Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Depressietopic #14

Depressietopic #14

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 19 april 2014 - 22:59:
Op FanFic is er altijd wel een luisterend oor



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 april 2014 - 0:32:
@Do: mogen wij dan weer post sturen? :3

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 april 2014 - 7:20:
Ik vind het echt heel erg voor je do, al heb ik geen idee wat er aan de hand is. Maar ik vind het heel goed en sterk van je dat je er zelf voor kies je te laten opnemen. Dat geeft aan dat je weet wat er aan de hand is en dat is zo ie zo een stap in de goede richting <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 april 2014 - 11:01:
Thanks, y'all <3
En voor wie het niet wist: ik heb al sinds mijn 17de last van een eetstoornis en ik ben in 2010 al een keer opgenomen geweest en toen heb ik van al mijn kuikentjes hier een ingebonden stapel kortverhalen gekregen, en een stuk of honderd brieven.
En. Ik weet niet. Ik denk gewoon dat mijn ouders het niet serieus gaan nemen en dat ze pissed gaan zijn omdat ik dan deze zomer niet kan gaan werken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 april 2014 - 12:09:
Dat is écht oprecht supernaar. Maar ik vind het echt heel knap en dapper dat je zelf aan de bel trekt, en zelf besluit om hulp te gaan zoeken. Heel veel succes en sterkte in ieder geval, en wij zijn er altijd voor je.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 april 2014 - 12:16:
Oh do =( Ik ken zelf niet echt mensen met een eetstoornis, maar ken genoeg verhalen om te weten hoe erg het kan zijn. Ik vind het knap dat je zelf aan de bel trekt en ik hoop dat ze je kunnen helpen.

En we zullen je altijd serieus nemen en waarschijnlijk zul je wel weer flink wat brieven van ons krijgen<3

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 25 april 2014 - 12:54:
Hey Do, komt goed. Hier neemt iedereen je serieus. En je ouders zullen je vast wel serieus nemen. Je bent toch hun dochter en ze willen dat het goed met je gaat, ondanks dat ze dat soms op hele rare manieren uiten.
Ik vind het heel sterk van je dat je zelf besluit dat je weer opgenomen wilt worden en dat je inziet dat het slecht gaat.
En iedereen zal je gewoon steunen hier!

oh en misschien, je hebt eerder verteld dat je bij je grootouders vaak was en dat je het daarmee goed kon vinden. Misschien kun je ook met hun praten en kunnen zei je steunen als het op een discussie aankomt met je ouders?

weetje, de vorige meeting in den Bosch gaf je iedereen zo'n klein paars sterretje. Die zit nog steeds op mijn bureaulamp geplakt.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 april 2014 - 13:19:
Wat erg om te horen dat het weer slechter gaat, Do. Ik vind het echt heel dapper dat je deze keuze maakt, en wij zullen je altijd serieus nemen. Wij zullen er allemaal voor je zijn. Heel veel sterkte <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 april 2014 - 14:38:
weetje, de vorige meeting in den Bosch gaf je iedereen zo'n klein paars sterretje. Die zit nog steeds op mijn bureaulamp geplakt.

Y'all gonna make me cry, you know that? <3

Guysssssss. Jullie zijn allemaal veels te lief and now I'm all mushy and weepy.
Ik heb een afspraak voor een intakegesprek op 3 juni en dan leggen ze een opname vast. (En holy hell, de vrouw aan de telefoon heeft een stem om bij radio Maria te gaan werken. Hoe triest en ingetogen wil je klinken? Begripvol is één ding, maar ik dacht dat ik bij stervensbegeleiding zat.)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 april 2014 - 16:32:
Dat is een vreselijk verhaal Ik ken ook niemand met een eetstoornis, maar ik heb zoveel verhalen gelezen en gehoord en ik vind het echt een vreselijk iets.
Ik vind het dan ook heel dapper van je dat je jezelf wil laten opnemen. En hoewel ik je niet zo goed ken als alle andere kindjes hier wil ik wel dat je weet dat ik het heel serieus neem.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 25 april 2014 - 18:17:
We'll make it or mission to pull you through, Captain. Because this is important en ik zal niet zeggen dat je ouders "heus wel bijdraaien en uiteindelijk echt wel achter je staan" or the like, want jij kent je ouders beter dan wij. Maar wij staan iig wél achter je, ik hoop dat dat een klein beetje helpt.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 25 april 2014 - 18:20:
Wat Bo zegt. En als het iets helpt kunnen wij weer brieven schrijven, verhalen schrijven, filmpjes maken, liedjes voor je zingen... Je zegt het maar!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 25 april 2014 - 18:38:
We'll do everything to pull you through!

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 25 april 2014 - 20:17:
Idd, sterkte Do

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 april 2014 - 9:07:
Allerliefste Dorien,
Ik hoop dat wij inderdaad wat voor je kunnen betekenen, ook al zijn we (over het algemeen) fysiek allemaal zo ver weg, zeker als je geen steun kan vinden in je directe omgeving. Treuzel vooral niet om hier wat te plaatsen als je wat kwijt wilt.

Klein vraagje: Was het je eigen keuze om niet meteen opgenomen te worden (door school en dat soort gekkigheid) of kon het niet eerder?

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 28 april 2014 - 12:14:
Dorien, ik bewonder mensen als jij en jou misschien net nog een tikkeltje meer. Als je zelf de keuze maakt om de stap te zetten om nogmaals opgenomen te worden is het al heel goed. Ik kan me niet voorstellen hoe moeilijk zo'n beslissing moet zijn. Je blijft er ook redelijk positief onder. Mensen die commentaar hebben of denken dat je aandacht zoekt hebben (naar mijn mening) ongelijk. Je maakt een hele dappere keuze en ik ben zeker dat iedereen hier jou daarin steunt hoor!

Ps, jou een tikkeltje meer omdat je gewoon zo fantastisch bent, als mod, schrijfster en als ik de rest hier mag geloven ook als persoon.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11