Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #209

Offtopic #209

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 jan 2014 - 23:12:
Film meeting, GO!



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 jan 2014 - 12:01:
MANIC MONDAY!
-ik ben onnatuurlijk hyperalert voor iemand die al weken hooguit zes uur per nacht slaapt-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 12:07:
You're just monkey and bananas, aren't ya?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 jan 2014 - 14:30:
Mijn maandag is goed. Heb is vandaag Blue Monday, aka meest depressieve dag van het jaar. Maar voor mij niet. Want ik ga vanavond naar MAROON 5!! In het Ziggo Domee!! WOEHOEEEEEEE!!!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 jan 2014 - 15:03:
Veel plezieeeeeer!
(Haha, ik ben net bezig met een One More Night fic :'D)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 jan 2014 - 16:05:
Veel plezier Yaar!
Mijn maandag is best goed. Grieks ging goed, voor zover Grieks goeds kan gaan, scheikunde ging oké en nu moet ik wiskunde leren tot ik er dood bij neerval (en ik heb net ontdekt dat ik iets toch niet snap, feest)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 jan 2014 - 16:42:
mijn maandag was iets minder, twee vakken die ik dacht goed gemaakt te hebben in de testweek, vielen best wel tegen, waarvan één onvoldoende. Daarbij komt nog bovenop dat ik een beetje chagrijnig word van een jongen achter me die denkt alles te kunnen weten, maar uiteindelijk alleen maar fout uitlegt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 16:48:
Enjoy, Hussie. <3
Mijn maandag is wel oké. Alleen 'k heb heel naar gedroomd vannacht.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 17:00:
@ Bodine: Wil je zeggen waarover? ):
@ Josette: Wat jammer! En je andere resultaten?
@ Daan: Ik zou je de tip mee willen geven te stoppen voordat je daadwerkelijk dood neervalt.
@ Marit: Oh, was dat niet je Gleefic die je misschien ging plaatsen?
@ Yara: Heel veel plezier vanavond! Met wie ga je?
@ Dorien: Heb je nog tentamens en daardoor slaaptekort of gaat het om een totaal andere reden? ^^
@ Kayley: Ging je laatste vak ook een beetje goed? (:

Mijn maandag is wel okay, I guess. De ochtend was leuk want ik was bij Het Lief en we gingen samen tot Utrecht reizen. Daarna heel veel trein en daarna college wat niet vernieuwend was en daarna een gesprekje over voortgang wat nergens over ging want we waren met vier mensen in een kwartier en ik kwam niet echt aan bod. Nu moet ik aan een verslag werken, maar ik snap het niet helemaal. Er zijn geen referentiewaarden, dus ik weet niet of mijn metingen logisch zijn en kan er eigenlijk niets over zeggen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 17:03:
Gewoon. M'n hoofd heeft alles waar ik mee heb gezeten verzameld en in één droom gebundeld.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 17:11:
Mijn laatste vak ging wel oké. Ik denk dat ik minstens de helft heb.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 jan 2014 - 17:32:
@Emma: de rest ging nog wel redelijk denk ik. Ik heb wel een 8.0 voor meetkunde, al ben ik er nog niet achter hoe ik dat gedaan heb. Ben daar eigenlijk heel slecht in, maar ja. Daar ben ik wel heel blij om. Andere vakken zijn ook nog wel redelijke voldoendes, al moet ik er ook nog een aantal terug krijgen.

Dat is wel raar, een verslag schrijven over waarden die je niet kunt vergelijken. Dan valt er ook niet veel te melden, denk ik. Succes daarmee alvast dan toch. Hopelijk kun je er iets van make.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 jan 2014 - 17:32:
Ik heb nog wel goed nieuws trouwens. Mijn school heeft chronisch meer theaterkaartjes dan CKV-leerlingen dus ik mag weer gratisch naar het theater (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 17:42:
@Josette; damn you! Ik heb mijn meetkunde geherkanst haha (van een 7.5 of een 7.9 of zo maar shh), ik vond het zooooo moeilijk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 17:48:
@ Bodine: Dat klinkt niet heel gewoon, eigenlijk, ik heb er zelf in ieder geval nooit op die manier last gehad van nachtmerries. Zelf kan ik aardig van slag raken van nachtmerries, maar ik weet niet hoe het bij jou zit, but but are you okay now?
@ Josette: Een acht is een lekker cijfer, zeker als het normaal niet je sterkste vak is. Mooi dat de rest redelijk is (:
Ja, het is het vreemdste verslag dat ik tot nu toe heb moeten schrijven. Het is ook samen te vatten in ongeveer twee zinnen haha. (Heeft de concentratie van het substraat p-nitrofenyl fosfaat invloed op de activiteit van het enzym alkalische fosfatase? Eh, ja, positiev invloed, kijk maar naar het plaatje. > ongeveer alles wat ik heb, is terug te brengen tot dat.)
@ Daan: Gratis is altijd fijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 17:53:
Yeah I'm fine now, haha. Ik werd alleen even vervelend wakker (maar ik heb een prima dag gehad op uni, dus ik voel me weer prima^^).



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11