Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Third World War

Third World War

1 2 3 4 5
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 14:12:
Liefste Fanfic <3

Voor zij die het zich nog herinneren, Wereldoorlog 3 gaat in zijn vernieuwde versie (Third World War) verder gezet worden.
Voor zij die nieuw zijn... je hebt eigenlijk niet veel gemist.

Het verhaal ging over een hele hoop FanFicers though, en er zijn er een aantal die ik eruit ga schrappen omdat ze hier niet meer zijn- dus heb ik een aantal plekken open voor nieuwe mensen.

Dus als je mee wilt doen, dan zou ik het heel erg waarderen als je dit formuliertje kon invullen voor mij.
(Zij die er al inzitten, hoeven dit niet meer te doen maar het mag altijd.
Je mag jezelf ook helemaal anders beschrijven dan je echt bent, I don't care.)


Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk: ofwel een beschrijving, ofwel een foto.
Belangrijke aspecten: bepaalde (unieke) talenten of dingen uit het verleden die je een belangrijk aandeel maken van het overleven van een oorlog.



Gracias xoxo



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:19:
Jaaaaaa, ik word een super goede crimineel met mijn studie, echt waar, vorige week hebben we het nog over sarin gehad. Wil je iets over sarin weten? Ik weet dingen over sarin.

(Hahaha, mijn God, ik ben triest.)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 20:20:
Ja! Vertel mij dingen over sarin.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:33:
Sarin is een zenuwgas dat in de Tweede Wereldoorlog in Duitsland gemaakt is. Het is vijfhonderd keer gevaarlijker dan cyanide. Een druppel even groot als een speldenknop is genoeg om een volwassene te doden. Misschien kennen jullie het verhaal over 20 maart 1995, toen het in Tokyo nog gebruikt is? Er zijn toen twaalf doden gevallen en tussen de 3800 en 6000 hadden last van symptomen, waaronder het bloeden uit de neus en mond, moeilijkheid met ademen, griepachtige symptomen, misselijkheid, overgeven, verlamming en meer.
Sarine blokkeert het effect van acetylcholinesterase in de myoneurale junction. De myoneurale junction is de synapsspleet tussen het uiteinde van een axon van een zenuw en de spier waar het effect op heeft. Acetylcholinesterase is het enzym dat betrokken is bij de afbraak van acetylcholine, zoals de naam al verraadt. Hierdoor worden de cholinerge receptoren te veel gestimuleerd door hoge hoeveelheden aan acetylcholine. Er zijn verschillende receptoren die een rol spelen in het cholinerge systeem (N1, N2, M1, M2, M3, m4, m5), maar vooral N1 is hier van belang.
Nicotinereceptoren (N1, N2) zorgen voor een snelle respons. De ionkanalen hebben een pentamere structuur en door stimulatie met acetylcholine worden deze permeabel voor K+ en Na+. Hierdoor depolariseert de cel. De N1-receptor is onderdeel van het somatische zeuwstelsel en bevindt zich dus in de myoneurale junction. Het stimuleert de contractie van een skeletspier.

Tadaaaaaaaaaaa

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 20:35:
Holy shit. En weet jij hoe je het maakt of weet je alleen wat het doet? :p

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 jan 2014 - 20:36:
Weet je. Ik kan het nog volgen ook. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:36:
Haha, ik weet niet of het verstandig zou zijn om eerstejaars zoiets gevaarlijks te laten maken. I haz no clue, maar mijn personage misschien wel. Misschien is die verstandiger en wijzer en zo.

Edit: maar dan heb ik wel een zeer onvriendelijk personage zeg haha
@ Bodine: Ik doe mijn best in uitleggen ^^ Maar het is lastig omdat iedereen natuurlijk een andere biologie-achtergrond heeft en ik jullie ook niet het idee wil geven dat ik jullie onderschat en zo.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 20:40:
Jouw personage gaat waarschijnlijk de oplossing brengen voor een aantal (kleine) problemen en een aantal illegale dingen mogelijk maken. Maar in dat verhaal is zelfs bendevorming al illegaal dus iedereen heeft een lang strafblad.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:42:
Ach, een personage dat een aantal illegale dingen mogelijk maakt, klinkt nog enigszins geloofwaardig (ik loop wel eens door rood licht en zo, dus dat is súper waarheidsgetrouw), maar een personage dat iedereen platspuit met sarin is toch weer een ander verhaal ;d

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 jan 2014 - 20:42:
Ik stel me Emms nu voor als Garcia van Criminal Minds die tegen Morgan zegt "I don't believe in guns."

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 jan 2014 - 20:42:
Ik kan het ook volgen. En dat is mooi, want ik heb over twee dagen een proefwerk over het zenuwstelsel en alleen een poster om het te leren omdat mijn boek faalt.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 jan 2014 - 20:42:
Dat is voor wanneer ik FFB en TWW heb afgerond en iets nodig heb om me mee te vermaken. c;

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:44:
Ik stel me Emms nu voor als Garcia van Criminal Minds die tegen Morgan zegt "I don't believe in guns."
Penelope, seizoen 3, aflevering 9

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 20 jan 2014 - 20:45:
(...)Penelope, seizoen 3, aflevering 9

-fistbump-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 jan 2014 - 20:48:
@ Daan: Ik heb best wat informatie over zenuwstelsels en zo, die je best mag hebben?
@ Dorien: *fistbump*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 jan 2014 - 20:50:
maar seriously. mijn oude profiel is echt meh o.o (en ik heb nu langer haar dan toen.)

mag ik 'likes to punch assholes' & 'goed in schreeuwen tijdens hevige discussies' & 'slaat met deuren' & 'overwint angsten ondanks angst' aan mijn personage toevoegen?

edit @ Emma: jij bent awesome we gaan nog wat hebben aan die kennis. & misschien ben je geen vechter, maar je weet vermoedelijk genoeg van anatomie om te weten waar je mensen moet raken zodat het écht pijn doet, of niet? gonna be useful.



1 2 3 4 5