Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Third World War

Third World War

1 2 3 4 5
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 14:12:
Liefste Fanfic <3

Voor zij die het zich nog herinneren, Wereldoorlog 3 gaat in zijn vernieuwde versie (Third World War) verder gezet worden.
Voor zij die nieuw zijn... je hebt eigenlijk niet veel gemist.

Het verhaal ging over een hele hoop FanFicers though, en er zijn er een aantal die ik eruit ga schrappen omdat ze hier niet meer zijn- dus heb ik een aantal plekken open voor nieuwe mensen.

Dus als je mee wilt doen, dan zou ik het heel erg waarderen als je dit formuliertje kon invullen voor mij.
(Zij die er al inzitten, hoeven dit niet meer te doen maar het mag altijd.
Je mag jezelf ook helemaal anders beschrijven dan je echt bent, I don't care.)


Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk: ofwel een beschrijving, ofwel een foto.
Belangrijke aspecten: bepaalde (unieke) talenten of dingen uit het verleden die je een belangrijk aandeel maken van het overleven van een oorlog.



Gracias xoxo



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:56:
Oh oh oh, ik heb een soort van talent! Best af en toe als ik met mijn ouders op de bank zit, gaan we persoonlijkheidsstoornissen analyseren van iedereen die langskomt, want er komen gewoon nogal veel persoonlijkheidsstoornissen langs. Mijn papa is psycholoog en mijn mama was psychiater, dus ik ben er best goed in geworden.
(En dit moet voor Dezh vrij raar zijn want nu weet ze wat haar professor in zijn vrije tijd doet - onder andere.)
Dus. Dezh is er waarschijnlijk beter in en zo want die studeert psychologie, maar misschien moeten er ooit dingen voorspeld worden over hoe mensen op iets gaan reageren en dan kan ik misschien enigszins een klein beetje iets inbrengen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 jan 2014 - 21:00:
ik ben niet zo heel goed in voorspellen, though. ik kan wel drie talen bijna vloeiend, Spaans & Frans lezen, & een beetje klassieke talen?
& ik heb jouw vader maar voor één vak gehad. :' bovendien: mijn papa is universitair docent, & hij heeft me pas zijn powerpoint voor de presentatie van zijn book proposal laten zien. slide 1: Captain Jack Sparrow, Blackadder, Monty Python and the Holy Grail. I'm immune.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 20 jan 2014 - 21:04:
Ik wil wel meedoen!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 21:04:
Ik kan Grieks als ik er een woordenboek bij mag houden hahaha.
Ik kan heel veel eten, het liefst aubergine of chocolademousse (nooit samen geprobeerd, lijkt me geen goed plan).

Maar het lijkt me raar om te weten wat je docenten in hun vrije tijd doen, niet? Ik vind het altijd raar als ik leraren/docenten in de supermarkt tegenkwam.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 21:08:
Neh. Hoezo?

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 20 jan 2014 - 21:10:
Naam: Wilma Freeke
Leeftijd: 14 bijna 15
Uiterlijk: ofwel een beschrijving, ofwel een foto. 1,60 m, normaal postuur, normale huid
Belangrijke aspecten: bepaalde (unieke) talenten of dingen uit het verleden die je een belangrijk aandeel maken van het overleven van een oorlog. Kan beetje vechten, ben redelijk sterk, ben bereid om te werken

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 21:12:
Zo buiten gewoonlijk verband, in een normaal leven en zo.

Ik probeer Het Lief ongeveer uit te leggen wat er hier wordt gezegd, maar ik weet niet of hij het helemaal snapt.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 21:13:
Idk. Ik heb kinderen van twee van mijn leraressen zwemles gegeven, en dergelijke. Dus misschien is dat verband voor mij al een beetje weg.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 21:40:
Ik chill soms met één van mijn proffen buiten school. :'

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 jan 2014 - 22:40:
Ik denk dat ik ook wel eens mijn oude profiel een beetje ga aanpassen. Tone down the angst

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 20 jan 2014 - 23:24:
Oeh ik wil ook!!!
Eerst maar slapen en dan morgen - als je nog een personage over hebt - het formulier invullen!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2014 - 18:28:
Pssssst. Mag ik trouwens een melding als je begint?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 jan 2014 - 18:30:
Hij is al begonnen! :p

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 jan 2014 - 18:35:
Oooooh, ik ging er vanuit dat dat de oude versie was. Oeps hihi (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 okt 2014 - 21:15:
Bump, want binnenkort ga ik meer personages nodig hebben, dus als je erbij wilt, now's your chance. En je mag de vriendin van een 1D of 5SOS jongen zijn of whatever, niet dat 't er heel uitdrukkelijk in gaat voorkomen, maar het kán wel.



1 2 3 4 5