Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Third World War

Third World War

1 2 3 4 5
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 14:12:
Liefste Fanfic <3

Voor zij die het zich nog herinneren, Wereldoorlog 3 gaat in zijn vernieuwde versie (Third World War) verder gezet worden.
Voor zij die nieuw zijn... je hebt eigenlijk niet veel gemist.

Het verhaal ging over een hele hoop FanFicers though, en er zijn er een aantal die ik eruit ga schrappen omdat ze hier niet meer zijn- dus heb ik een aantal plekken open voor nieuwe mensen.

Dus als je mee wilt doen, dan zou ik het heel erg waarderen als je dit formuliertje kon invullen voor mij.
(Zij die er al inzitten, hoeven dit niet meer te doen maar het mag altijd.
Je mag jezelf ook helemaal anders beschrijven dan je echt bent, I don't care.)


Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk: ofwel een beschrijving, ofwel een foto.
Belangrijke aspecten: bepaalde (unieke) talenten of dingen uit het verleden die je een belangrijk aandeel maken van het overleven van een oorlog.



Gracias xoxo



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 19:24:
Hmm. Ik zal zo nog eens het forum doorzoeken.
Oh! Ik ging eerder vandaag op de wiki van Katniss' moeder en iemand had er bij gezet: "Dont let her appearance fool you, she was an under cover goblin."

Edit: volgens mij was dat in een Offtopic, dus daar ga ik nu even geen klopjacht naar doen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 19:33:
Ik zit er ook in, dacht ik?
Oh Kay, heb jij die profielen van toen nog? Want ik meen me te herinneren dat ik me hélemaal heb laten gaan bij het bedenken van wapens.
Als je nog een naam weet, kan iemand dat invullen bij het doorzoeken van topics, gaat vast sneller.

Ik heb wel niet echt talenten of belangrijke gebeurtenissen in mijn leven since I'm quite boring, is dat heel erg?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 19:36:
Als je de hobby invoert die op je profiel staat, denk ik dat daar leuke dingen uit gaan komen. ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 19:37:
Epiloog: Emma wordt wakker, ze heeft door de hele oorlog heen geslapen. Ze is zo vermoeid van het horen van dat nieuws dat ze impromptu voor een dutje terug in bed kruipt.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 jan 2014 - 19:39:
Ik wil een morgenstern! Heb hem zelf als. Moment, ik maak een foto.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 jan 2014 - 19:41:
Goblin. That would explain so much.

Een MAC-10 zat erin. Denk ik. Misschien.
Brein is lui, vergeef me.

@Bo: mijn hobby zou in ieder geval een redelijk unieke cross-over opleveren. Of het bevorderlijk is voor de verhaallijn, laat ik in het midden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 19:46:
Epiloog: Emma wordt wakker, ze heeft door de hele oorlog heen geslapen. Ze is zo vermoeid van het horen van dat nieuws dat ze impromptu voor een dutje terug in bed kruipt.
Dat klinkt wel juist, ja. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 jan 2014 - 19:47:
Ain't it cute? (natuurlijk sleep ik mijn geliefde koekenpan ook mee)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 19:49:
Moet die in het verhaal ook op smurfen-grootte gemaakt zijn, of wil je 'n mensenmaatje?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 jan 2014 - 19:51:
Nou, aangezien het zo vrij weinig zoden aan de dijk zet zou maatje "Wer die Morgenstern gesehen hat, sol die Abendstern nicht mehr sehen!" wel fijn zijn.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 jan 2014 - 19:52:
Of je maakt Daan smurfenformaat?
-rent weg voor koekenpan-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:05:
Naam: Emma Does (which isn't completely true, but yeah.)
Leeftijd: 18
Uiterlijk: Bruine ogen, bruin haar tot over mijn schouders, 1.69 meter, normaal figuur (hoewel ik eigenlijk praktisch geen kont heb, maar ssssssh), lichte huid
Belangrijke eigenschappen: Eerlijk gezegd dat het het meest geloofwaardig is als ik snel afgeslacht word. Ik ben bang aangelegd, kan niet vechten, ben überhaupt niet sterk. Maar ik heb wel een gymnasiumdiploma op zak en ben soms bereid hard te werken, dus dat is iets. (Maar ik heb wel echt veel slaap nodig.)
Misschien werkt het beter als ik onwaarheden verzin? ;p

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 jan 2014 - 20:08:
You could be, like, our Beetee! n.n

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:09:
Hahahaha ik vind het goed.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 20:12:
Ik zal je een Beetee-esque personage maken, maar ik zal je studie mee in rekening brengen. Do I hear chemical concoctions?
Ik kan er net zo goed ineens sci-fi van maken. :'



1 2 3 4 5