Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #209

Offtopic #209

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 jan 2014 - 23:12:
Film meeting, GO!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 jan 2014 - 19:43:
Ik kwam er vanmiddag achter dat mijn stage morgen al begint. Het was zowat pas gisteren toen ik moest gaan zoeken naar een bedrijf. Zo raar dat het zo snel is gegaan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 19:45:
Waar ga je stagelopen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 20:01:
@ Yaar: Hoezo ben je er zo laat pas achter? Dat is toch vreemd?
@ Bodine: Ik moet voor vrijdag vier hoofdstukken samenvatten en dan lig ik weer op schema. Ik zag heel erg tegen vandaag op met veel drukte en zo, maar ik heb efficiënter gewerkt dan gedacht, blijkbaar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 20:02:
Mooi mooi mooi zo. ^^
Wanneer heb jij je tentamen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 20:15:
De 31ste, dus over tien dagen al. Zo raar dat het zo snel is.
Oh oh oh, had ik dit al gezegd? Ik heb weer een acht voor mijn tentamen.
Het zag er eerst naar uit dat het een zeven zou worden, maar er zijn zes vragen geschrapt omdat ze slecht waren en die had ik alle zes fout. Toen had ik opeens maar veertien fout (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 20:19:
Damn. Goed zo! o.o

Oh jongens. Iemand van de vriendengroep vroeg in facebookchat hoe we een opdracht moeten doen, en gezien ik het goed heb, dacht ik: ik leg 't wel even uit. Doe ik ook een keer iets liefs. Maar hij snapt niet wat ik doe en doet alsof ik alles fout doe, inclusief opmerkingen à la "maar dat is gewoon middelbare school stof hoor". Mate, ik ben hier degene die het goed doet, niet jij, tone it down. Het frustreert me echt mateloos. x.x

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 20:25:
Oh, ik heb dat ook vaak. Laatst bij een groepsopdracht nog.
"Jongens, kan iemand eindelijk mijn ding ook een keer nakijken? Dan weet ik of ik het goed doe."
-nutteloze dingen werden ingebracht.-
Nee, houd je mond, ik weet het beter.
Mijn God, iemand ging me vertellen dat er ergens een hoofdletter en dat is heel leuk bedoeld en zo MAAR DIE HOOFDLETTER STOND ER AL.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 20:31:
Hhahahaah XD
Toch.
Dit gaat over het uitrekenen van een integraal met grenzen. "Maar moet je dan rekening houden met die grenzen bij het uitrekenen?"
No, mate, that's why you got 'em.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 20:32:
Oh, dat had ik ook wel kunnen bedenken. xd

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 20:34:
Ja, ik snap 't ook niet helemaal. We hebben dat ding in wolframalfa gegooid, dan krijg je de onbepaalde primitieve. Met een C erin (dat herinner je je misschien nog wel), en hij heeft die C niet berekend, waardoor z'n uitkomst niet klopt en ik snap 't allemaal niet meer hoor. Maar mijn antwoord klopt en ik moet leren voor maandag. x.x

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 jan 2014 - 20:41:
@Emms&Yaar: ik zou eigenlijk echt moeten studeren, maar holy hell ik schrijf weer bel de krant! o.o

(Emms; I owe you. Big time.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 21:28:
@ Bodine: Ik herinner me inderdaad nog wel iets met een C, ja. Ik weet echter niets over wolframalfa en ik gok dat ik dat ook nooit geweten heb. En heel veel meer dan je gedaan hebt, kan je niet doen, toch? Je hebt hem uitleg gegeven en dat is heel lief van je, maar je bent hem niets verplicht en hoeft hem niet te helpen tot hij het snapt. Als jij je tijd nodig hebt om te studeren, moet je vooral die tijd gebruiken.
@ Dorien: Why would you owe me anything? ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 jan 2014 - 21:33:
How about, "because you kinda broke my writer's block"? (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 21:50:
Mi Gosh, I did? Geen idee hoe ik dat gedaan heb, maar ik ben blij dat het is gebeurd. Ik heb altijd het idee dat schrijven super belangrijk voor je is, een onderdeel van je, zeg maar, en ik vond het zo sneu en zonde dat je een writer's block had, dus ik ben super blij voor je dat het weer lukt. (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 jan 2014 - 22:08:
Door om een Hunger Games fic te vragen, denk ik. You sort of made me promise.
In het Onze Eigen Fanficties topic begon jij over dat de kwaliteit van verhalen hier zo erg gekelderd is en toen ik erop reageerde zei jij iets dat ik dan maar weer moest schrijven, en daarna dat je hier wat meer HG zou willen zien. En toen dacht ik aan Finnick en ging er een lampje branden in mijn stoffig brein en dat was er anders nooit van gekomen. So I made you make me promise, om mezelf te dwingen. Enen, jij bent altijd lief dus jou iets beloven helpt.
&dat is/was/is het ook. Het voelt heel raar om hier weer een project te hebben, maar goed raar, youknow? Makes me happy.

Emms broke my writer's block.
That's my story and I'm sticking to it!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14