Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #209

Offtopic #209

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 jan 2014 - 23:12:
Film meeting, GO!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 12:02:
Wat jij mooi vindt ^^
Het staat voor altijd op jouw lichaam, dus jij moet er tevreden mee zijn.
Zelf zou ik voor een wat "strakker" type gaan, denk ik. Maar daar hoef je je niets van aan te trekken. Ik moet dus alleen denken aan die tattoo van Kathrine (dat Deense meisje waar ik je volgens mij wel over verteld had) en die vond ik mooi en zij had toevallig een heel strak lettertype, zeg maar.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 jan 2014 - 13:55:
@Huss; ja ik vind die 9 die op een q lijkt ook niet heel erg mooi maar in context met die andere letters dan weer wel.
@Ema; was dat dat meisje van die Romeinse cijfers?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 jan 2014 - 15:07:
@Emma: alles nog goed gekomen?

Ik weet niet zo veel van tattoos, heb er niet zo veel mee.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 15:54:
@ Yara: Ja, die zou in jouw geval LVII LXIII hebben gehad.
@ Josette: Ik ben er nog mee bezig, maar ik heb net nieuwe infrmatie gevonden (het pH-optimum van alkalische fosfotase hangt af van de concentratie van het substraat) en dat gaat mijn verslag wel redden denk ik. En de onderwijsgroepen heb ik net gehad, dus ik hoef nog alleen maar het verslag af te maken en een practicum voor te bereiden en klaaaaar.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 jan 2014 - 16:26:
@Emma: dat is mooi dat je nieuwe informatie hebt. Ik heb geen idee wat alkalische fosfotase is, maar ja. Wel geniet van je dag dan alvast, of denk je dat je er nog lang mee bezig zult zijn.

ik ben maar eens aan mijn frans mediadossier begonnen. Mijn docent kwam er gisteren mee dat we die over twee weken ongeveer voor de eerste versie moeten inleveren. Had hij wel wat eerder mogen zeggen. Was ook niet lange tijd van tevoren aangegeven, gezien we gisteren ook zijn planning pas kregen daarvan, dus dat is wel balen. Dat wordt even doorzwoegen met luisteren dan en lezen....

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 16:30:
Alkalische fosfatase is het enzym waarvan we de werking bekeken hebben. (:

Wat is een mediadossier? Ik heb zo veel mogelijk talen laten vallen, dus ik ken het niet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 16:33:
Romeins is echt heel cool ö

EDIT: en ik heb vier talen gevolgd maar ook geen idee wat een mediafile is.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 jan 2014 - 17:01:
Een mediadossier, zoals ze het bij ons op school noemen, is het maken van een dossier uit lezen, luisteren, schrijven en, als je meegaat, de parijsreis. Het is van het vak Frans. Ze stellen nu ons de eis om over twee weken dat wij min. 100 blz hebben gelezen in een (verspimpeld) frans boek. Ik vind ze niet zo versimpeld maarja. Daarbij moeten we in totaal 300 blz gelezen hebben als we hem af moeten hebben, wat de laatste week van februari is. Ook moeten we 5 uur frans luisteren, waarvan 6 bepaalde journaals die voor een half uur tellen. twee uur om zelf op te vullen, maar die heb ik al. Ook schrijven is brieven schrijven in de klas en laten controleren door twee medeleerlingen, of één franse, als je daar nog contact mee hebt. Wat ik dus niet meer heb. Ook moet alles handgeschreven zijn, omdat ze veel te bang zijn dat we plagiaat zouden plegen met kopieren plakken in word.
Dit is dus heel veel werk, in niet zo veel tijd eigenlijk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 jan 2014 - 18:47:
Ik denk dat ik eindelijk over mijn writer's block heen ben, en het voelt alsof iemand ergens in mijn achterhoofd een deur heeft ingetrapt en ik voor het eerst in twee jaar licht zie. En nu kan ik niet meer stoppen met schrijven.
Detail: ik heb vrijdag mijn laatste examen. Dat is niet zo handig.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 18:53:
@ Josette: Oh wauw, dat klinkt inderdaad als veel werk! Handgeschreven is wel onzin trouwens, er zijn genoeg programma's op de computer die kunnen scannen op plagiaat.
@ Dorien: Wat fantastisch! Niet in de combinatie met je examen, maar toch, ik ben heel erg blij voor je! Twee jaar zeg, dat is echt lang, het is vast heerlijk dat het weer lukt, niet? Hoeveel moet je nog doen voor je examen? Kan je het je een beetje veroorloven om tijd ergens anders aan te besteden?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 jan 2014 - 18:54:
@Ems; op zich vind ik dat ook wel gaaf om dat dan zo te laten tattoëren in het Grieks. De afspraak staat nog niet dus ik heb nog wel even maar ik wil hem wel voor maart/april hebben.
@Captain; het komt altijd ongelegen. En ik weet dat het echt heel fijn is als je weer kan schrijven, maar je moet wel in je achter hoofd houden dat je examen moet doen. En volgens mij is bij jou ook zo dat school voor gaat. Of niet?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 19:05:
@ Yara: Je moet echt doen wat jíj wilt, want het is jouw lijf. Ik vind toevallig Kathrines tatoeage leuk, maar daar moet je je echt niets van aan trekken hoor!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 jan 2014 - 19:16:
@Ems; weet ik lieverd. Ik ben er nog niet over uit. Maar dat komt helemaal goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 jan 2014 - 19:33:
Okay, super! ^^

If anyone was wondering, mijn verslag is ingeleverd, yaaaaaay en nu ben ik chromatografie aan het voorbereiden.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 jan 2014 - 19:39:
You go, Emms! ^^
Ik hoef nog maar één deadline voor Analyse 1 (morgen) en één deadline voor programmeren (vorige week donderdag, maar uitstel). En dan kan ik eindelijk beginnen met leren, want ik moet maandag een heel boek uit m'n hoofd weten en ik ben nog niet begonnen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13