Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #206

Offtopic #206

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 jan 2014 - 19:56:
Ik weet nooit wat ik hier moet schrijven.



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 jan 2014 - 17:45:
Bedoel je die invalster? Miss Holiday?
En ja, dat met Quinn was ook zo belachelijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 jan 2014 - 17:45:
Ja, maar het is echt vreemde chantage. Ze doekt drugs oid in zijn glas en maakt dan foto's terwijl hij naakt in een bed ligt met haar, dreigt één of ander raar reclamespotje op youtube te zetten waar hij ooit in gespeeld heeft.. Dat soort vreemde dingen. Ze verzint steeds wel weer iets.

Hahahah, Bo, dat was zoooo raar.
Uh wat? Dat is echt heel bizar.

Blonde sletlerares? Care to explain, anyone? Sounds quite interesting.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 17:46:
In het begin was het ook gewoon omdat Sue de trainster van de cheerios was, en dat de enige club was met een beetje aanzien. Nationale kampioenen en dergelijke, het gaf de school iets om trots op te zijn.
Als dat wegviel dan was er niet veel meer overgebleven, dus maakte dat Sue redelijk machtig en boven-de-rest-staand.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 17:47:
DUDE, Holly Holiday is kei awesome.
April Rhodes daarentegen. Ik hou van Kristen Chenoweth maar uh.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 jan 2014 - 17:47:
Toch - modder in de lockers van leerlingen doen lijkt me daardoor niet goed te praten.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2014 - 17:48:
I don't know. Ik vind alle personages zo verschrikkelijk zwak. Ja, 'tuurlijk kan iemand heel arrogant overkomen en het toch niet zijn - ik weet nog die ene scène met Santana (just because I hate everyone doesn't mean everyone has to hate me) - maar dan moet je het wel geloofwaardig over laten komen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 17:49:
Oh, nee, het is niet goed te praten. Maar Sue is een grade A bully, dus die doet wel vaker zo'n dingen, onder het mom van "haters make you stronger" van de schrijvers uit.
Maar die schrijvers zijn echt kak.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 jan 2014 - 17:50:
Ik had juist het idee dat alle personages heel erg stereotypisch waren, de enkele keren dat ik het gezien heb.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 jan 2014 - 17:50:
Ja, RIB is verschrikkelijk. The evil dude with the yellow hat.
De enige keer dat ik hem mocht was toen Klaine opeens een make-out scene kreeg. Hehe. Maar toen hij dat op twitter zei voor de ep uitkwam geloofde het hele fandom hem niet XD

Maar dat is het ook een beetje met Glee, Bo. Ze hebben goede ideeën, en op zich zijn de personages goed. Maar de schrijvers gebruiken ze dan weer net op de verkeerde manier, waardoor het idee/personage verpest wordt. Zucht.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2014 - 17:51:
Ik vond Karofski cool by the way.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 jan 2014 - 17:53:
Karofski vond ik ook wel awesome. Dat is trouwens een heel goed voorbeeld: ze laten zien hoe erg het kan zijn voor een gay kid in Amerika. En dan opeens, pats boem, hoor je niks meer van hem. Dat soort dingen vind ik nou echt zonde.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2014 - 17:54:
Glee: the only show where the fans know the characters better than the writers.

RIB verpest gewoon de beste storylines die ze creëren, en ze proberen alle social issues te tackelen maar ze doen het ofwel verkeerd, ofwel begrijpen ze het zelf niet.
En soms maken ze dingen gewoon erger, zoals toen ze Blurred Lines gingen zingen of toen Schuester Marley schorste omdat ze besloot een minder verhullende outfit aan te trekken dan haar verteld was aan te doen, omdat ze zich niet comfortabel voelde in een schelpenbikini. Dat zendt gewoon een verkeerde boodschap, maar het moet "humoristisch" opgevat worden.
Nou, nee bedankt.

Ryan Murphy is redelijk anti-gay dus daarom zie je geen Karofsky meer.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 jan 2014 - 17:54:
JA PRECIES DAT KAYLEY.
Daarom vind ik tumblr en fanfictie zo heerlijk.

En ik vind het zo raar dat Ryan anti gay is, want hij is zelf gay? :'

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 jan 2014 - 17:55:
Wat is RIB hihi?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 jan 2014 - 17:55:
TOCH. Dat vond ik ook toen die dingessen. Eh. Eh.
Ze hadden ooit die wedstrijd en toen zeiden ze tegen die dude dat 'ie in een jurk moest gaan en zo en toen ik weet niet meer hoe 't helemaal ging maar wtf was dat.

@Dare; *spuugt thee uit* wat?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20