Well, op het begin niet. Want ik was for some reason pretty confused. Maar aan het einde was het wel van ahaaaaaa! little eurica moment. C:

En ik ben bezig met Ni Story. Ik heb mezelf alleen vast gelopen en nu weet ik niet wat ik moet doen. Muh. Ik heb er al wel over gedroomd, alleen stopte de droom precies op het stuk waarop ik hoopte dat ik een uitweg zou kunnen zoeken. Maar helaas.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2014 - 2:17:
Wat is het punt waarop je vastloopt? Maybe I can help. Als je wilt, natuurlijk. Want ik snap ook prima als je het zelf op wilt lossen.
En ik twijfel wat ik met m'n eigen plot ga doen - een gewone high school AU of iets met geesten. Ik neig steeds meer naar het laatste.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 jan 2014 - 2:22:
Geesten? Whut? O.O
Care to give some information?

Ja graag. Uhm, ze hebben net een date gehad. En het is zeg maar volgende ochtend en Ni krijgt een smsje van haar dat ze het leuk vond de avond ervoor. En toen liep ik vast. Wat moet hij reageren? Hoe moet ik verder? Het plot is al wel beetje half uitgedacht. Maar... uuhhh. Ik weet het gewoon niet meer.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2014 - 2:31:
Bullocks. Ik typte ene hele reactie en toen verwijderde ik 'm x.x

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 4 jan 2014 - 2:34:
Oh god. Overnieuw. Rewind!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2014 - 2:34:
Opnieuw. Wat ik zou doen, is zo ongeveer dit: Niall weet het zelf ook niet, en is net bezig met het bedenken van (de juiste verwoording van) zijn reactie, als zijn telefoon gaat: drama! Er kan van alles zijn (iemand ligt in het ziekenhuis - bijvoorbeeld Craigs vriendin wegens de bevalling), of Liam belt omdat het uit is met Dani, of Zayn belt omdat 'ie z'n fuckbuddy is en een beurt nodig heeft, of Harry belt omdat 'ie overstuur is omdat Lou uit is met El en 'ie feelings heeft voor Lou en dat écht niet langer voor zich kan houden en dan moet je 'm comforten, of Lou belt omdat de wortels op zijn (oké, don't do that one - maar Lou kan bellen om te vragen of 'ie zin heeft in footie of zo). Of Simon belt omdat er foto's zijn gelekt van de date.
Al met al schiet het erbij in en dan denkt zij dat 'ie d'r negeert en dan moet 'ie 't upmaken.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 jan 2014 - 2:35:
En geesten - well. I tend to sort of write supernatural shit lately. Like - with ghosts 'nd all. It's fun. There's more possibilities. :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17